Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Ik heb hier toch mijn bedenkingen bij. Hoe kan die met zijn BMW (het zo gezegde slachtoffer) dat ooit bewezen hebben? Zulke situatie moet je zelf eens proberen voor de rechtbank te brengen, laat staan te winnen
    Volgens mij ruikt het hier naar een gefrustreerde politieagent in burger, in zijn prive-wagen, een MOL dus!
    Anders krijg je dit nooit voor mekaar.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Ik heb hier toch mijn bedenkingen bij. Hoe kan die met zijn BMW (het zo gezegde slachtoffer) dat ooit bewezen hebben? Zulke situatie moet je zelf eens proberen voor de rechtbank te brengen, laat staan te winnen
      Volgens mij ruikt het hier naar een gefrustreerde politieagent in burger, in zijn prive-wagen, een MOL dus!
      Anders krijg je dit nooit voor mekaar.
      En wat is daar dan mis mee?
      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Zolang het geen voorrang van rechts is, mag dat. Ik zie ook het probleem niet echt.
        goed zot ja. zone 50 waar het altijd heel druk verkeer is (behalve op de foto precies )

Uploaded with ImageShack.us
        Last edited by ; 26/05/2010, 11:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
          En wat is daar dan mis mee?
          1°) dat je dat als gewone burger NOOIT voor mekaar krijgt als je ook zo eens iets voor hebt.
          2°) Als je als politieagent ook nog in je vrije tijd een man van 71 gaat verbaliseren, waarschijnlijk uit frustratie..... Als je gedaan met werken hebt, laat dat toch zo....en doe wat meer tijdens je uren.
          Ik ken persoonlijk verschillende politieagenten en het blijven toch speciale gasten hoor...voor dat ze "polis" zijn gaat het nog maar dan...dan worden die volgens mij zo gebrainwasht, niets voor mij.......
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

1°) dat je dat als gewone burger NOOIT voor mekaar krijgt als je ook zo eens iets voor hebt.
            2°) Als je als politieagent ook nog in je vrije tijd een man van 71 gaat verbaliseren, waarschijnlijk uit frustratie..... Als je gedaan met werken hebt, laat dat toch zo....en doe wat meer tijdens je uren.
            Ik ken persoonlijk verschillende politieagenten en het blijven toch speciale gasten hoor...voor dat ze "polis" zijn gaat het nog maar dan...dan worden die volgens mij zo gebrainwasht, niets voor mij.......
            Wat maakt dat nu uit of de verbaliserende agent op dat moment in een combi of in zijn eigen auto zat? Moet je je alleen maar gedragen als je een politiecombi ziet staan of wat?

Moest ik zelf agent zijn, ik zou hem ook opgeschreven hebben.
            AutoMinded.be

Comment

• Ik denk dat mijn 1-serie soms onzichtbaar wordt. Da's nu al de tweede keer op nog geen week dat ik plots bijna de middenberm wordt ingedrukt door een kluppel die plots naar links komt terwijl ik aan het inhalen ben en er al voor 3/4 naast hang. Eerst door een zafiralullo, en daarnet door een stuk aannemerskrapuul. In beide gevallen claxonneerde en flashte ik met de lichten, om te laten horen en zien dat ik er ook nog was ... en gewoon blijven komen he
              Last edited by janvkn; 26/05/2010, 20:39.
              AutoMinded.be

Comment

Wat maakt dat nu uit of de verbaliserende agent op dat moment in een combi of in zijn eigen auto zat? Moet je je alleen maar gedragen als je een politiecombi ziet staan of wat?

Moest ik zelf agent zijn, ik zou hem ook opgeschreven hebben.
                Pfffff, zegt veel over je zelf, als je zo'n pakje aan hebt = machtsmisbruik = foei, foei
                Pas op, versta me niet verkeerd hé, inderdaad moet je je altijd gedragen in het verkeer met of zonder politie in zicht. Ik ben zelfs grote voorstander van 0-tolerantie, ook in het verkeer (zo zouden bvb ALLE snelheidscamera's moeten werken) , maar moet hij dit nu echt ook NA zijn werkuren nog doen? Als het er erg grof aan zou toe gaan, mja misschien wel, maar voor deze zaak heb ik een hééél sterk vermoeden dat dit alleen gebeurt is uit frustratie en bijgevolg zijn "statuut" (mis)?bruikte.
                Moest ik MOGEN verbaliseren, DAT zou pas een bijverdienste zijn......

