Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Radardetector? BMW verbeurd verklaard
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVelWil je roken, doe wat je niet laten kunt. Maar doe het in mijn bijzijn en ik flikker je sigaret weg... Al heb ik de indruk dat er meer en meer zijn die respect hebben voor de niet-rokers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaWe kunnen dus naar mijn gevoel niet anders dan besluiten dat de Belgische Staat met deze zaak een schromelijk overdreven voorbeeld wil stellen, en dat door overdreven en minstens even bandieterige praktijken. Dat mag op z'n minst worden aangekaart, dacht ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaYeah yeah, go ahead and shatter my dreams.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivieroooZo denk ik er ook over. Ze overdrijven gewoon enorm. Ze kunnen hun begroting niet normaal beheren...
dat van die dupe zijn is wel wat zever, niemand dwingt je je gaspedaal te vloeren of een verklikker in je wagen te steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobotot hier heb je een beetje gelijk
dat van die dupe zijn is wel wat zever, niemand dwingt je je gaspedaal te vloeren of een verklikker in je wagen te steken
Comment
-
Heb nu sinds 2 weken een Navirad V2... zou er nooit op gekomen zijn om da spul te kopen, maar heb het gewonnen. Dit is een ding dat een soort van bestand via gps sattelieten opslaat, en zo verwittigd wanneer je een flitspaal/gekende mobiele flitslocatie/risicozone/gevaarlijke plaats tegenkomt. Detecteert dus niet de flitspalen maar weet ze wel staan . En dat maakt het ineens ook als enige legaal. Spraak werkt perfect, duidt aan hoeveel je mag op die baan + er verschijnt een balkje met de afstand tot de locatiel. Dat bestand wordt trouwens constant geupdated en dus betrouwbaarder. Pluspunt is ook dat je zelf locaties kan invoeren door op een enter knop te drukken.
In het begin stond ik wat wantrouwig tegen deze Navirad... maar het blijkt echt goed te werken. Het is natuurlijk niet waterdicht, want als ze morgen op een niet gekende plaats staan, en ik rijd te snel... dan heb ik het ook zitten. Maar tot nu toe weet hij ze toch vrijwel allemaal staan. Extra voordeel is de werkelijke snelheid via gps die er constant opkomt, met een kompas ernaast, wat handig is voor bij het volgen van ballons (zit in ballonteam'ke). 1 keer heeft het zelfs al een vette bon voorkomen... ergens in de limburg, brede baan met grote bomen langs de kant, 70 toegestaan... goe vlot aan het bollen (+100) en plots geeft hij melding... ok wat vertragen... als hij nog +- 10m aanduid zie ik nog steeds niets...5m... waar staat da ding!!?!!.... conclusie: stond vlak achter een dikke stam met nog wat takken en blaren er licht over hangend... smerigste dat ik in belgie al gezien heb! Kon dat ding wel kussen op dat moment
anyhow, het belangrijkste is dat ik er niet voor gepakt kan worden... anders zou het niet in mijne kop opkomen...maar zo is het gewoon een leuk gadget.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AvantusHeb nu sinds 2 weken een Navirad V2... zou er nooit op gekomen zijn om da spul te kopen, maar heb het gewonnen. Dit is een ding dat een soort van bestand via gps sattelieten opslaat, en zo verwittigd wanneer je een flitspaal/gekende mobiele flitslocatie/risicozone/gevaarlijke plaats tegenkomt. Detecteert dus niet de flitspalen maar weet ze wel staan . En dat maakt het ineens ook als enige legaal. Spraak werkt perfect, duidt aan hoeveel je mag op die baan + er verschijnt een balkje met de afstand tot de locatiel. Dat bestand wordt trouwens constant geupdated en dus betrouwbaarder. Pluspunt is ook dat je zelf locaties kan invoeren door op een enter knop te drukken.
In het begin stond ik wat wantrouwig tegen deze Navirad... maar het blijkt echt goed te werken. Het is natuurlijk niet waterdicht, want als ze morgen op een niet gekende plaats staan, en ik rijd te snel... dan heb ik het ook zitten. Maar tot nu toe weet hij ze toch vrijwel allemaal staan. Extra voordeel is de werkelijke snelheid via gps die er constant opkomt, met een kompas ernaast, wat handig is voor bij het volgen van ballons (zit in ballonteam'ke). 1 keer heeft het zelfs al een vette bon voorkomen... ergens in de limburg, brede baan met grote bomen langs de kant, 70 toegestaan... goe vlot aan het bollen (+100) en plots geeft hij melding... ok wat vertragen... als hij nog +- 10m aanduid zie ik nog steeds niets...5m... waar staat da ding!!?!!.... conclusie: stond vlak achter een dikke stam met nog wat takken en blaren er licht over hangend... smerigste dat ik in belgie al gezien heb! Kon dat ding wel kussen op dat moment
anyhow, het belangrijkste is dat ik er niet voor gepakt kan worden... anders zou het niet in mijne kop opkomen...maar zo is het gewoon een leuk gadget.
Comment
-
Je hebt wel meer systemen die aangeven waar er een flitspaal staat hoor. Dergelijke toestellen zijn iets helemaal anders dan de toestellen die mobiele flitscontroles localiseren.
Edit:
Tsmetjen is me net voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AvantusJa uiteraard, maar het bestand is alleen veel uitgebreider (om de maand update) als ik navirad mag geloven. Ook aan te sluiten op PDA/laptop voor navigatie btw
flitspaal.nl geeft mij bijna dagelijks updates. Telkens de pda gesynchroniseerd wordt is er een bijwerking van de db en niet alleen voor België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjengeloof jij navirad maar
flitspaal.nl geeft mij bijna dagelijks updates. Telkens de pda gesynchroniseerd wordt is er een bijwerking van de db en niet alleen voor België
Thx Yves
Comment
-
Wat is in essentie het verschil tussen een GPS met ingebouwde flitslocaties (en zelfs constante updates) + radio waar men om de 5 minuten de flitsers omroept - en een radardetector?
Nu ben ik zeker dat er verschillen zijn en dat die te beschrijven vallen - maar of die (letterlijk) oneindig groot zijn (0 -> 75.000) - I don't think so.
Dit is gewoon te gek voor woorden.
Comment
Comment