Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Radardetector? BMW verbeurd verklaard

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann
    uit ervaring weet ik dat zulke uitspraken vaak gedaan worden door mensen, met ofwel geen rijbewijs, ofwel bestuurders van een hyundai accent...

ofwel hebben ze (naar eigne zeggen) een wagen met 5 miljoen miljard pk's en 750.000 nm koppel die evenveel kost dan het bedrag waar een bovengemiddled gezin een hypotheek voor aanvraagt...
    Euhmm... Hier wat uitleg gevraagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
      Euhmm... Hier wat uitleg gevraagd

als je dat niet snapt gok ik dat je nog te jong bent voor een rijbewijs...

Comment

als je dat niet snapt gok ik dat je nog te jong bent voor een rijbewijs...
        ik snapte het eigenlijk ook niet, en ik gok dat hij 21 is

Comment

• ik geloof nooit de aangeduide leeftijd... blijkbaar was het voor mij alleen duidelijk???

als chaufeur met enige ervaring kan je toch wel weten dat meer dan 200 rijden op de belgische autowegen verschrikkelijk gevaarlijk is voor zowel jezelf als voor anderen... niet iedereen is zo goed vertrouwd met zijn auto en nog niet zo zeker van zijn capaciteiten dat ze kunnen interageren op een voorbijsnoevende porsche

vandaar dat ik zulke onzin posts als die van benjamin ervaar als posts van ofwel iemand zonder rijbewijs ofwel een gefrustreerde bestuurder van een micra 1.0 dat meer hunkerd naar snelheid dan een junk zonder geld naar heroine...

Comment

ik geloof nooit de aangeduide leeftijd... blijkbaar was het voor mij alleen duidelijk???

als chaufeur met enige ervaring kan je toch wel weten dat meer dan 200 rijden op de belgische autowegen verschrikkelijk gevaarlijk is voor zowel jezelf als voor anderen... niet iedereen is zo goed vertrouwd met zijn auto en nog niet zo zeker van zijn capaciteiten dat ze kunnen interageren op een voorbijsnoevende porsche

vandaar dat ik zulke onzin posts als die van benjamin ervaar als posts van ofwel iemand zonder rijbewijs ofwel een gefrustreerde bestuurder van een micra 1.0 dat meer hunkerd naar snelheid dan een junk zonder geld naar heroine...
            der is op onze streek ook een manager die met zijn wagen geregeld eens aan 200 à 300 scheurt waar hij slechts 90 mag. Dat dat gevaarlijk is weet hij best, dus moest ik hier nu vertellen dat ik naast hem heb gezeten, dan zou je mij als een frusto beschouwen.

Dat het gevaarlijk is, daar is die gast zich wel degelijk van bewust, maar het egoïsme is de wereld nog niet uit.

Comment

• enkel als je zegt dat je naast hem zat en dat je vond dat hij compleet wist waar hij mee bezig was en dat je niet vond dat hij een gevaar voor anderen was en het oneerlijk zou vinden moest zijn rijbewijs voor eeuwig afgepakt worden...

Comment

enkel als je zegt dat je naast hem zat en dat je vond dat hij compleet wist waar hij mee bezig was en dat je niet vond dat hij een gevaar voor anderen was en het oneerlijk zou vinden moest zijn rijbewijs voor eeuwig afgepakt worden...
                ik heb nog nooit aan 300 in een wagen gezeten, dus ik weet niet echt hoe ik er zou op reageren. ik weet dus totaal niet hoe 300 aanvoelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                  der is op onze streek ook een manager die met zijn wagen geregeld eens aan 200 à 300 scheurt waar hij slechts 90 mag. Dat dat gevaarlijk is weet hij best, dus moest ik hier nu vertellen dat ik naast hem heb gezeten, dan zou je mij als een frusto beschouwen.

Dat het gevaarlijk is, daar is die gast zich wel degelijk van bewust, maar het egoïsme is de wereld nog niet uit.
                  Er is een groot verschil tussen 200 en 300

Alles boven 240 à 250 is verdomd snel.

Comment

• Eens goed "doorperen" op belgische autosnelweg moet kunnen, maar inderdaad rekening houden met voorliggend verkeer ...
                    best eens doen als je een strook voor je hebt waar niemand of bijna niemand te zien is.
                    Maar ja, het blijft een kick en voor sommigen moeilijk te weerstaan.
                    Maar 70 of meer rijden in bebouwde kom vind ik persoonlijk gevaarlijker voor derden en dit gebeurt zeer vaak en door jan met de pet.

