Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Radardetector? BMW verbeurd verklaard

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur
    Werkt dit goed? Kan je eens wat meer uitleg geven, niet hoe te installeren ofzo maar hoe het werkt. Is het goed?

Thx Yves
    tomtom biedt de mogelijkheid om op de route POI (Point of Interest) te tonen. Dat gaat dan over tankstations, ziekenhuizen, winkels, kerken.....tot flitspalen of plaatsen waar er mobiele flitsers kunnen staan.

Er bestaat een website waar je de locaties van deze flitspalen kan afladen, aangezien deze regelmatig bijgewerkt worden.

Met tomtom kan je geluiden koppelen aan deze poi's,alsook een afstand tot de POI alvorens deze aan te kondigen , met CHECKPOINT (een freeware programma voor de PDA, die zich als een laag rond tomtom nestelt ) krijg je ook visuele informatie en kan je je eigen geluiden (die ook afgeladen kunnen worden) koppelen aan de verschillende controles.

Zo heb je bvb geluiden als opgelet, roodlichtcontrole of opgelet maximum 70 of opgelet mobiele controle enz.....

Dit is volkomen legaal en kan zowel op tomtom toestellen als op pda met tomtom software gebruikt worden

voor meer info over checkpoint zie http://checkpoint.oabsoftware.nl/index.php

Comment

• Thx, ga het eens testen

Comment

• ik heb juist zo navirad gekocht maar krijg hem niet geudate ik krijg de update wel op de pc maar ik raak ni in de navirad hij erkent de kabel niet weet er iemand raad mee ?

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Heb nu sinds 2 weken een Navirad V2... zou er nooit op gekomen zijn om da spul te kopen, maar heb het gewonnen. Dit is een ding dat een soort van bestand via gps sattelieten opslaat, en zo verwittigd wanneer je een flitspaal/gekende mobiele flitslocatie/risicozone/gevaarlijke plaats tegenkomt. Detecteert dus niet de flitspalen maar weet ze wel staan . En dat maakt het ineens ook als enige legaal. Spraak werkt perfect, duidt aan hoeveel je mag op die baan + er verschijnt een balkje met de afstand tot de locatiel. Dat bestand wordt trouwens constant geupdated en dus betrouwbaarder. Pluspunt is ook dat je zelf locaties kan invoeren door op een enter knop te drukken.
        In het begin stond ik wat wantrouwig tegen deze Navirad... maar het blijkt echt goed te werken. Het is natuurlijk niet waterdicht, want als ze morgen op een niet gekende plaats staan, en ik rijd te snel... dan heb ik het ook zitten. Maar tot nu toe weet hij ze toch vrijwel allemaal staan. Extra voordeel is de werkelijke snelheid via gps die er constant opkomt, met een kompas ernaast, wat handig is voor bij het volgen van ballons (zit in ballonteam'ke). 1 keer heeft het zelfs al een vette bon voorkomen... ergens in de limburg, brede baan met grote bomen langs de kant, 70 toegestaan... goe vlot aan het bollen (+100) en plots geeft hij melding... ok wat vertragen... als hij nog +- 10m aanduid zie ik nog steeds niets...5m... waar staat da ding!!?!!.... conclusie: stond vlak achter een dikke stam met nog wat takken en blaren er licht over hangend... smerigste dat ik in belgie al gezien heb! Kon dat ding wel kussen op dat moment

anyhow, het belangrijkste is dat ik er niet voor gepakt kan worden... anders zou het niet in mijne kop opkomen...maar zo is het gewoon een leuk gadget.

Comment

Working...
        X