Comment

Pfffff, zegt veel over je zelf, als je zo'n pakje aan hebt = machtsmisbruik = foei, foei
                  Pas op, versta me niet verkeerd hé, inderdaad moet je je altijd gedragen in het verkeer met of zonder politie in zicht. Ik ben zelfs grote voorstander van 0-tolerantie, ook in het verkeer (zo zouden bvb ALLE snelheidscamera's moeten werken) , maar moet hij dit nu echt ook NA zijn werkuren nog doen? Als het er erg grof aan zou toe gaan, mja misschien wel, maar voor deze zaak heb ik een hééél sterk vermoeden dat dit alleen gebeurt is uit frustratie en bijgevolg zijn "statuut" (mis)?bruikte.
                  Moest ik MOGEN verbaliseren, DAT zou pas een bijverdienste zijn......
                  Zever in pakskes.

Comment

Wat is daar misbruik aan dan? Een agent mag volgens de wet altijd vaststellingen doen, ook in burger en als hij niet van dienst is.

Uiteindelijk is het nog altijd het parket dat vervolgt, niet de agent, en die vonden de feiten blijkbaar zwaar genoeg wegen om die bestuurder te laten voorkomen.

Bezie het zo: die bejaarde doet misschien elke dag zo'n stoten, en nu heeft hij dat eens bij de verkeerde gedaan en hangt hij eraan.
                    Last edited by janvkn; 26/05/2010, 20:40.
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                      Zever in pakskes.
                      Zwak, zeer zwak......

Comment

• Ben jij toevallig een 73-jarige bestuurder uit Oudenaarde?
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                          Lang geleden, maar zondag (om in de sfeer van zondagsrijders te blijven) nog eens hard in de remmen gemogen op het klaverblad in Lummen. Vrouw rijdt zonder vaart te minderen (en voorrangsplichtig) het klaverblad op. Ik ben dat ondertussen al gewoon, dus ik sta op dat punt altijd klaar om op mijn rem te trappen, maar deze keer was het wel extreem. Wat het wel leuk maakte is dat mijn claxon het middagdutje van mevrouw wel goed onderbrak, zelden iemand zo hard zien schrikken... (ik claxoneer niet dikwijls, maar in zo'n geval vind ik het gewoon belangrijk dat de andere bestuurder beseft dat hij/zij fout bezig is, volgende keer rijdt er misschien een minder oplettende chauffeur of een vrachtwagen in plaats van mezelf en dan kan het wel serieus fout aflopen).

Wel frappant dat ze geen flauw benul had wat ze deed, gewoon zonder vertragen het klaverblad oprijden én zonder kijken (want ik had haar kopke al even in het oog)
                          Ik heb een drietal jaren dagelijks het klaverblad gedaan (waarom heet dat trouwens zo? Het is net géén klaverblad) en héél vaak op de claxon moeten gaan staan voor onwetenden die zonder veel erg de rotonde opreden. Moet ook wel toegeven dat ik zelf toen ik daar de eerste keer passeerde ook dacht, wtf, wat is dat hier, ik moet hier gewoon stoppen midden op de autostrade . Vind nog steeds dat het daar helemaal niet duidelijk is aangegeven, zeker niet als je weet dat dergelijke "verkeerswisselaars" toch best wel zeldzaam zijn.

Comment

Wat is daar misbruik aan dan? Een agent mag volgens de wet altijd vaststellingen doen, ook in burger en als hij niet van dienst is.

Uiteindelijk is het nog altijd het parket dat vervolgt, niet de agent, en die vonden de feiten blijkbaar zwaar genoeg wegen om die bestuurder te laten voorkomen.

Bezie het zo: die bejaarde doet misschien elke dag zo'n stoten, en nu heeft hij dat eens bij de verkeerde gedaan en hangt hij eraan.
                            Dat is net een grote ergenis, zou niet mogen zijn. Precies dat ZIJ in hun vrije tijd nooit iets verkeerd (kunnen) doen....

Mogelijk, hopelijk doet ie dat niet elke dag uiteraard, 1 voordeel, zo kunnen de kruispunten niet vast komen te zitten natuurlijk.

Hoe meer ik het verhaal lees hoe grappiger ik het begin te vinden, das durven voor zo'n ouwe een (jongere?) BMW-rijder zo voor schut zetten.....
                            Ben toch benieuwd naar de uitspraak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              Ben jij toevallig een 73-jarige bestuurder uit Oudenaarde?
                              Tegen mij?

Ik, ik niet, ik zou mijn rijbewijs spontaan afgeven als ik 70 ben.

Comment

• leve de chauffeur

Comment

• meer dan 5000 postings, dus tijd voor een nieuw topic

Comment

Working...
                                  X