Oorspronkelijk geplaatst door Jann
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Radardetector? BMW verbeurd verklaard
Collapse
X
-
ik geloof nooit de aangeduide leeftijd... blijkbaar was het voor mij alleen duidelijk???
als chaufeur met enige ervaring kan je toch wel weten dat meer dan 200 rijden op de belgische autowegen verschrikkelijk gevaarlijk is voor zowel jezelf als voor anderen... niet iedereen is zo goed vertrouwd met zijn auto en nog niet zo zeker van zijn capaciteiten dat ze kunnen interageren op een voorbijsnoevende porsche
vandaar dat ik zulke onzin posts als die van benjamin ervaar als posts van ofwel iemand zonder rijbewijs ofwel een gefrustreerde bestuurder van een micra 1.0 dat meer hunkerd naar snelheid dan een junk zonder geld naar heroine...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jannik geloof nooit de aangeduide leeftijd... blijkbaar was het voor mij alleen duidelijk???
als chaufeur met enige ervaring kan je toch wel weten dat meer dan 200 rijden op de belgische autowegen verschrikkelijk gevaarlijk is voor zowel jezelf als voor anderen... niet iedereen is zo goed vertrouwd met zijn auto en nog niet zo zeker van zijn capaciteiten dat ze kunnen interageren op een voorbijsnoevende porsche
vandaar dat ik zulke onzin posts als die van benjamin ervaar als posts van ofwel iemand zonder rijbewijs ofwel een gefrustreerde bestuurder van een micra 1.0 dat meer hunkerd naar snelheid dan een junk zonder geld naar heroine...
Dat het gevaarlijk is, daar is die gast zich wel degelijk van bewust, maar het egoïsme is de wereld nog niet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jannenkel als je zegt dat je naast hem zat en dat je vond dat hij compleet wist waar hij mee bezig was en dat je niet vond dat hij een gevaar voor anderen was en het oneerlijk zou vinden moest zijn rijbewijs voor eeuwig afgepakt worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulleder is op onze streek ook een manager die met zijn wagen geregeld eens aan 200 Ã 300 scheurt waar hij slechts 90 mag. Dat dat gevaarlijk is weet hij best, dus moest ik hier nu vertellen dat ik naast hem heb gezeten, dan zou je mij als een frusto beschouwen.
Dat het gevaarlijk is, daar is die gast zich wel degelijk van bewust, maar het egoïsme is de wereld nog niet uit.
Alles boven 240 Ã 250 is verdomd snel.
Comment
-
Eens goed "doorperen" op belgische autosnelweg moet kunnen, maar inderdaad rekening houden met voorliggend verkeer ...
best eens doen als je een strook voor je hebt waar niemand of bijna niemand te zien is.
Maar ja, het blijft een kick en voor sommigen moeilijk te weerstaan.
Maar 70 of meer rijden in bebouwde kom vind ik persoonlijk gevaarlijker voor derden en dit gebeurt zeer vaak en door jan met de pet.
Het blijft altijd een risico, voor een klapband heb je geen derde partij nodig.
PS : meeste mensen weten en beseffen wel als er iets snel langs achter af komt (meestal wagen met agressieve snuit ...) maar ja, er zijn altijd voor en tegenstanders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateurPS : meeste mensen weten en beseffen wel als er iets snel langs achter af komt (meestal wagen met agressieve snuit ...)
tot ik opeens besefte dat vooral mensen die weleens doorperen, en jongeren vooral rekening houden met achteropkomend verkeer
de rest is vooral bezig met het verkeer voor zich
zou het verkeer veiliger zijn als we meer keken naar het verkeer voor ons ?
natuurlijk het obligate zijdelings kijken bij indraaien of baanvak widdelen niet te vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboik dacht dat ook,
tot ik opeens besefte dat vooral mensen die weleens doorperen, en jongeren vooral rekening houden met achteropkomend verkeer
de rest is vooral bezig met het verkeer voor zich
zou het verkeer veiliger zijn als we meer keken naar het verkeer voor ons ?
natuurlijk het obligate zijdelings kijken bij indraaien of baanvak widdelen niet te vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jannik geloof nooit de aangeduide leeftijd... blijkbaar was het voor mij alleen duidelijk???
En zo een auto is gemaakt voor 200 en meer te rijden, dus niet gevaarlijk, niet voor elke dag te doen natuurlijk maar voor ene keer ? Aangezien gij 22 jaar en zo een reacties post met ge wel een ongelooflijke NERD zijn
Comment
-
En zo een auto is gemaakt voor 200 en meer te rijden, dus niet gevaarlijk
als je da tnog niet doorhebt.. wat doe jij dan in een golf met 150 pk...
en ik heb niks tegen hyundai... maar de accent en nissna micra waren puur gebruikt uit plastische redenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jannlekkere contradicite... vanaf 200 rijden in combinatie met verkeer is altijd gevaarlijk...
als je da tnog niet doorhebt.. wat doe jij dan in een golf met 150 pk...
en ik heb niks tegen hyundai... maar de accent en nissna micra waren puur gebruikt uit plastische redenen
En kom nu maar stoppen met discussiëren want dat blijft toch oneindig duren.
Comment
-
leuk op de man spelen dat wel... ik weet niet hoe het met jou zit, maar voor die punto heb ik wel nog een saab 900 turbo met 145 pk gehad en daarvoor og een jaguar XJ6 uit '92....
maar dat toontje van jou zegt al meer dan genoeg over jouw mentaliteit en beleefdheid (of eerder het gebrek eraan)
jammer dat er geen restrictie is voor mentaal achtergestelden om een rijbewijs te halen, dan hadden bestuurders als jij geen gevaar meer gevormd...
Comment
Comment