Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe legaal een kmteller vervangen door een occasieteller?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb ontdekt dat die km stand kan aangepast worden. Dus als ik de originele km stand op de nieuwe zet is er geen kat die da merkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      op mijn kever was die ook stuk. op de keuring vragen ze men kilometerafstand, ik kijk en zeg "122495 of 96 want het staat net te verpringen."
      "122485 zeker?"
      kijk nog eens
      "idd"
      kan niet hé mijnheer die had je vorig jaar ook al.
      busted
      ik wist niet dat ze de kilometerstand op de schouwingspapieren zette tegenwoordig.
      ik direct als antwoord. ja maar ik heb er dit jaar toch niet mee gereden
      en 't was in orde, maar moest hem wel laten maken.
      Ja, ze hebben daar ettelijke decennia over gedaan, maar nu hebben ze tot de conclusie gekomen dat als ze elk jaar de kilometerstand noteren, dat dat een goed middel is tegen km-fraude.

Overgens is de teller van men E30 ook stuk, een jaar of 2 nu denk ik, en die wagen heeft 200 km gereden op een periode van meer dan 2 jaar (volgens de teller), en die gasten zeggen daar niet veel van. Niet veel mee gereden meneer ?

Neen.

Wat een vraag, ge ziet het toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door silverlion306 Bekijk Berichten
        Ik heb ontdekt dat die km stand kan aangepast worden. Dus als ik de originele km stand op de nieuwe zet is er geen kat die da merkt
        Bij digitale is het hek natuurlijk van de dam : I-DE-AAL om mee te foefelen !

Je kan zelfs programmas inbouwen die elke 10 km bvb 2 km terug eraf halen, en zo van die dingen.

Comment

Je kan inderdaad nog pefect sjoemelen als je dat wil, of ze nu alles noteren of niet...
          En hun Carpass verandert daar ook niets aan.

Comment

Ik ben bezig aan een volkswagen kever. Maar ik heb de wagen als project gekocht en de kilometerteller was al verdwenen. Ik heb al een gereviseerde originele kilometerteller kunnen vinden. Kunnen ze op de keuring er een probleem van maken dat een bijna 40 jaar oude wagen 0 km op de teller heeft staan? Of kan ik deze teller zonder problemen installeren?

Comment

probleem is dat u knstand niet lager mag zijn dan u vorige kmstand. ( tenzij je natuurlijk zoon papier hebt van de makers blablabla, waar dan je vorige kmstand op staat )

Comment

Working...
              X