Parkeerplaatsen onder een Japanse kerselaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb eigenlijk een vraagske stel dat ik met de fiets aan het rijden ben en een ligierke rijdt mij omver en pleegt vluchtmisdrijf
maar hoe kunnen ze dan weten welke het geweest is, aangezien die geen nummerplaat hebben en allemaal op elkaar lijken.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenParkeerplaatsen onder een Japanse kerselaar
Ik ben min of meer verplicht van m'n auto te wassen net waar een Japanse kerselaar staat. Binnen de 3 minuten ligt de hele auto vol blaadjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk heb eigenlijk een vraagske stel dat ik met de fiets aan het rijden ben en een ligierke rijdt mij omver en pleegt vluchtmisdrijf
maar hoe kunnen ze dan weten welke het geweest is, aangezien die geen nummerplaat hebben en allemaal op elkaar lijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenDaar rijd je gewoon achter, aja. Die rijden max. 45, dus als je een beetje je best doet hou je die wel bij .2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
De imbeciel-verantwoordelijke die vond dat gisteren een ideale dag was om " een spelletje landmeter " te doen op de E 40 tussen Brussel en Gent. Imbeciel, ... de vrijdag voor het pinkster-weekend is altijd al een drukke " verkeersdag " geweest. Stomme kl...zaktruth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk heb eigenlijk een vraagske stel dat ik met de fiets aan het rijden ben en een ligierke rijdt mij omver en pleegt vluchtmisdrijf
maar hoe kunnen ze dan weten welke het geweest is, aangezien die geen nummerplaat hebben en allemaal op elkaar lijken.
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Ik ben min of meer verplicht van m'n auto te wassen net waar een Japanse kerselaar staat. Binnen de 3 minuten ligt de hele auto vol blaadjes
Comment
-
och, een maat van me heeft een elektronische handrem. goed om gewoon gas te geven indien je bergop vertrekt, de handrem lost dan vanzelf. maar die vertrekt dan élke keer in 2000rpm met veel gas. eens vertrokken valt hij nog wel eens stil aan de lichten, ik vermoed dat hij gewoon een clutchdump doet
Comment
-
Vandaag de mensen die allemaal voor den eerste keer met hunne vespa rijden voor die ene keer als het goed weer is en bijgevolg er totaal niet op kunnen rijden,
ik heb zelfs eene met een 125cc! op het fietspad zien rijden man,man waar zijt ge dan mee bezig, bende meelopers.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenDe imbeciel-verantwoordelijke die vond dat gisteren een ideale dag was om " een spelletje landmeter " te doen op de E 40 tussen Brussel en Gent. Imbeciel, ... de vrijdag voor het pinkster-weekend is altijd al een drukke " verkeersdag " geweest. Stomme kl...zak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenVandaag de mensen die allemaal voor den eerste keer met hunne vespa rijden voor die ene keer als het goed weer is en bijgevolg er totaal niet op kunnen rijden,
ik heb zelfs eene met een 125cc! op het fietspad zien rijden man,man waar zijt ge dan mee bezig, bende meelopers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenRooi vespakes met enkel een helm als veiligheidskledij?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
vorige weekend ene gezien op een booster met korte broek, t-shirt, sandalen en géén helm
Comment
-
een ergernis van een tijd terug waar ik vandaag moest aan terug denken met een nodeloos remmanouvre tot gevolg:
Paar weken terug was ik gezellig bezig met een sessie spirited driving, en net toen ik bijna thuis was ging het bijna fout. Ik was op de urselseweg aan het rijden en die baan bestaat uit betonplaten die nogal slecht liggen. Wanneer het warm is, heeft die baan dus zeer veel last van heat haze, waardoor het dus lijkt alsof er water op de baan staat.
Na verloop van tijd let je daar niet meer op en rij je dus gewoon gezellig verder...
tot het plots effectief een stroom water is van 5 meter lang van links naar rechts over de weg, ten gevolge van een gesprongen waterleiding. Geloof me, dat wil je niet meemaken aan 140km/h.
Vandaag geremd omdat ik dacht dat het weer zo ver was :pCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenVandaag de mensen die allemaal voor den eerste keer met hunne vespa rijden voor die ene keer als het goed weer is en bijgevolg er totaal niet op kunnen rijden,
ik heb zelfs eene met een 125cc! op het fietspad zien rijden man,man waar zijt ge dan mee bezig, bende meelopers.
dat doet mij denken aan een andere grote ergernis van mij: de wielertoeristen, en meer bepaald het genre van vijftigers en zestigers dat met stadsvélo'kes de hele weg bezet van de meer landelijke gemeentes.
als je dan komt aangereden, en je bent in een goede bui, wil je niet meteen beginnen tuten, dus je geeft hen de kans uit eigen beweging de weg vrij te maken. meestal realiseer je je dan na vijf minuten dat ze ofwel potdoof zijn, ofwel hun hersenen een trager dan gemiddelde werking hebben, ofwel niet begrijpen dat ze plaats moeten maken.
en dan moet je beginnen toeteren om er enige beweging in te krijgen en zie je ze nog door de achteruitkijkspiegel verontwaardigd kijken omdat je het lef en de pretentie hebt gehad wat te staan toeteren...
eikels! deze zomer zal't geen waar zijn: de eerste kudde die ik tegen kom trakteer ik meteen op een hels tuut-concert.bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichteneen ergernis van een tijd terug waar ik vandaag moest aan terug denken met een nodeloos remmanouvre tot gevolg:
Paar weken terug was ik gezellig bezig met een sessie spirited driving, en net toen ik bijna thuis was ging het bijna fout. Ik was op de urselseweg aan het rijden en die baan bestaat uit betonplaten die nogal slecht liggen. Wanneer het warm is, heeft die baan dus zeer veel last van heat haze, waardoor het dus lijkt alsof er water op de baan staat.
Na verloop van tijd let je daar niet meer op en rij je dus gewoon gezellig verder...
tot het plots effectief een stroom water is van 5 meter lang van links naar rechts over de weg, ten gevolge van een gesprongen waterleiding. Geloof me, dat wil je niet meemaken aan 140km/h.
Vandaag geremd omdat ik dacht dat het weer zo ver was :p
Comment
Comment