Het blijft altijd een risico, voor een klapband heb je geen derde partij nodig.

PS : meeste mensen weten en beseffen wel als er iets snel langs achter af komt (meestal wagen met agressieve snuit ...) maar ja, er zijn altijd voor en tegenstanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur
                      PS : meeste mensen weten en beseffen wel als er iets snel langs achter af komt (meestal wagen met agressieve snuit ...)
                      ik dacht dat ook,
                      tot ik opeens besefte dat vooral mensen die weleens doorperen, en jongeren vooral rekening houden met achteropkomend verkeer

de rest is vooral bezig met het verkeer voor zich

zou het verkeer veiliger zijn als we meer keken naar het verkeer voor ons ?

natuurlijk het obligate zijdelings kijken bij indraaien of baanvak widdelen niet te vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        ik dacht dat ook,
                        tot ik opeens besefte dat vooral mensen die weleens doorperen, en jongeren vooral rekening houden met achteropkomend verkeer

de rest is vooral bezig met het verkeer voor zich

zou het verkeer veiliger zijn als we meer keken naar het verkeer voor ons ?

natuurlijk het obligate zijdelings kijken bij indraaien of baanvak widdelen niet te vergeten
                        Is wel waar daarom dat ik toch meestal heel alert ben, een stuk vertraag en mijne voet klaar hou op de rem als ik anderen paseer maar ja ben al over de dertig hé

Comment

• maar het feit blijft dat verkeer een kwestie is van interageren en van omkijken naar een ander...

Comment

maar het feit blijft dat verkeer een kwestie is van interageren en van omkijken naar een ander...
                            pff, wat een eindeloze discussie... er zullen altijd mensen zijn die zo rijden, nix aan te doen, leg je erbij neer.

Comment

• wel spijtig dat sommigen het nodig vinden om , terwijl ze tegen 119.5 over het linkse vak tuffen, nog meer in hun achteruitkijkspiegel te kijken , om te zien wie ze het langst kunnen tegen houden....en daarbij allerlei ......gebaren maken

Comment

ik geloof nooit de aangeduide leeftijd... blijkbaar was het voor mij alleen duidelijk???

Ik ben 22 jaar, rij met een golf 5 sportline DSG 150 pk, dus niet met een hyundai en waar ik mee had ingezeten was een klant met een Porche 993 s2 en reed 270 op de e31*. NU GOED ??
                                En zo een auto is gemaakt voor 200 en meer te rijden, dus niet gevaarlijk, niet voor elke dag te doen natuurlijk maar voor ene keer ? Aangezien gij 22 jaar en zo een reacties post met ge wel een ongelooflijke NERD zijn
                                Last edited by ; 19/09/2006, 15:30.

Comment

• hela hela wat is er verkeerd met hyundai

Comment

• Ik vind daar niks verkeerd mee. Moet je beter eens aan Jan vragen

Comment

• En zo een auto is gemaakt voor 200 en meer te rijden, dus niet gevaarlijk
                                      lekkere contradicite... vanaf 200 rijden in combinatie met verkeer is altijd gevaarlijk...

als je da tnog niet doorhebt.. wat doe jij dan in een golf met 150 pk...

en ik heb niks tegen hyundai... maar de accent en nissna micra waren puur gebruikt uit plastische redenen

Comment

lekkere contradicite... vanaf 200 rijden in combinatie met verkeer is altijd gevaarlijk...

als je da tnog niet doorhebt.. wat doe jij dan in een golf met 150 pk...

en ik heb niks tegen hyundai... maar de accent en nissna micra waren puur gebruikt uit plastische redenen
                                        het ging erom dat die auto gemaakt is voor die snelheden. Wie zegt dat er op dat moment verkeer was ? Als er een Fiat Punto 1.2 met een nerd erin voor ons reed hadden we hem van de baan gereden, haha !
                                        En kom nu maar stoppen met discussiëren want dat blijft toch oneindig duren.

Comment

• leuk op de man spelen dat wel... ik weet niet hoe het met jou zit, maar voor die punto heb ik wel nog een saab 900 turbo met 145 pk gehad en daarvoor og een jaguar XJ6 uit '92....

maar dat toontje van jou zegt al meer dan genoeg over jouw mentaliteit en beleefdheid (of eerder het gebrek eraan)

jammer dat er geen restrictie is voor mentaal achtergestelden om een rijbewijs te halen, dan hadden bestuurders als jij geen gevaar meer gevormd...

Comment

Working...
                                          X