Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daar heeft de rijschool toch niks aan te zeggen
Ge gaat naar het examencentrum voor u theorie, zijde geslaagd krijgt ge de nodige papieren en daarme gaat ge op de gemeente u voorlopig rijbewijs afhalen! daat heeft de rijschool geene zak mee te maken.
Als je 20 uur les gevolgd hebt en je dus een voorlopig rijbewijs zou moeten krijgen waarmee je alleen mag rijden, moet de rijschool dat eerst goedkeuren. Als ze bvb. zouden vinden dat je na die 20u nog niet goed rijdt, krijg je het niet
Enkele weken geleden postte ik het relaas van mijn rijexamen....
Ik heb uiteindelijk besloten om klacht in te dienen tegen de beslissing bij de Federale Overheidsdienst voor Mobiliteit en vervoer...
Ben heel de zaak moeten gaan uitleggen in Brussel, op een speciale beroepscomissie voor het rijbewijs en vandaag de uitslag gekregen... Ik mag een derde examenpoging doen zonder de verplichte extra 6uur te volgen bij de rijschool
Uiteindelijk was heel de miserie dan toch geen slechte zaak want ik heb toch mijn gelijk geregen. Zo zie je maar dat er toch iets aan te doen valt.
Natuurlijk gaan ze nu op alles letten bij mijn volgende poging, maar goed,het spaart me toch die dure 6 uur uit!
Fingers crossed voor de derde poging!
Enkele weken geleden postte ik het relaas van mijn rijexamen....
Ik heb uiteindelijk besloten om klacht in te dienen tegen de beslissing bij de Federale Overheidsdienst voor Mobiliteit en vervoer...
Ben heel de zaak moeten gaan uitleggen in Brussel, op een speciale beroepscomissie voor het rijbewijs en vandaag de uitslag gekregen... Ik mag een derde examenpoging doen zonder de verplichte extra 6uur te volgen bij de rijschool
Uiteindelijk was heel de miserie dan toch geen slechte zaak want ik heb toch mijn gelijk geregen. Zo zie je maar dat er toch iets aan te doen valt.
Natuurlijk gaan ze nu op alles letten bij mijn volgende poging, maar goed,het spaart me toch die dure 6 uur uit!
Fingers crossed voor de derde poging!
En nu maar hopen dat ze dezelfde examinator niet afvaardigen, die, met een begeleidend schrijven, op de hoogte gebracht is van de stand van zaken.
'k Had vroeger ne collega die zijn rijexamen ging doen met de motor, op het examencentrum aangekomen met nen andere collega, ook motorrijder, stonden ze wat te dollen met elkaar en met de mensen in het algemeen, onderandere ook met een relatief oude vent die daar schijnbaar wat verweesd stond rond te draaien. Toen mijne collega dan opgeroepen werd om te vertrekken moest het natuurlijk lukken dat die oudere vent, die ze juist ervoor nog wat hadden zitten uitlachen, zijn examinator was en bijgevolg kun je toch het resultaat raden ? Is nog eens moeten teruggaan maar zijn naam was onlosmakelijk verbonden met die oudere examinator. Einde van het verhaal is dat hij zijn motor (MotoGuzzi California) terug verkocht heeft en, zoals ervoor, al zijn verplaatsingen met de tram/bus/trein afhaspelde.
't is gemakkelijk uw onkunde te verwijzen naar iemand anders.
er zijn examencentra's genoeg, dus zeggen dat hij zijn motor verkocht heeft door één ambetante examinator is wat vergezocht.
Ik was eigenlijk zeer content van mijn rijschool.Zette express mijn radio op klara, hij vond dat een vereiste om al rijdende alles terug goed te zetten. Na een tiental uur rijles begon hij het sportievere rijden wat uit te leggen.
Chille gast, en goed mee gelachen.
Ik was eigenlijk zeer content van mijn rijschool.Zette express mijn radio op klara, hij vond dat een vereiste om al rijdende alles terug goed te zetten. Na een tiental uur rijles begon hij het sportievere rijden wat uit te leggen.
Chille gast, en goed mee gelachen.
Vriendin van me heeft sinds gisteren haar rijbewijs, na een derde poging. Eerste poging was het parkeren niet goed en bij haar tweede poging is ze niet eens moeten vertrekken. Ze reed uit de parking en ze reed tegen een vuilbak op de parking van het examencentrum
Ik mag dan weer niet klagen. 50 in een zone 30, voorrang genomen waar'k niet mocht, 3x op het voetpad bij het parkeren en de 4e keer op 2 cm van de auto voor mij geparkeerd, ... Maar ale, ge zijt er door mijnheer
't is gemakkelijk uw onkunde te verwijzen naar iemand anders.
er zijn examencentra's genoeg, dus zeggen dat hij zijn motor verkocht heeft door één ambetante examinator is wat vergezocht.
Ik weet niet of dat vroeger (begin jaren '80 van vorige eeuw) mogelijk was om, bij het "flessen" in een examencentrum, dan maar naar een ander te trekken. Is dat niet zoiets in de aard van de technische controle ? Men gaat waar men wil maar eens men in een bepaald station een rode kaart gekregen heeft dient de herschouwing in hetzelfde station te gebeuren.
Comment