Is sowiezo afleiding van de weg voor andere bestuurders die nodeloos in de remmen gaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Flitsen"
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenStoren van andere weggebruikers dmv lichtsignalen of dergelijke ( zoals grootlichten )?
zich uitgeven als een mijnheer van de polies, zijn ook strafbare feiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenen het valselijk uitoefenen van een ambt.
zich uitgeven als een mijnheer van de polies, zijn ook strafbare feiten.Die bejaarde man heeft zich op geen enkel moment uitgegeven voor iemand van de politie hè.
Ga je die gegevens eigenlijk doorspelen aan de politie, Alex?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenDat gaat te verDie bejaarde man heeft zich op geen enkel moment uitgegeven voor iemand van de politie hè.
Ga je die gegevens eigenlijk doorspelen aan de politie, Alex?
heel lang geleden (toen de dieren nog spraken) was er eens zo'n reportage van iemand die op een brug ging staan "flitsen". de politie is toen langs geweest en het is bij een waarschuwing gebleven omdat er een kameraploeg bij was.
Waarschijnlijk zou hij nu oo kslechts (spijtig genoeg ) een waarschuwing krijgen. Maar hij zal misschien 2 keer nadenken in he tvervolg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenDat gaat te verDie bejaarde man heeft zich op geen enkel moment uitgegeven voor iemand van de politie hè.
Ga je die gegevens eigenlijk doorspelen aan de politie, Alex?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenpff, kost mij veel tijd en iets uithalen zal het toch niet doen. denk het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtener komt mij een suzuki ignis voorbij, met een 90-jarige in ... die netjes 90 kmh rijdt op het middenvaken die, duidelijk, elke "snellere" wagen flitst met een flitser van een fototoestel.
Toevallig 90 jaar oud?Ik denk niet dat er dan veel mensen met de auto rijden, en zeker niet op de autosnelweg.
En de suzuki ignis in combinatie met natuurpunt?
Misschien was het de Low Impact Man wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSowieso mag hij eigelijk zijn fototoestel niet in de hand hebben. Da's als je gsm. Vanaf dat je dat in je hand neemt kan je er een boete voor krijgen tijdens het rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenOnzin. Een flits (of fototoestel) mag je al rijdend gerust in de hand houden. En dat mag inderdaad niet met een gsm (of beter: daar mag je geen gebruik van maken).
want volgens mij mag je zelfs nog geen boterham in je handen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenToevallig 90 jaar oud?Ik denk niet dat er dan veel mensen met de auto rijden, en zeker niet op de autosnelweg.
En de suzuki ignis in combinatie met natuurpunt?
Misschien was het de Low Impact Man wel1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenZend die foto's eens via PM ofzo.
Thanks
Comment
-
Sterk verhaaltje!
Nu, mocht ik die man tegenkomen zou ik toch de moed zoeken ( en vinden ) om die man op de een of andere manier aan te spreken. Waarschijnlijk een gefrustreerde oude GROEN-politieker...
Waarom post je die foto's niet openbaar? U hebt toch geen fout begaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenSterk verhaaltje!
Nu, mocht ik die man tegenkomen zou ik toch de moed zoeken ( en vinden ) om die man op de een of andere manier aan te spreken. Waarschijnlijk een gefrustreerde oude GROEN-politieker...
Waarom post je die foto's niet openbaar? U hebt toch geen fout begaan?
Iedereen zegt juist dat je al rijdend geen camera in de hand mag hebben.
Met wat heeft Alexander een foto genomen van die persoon?
Comment
-
Grappige opa.
Die mag toch eens even naar mijn grootlichten in zijn achteruitkijkspiegel kijken dan
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSowieso mag hij eigelijk zijn fototoestel niet in de hand hebben. Da's als je gsm. Vanaf dat je dat in je hand neemt kan je er een boete voor krijgen tijdens het rijden.
Je moet je ogen op de weg houden, dat is het voornaamste! Als je op je gsmschermpje tuurt gaat dat niet, dus dat mag niet. Eens drinken bv wel, zolang je maar het verkeer in de gaten blijft houden.
Comment
-
domeinnaam aanvragen, www.opaflitser.be
debiele website maken met al de foto's die je van hem getrokken hebt
sms naar 4040
na 1 dag op vtm-nieuws: 'Een oude man met een fototoestel veroorzaakte gisteren ophef op de Belgische autostrades'
in de weekendeditie van hln: Opa flitst, bijna botsing
...
Comment
Comment