Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
    Reactie op andere posts die naar mij gericht waren : later, wanneer ik tijd heb en ... in een andere draad ...
    Daar is een draad voor, deze hier http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45977
    Al uw behoefte aan aandacht zal daar ten volle ingevuld worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
      - rij ik iemand levenslang verlamd ...
      Catherien, je bent de talloze kinderen vergeten die elke dag de autosnelweg oversteken. Levensgevaarlijk, die 120 km/u...

Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
      Je hebt gelijk, verkeersveiligheid kan je nooit helemaal oplossen met centen.

... wél met bewustwording.

... maar sommige mensen zijn nogal hardleers.
      Is het daarom dat alles tot 10 km/u met 50 euro wordt opgelost. En alles daarboven 10 euro per km te snel? Pas aan 40 km/u te snel buiten de bbk of 30 km/u te snel in de bbk zit je in de problemen.

Ik vind dat serieuze aflaten, zeker in het licht van wat onze politici zelf presteren op de wegen... Het kan er bij mij niet in dat 140 km/u met mijn Z4 M op een droog wegdek onveilig is, maar met identieke rijopleiding in een ambulance absoluut veilig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
        Weer een nieuwe dag en weer veel leeslectuur gehad
        Het gaat hier precies allang niet meer enkel over de coyote maar over een hele levensstijl?
        Iedereen zijn mening en dat moet aanvaard worden. Mijn mening is (nogmaals) leven en laten leven. Als ik morgen tegen 150 km/uur rij over een weg waar je 70 km/uur mag is dat mijn eigen beslissing, met of zonder coyote in de wagen. Word ik geflitst (betalen voor verkeersveiligheid, precies of je lost het met centen op ), nemen ze mijn rijbewijs af (heb je dat stuk papier echt wel nodig ), rij ik me dood ... it's part of the game. Is zoiets als gordel dragen, waarom zoiets beboeten? Ik beslis toch zelf over mijn eigen leven (en het behoud van mijn tanden als ik ergens tegen knal). En om over het systeem te praten, eigenlijk is het één grote belachelijke bedoening. Ge wordt "uitgeperst als een citroen". Ik las deze morgen een artikel over een politieker. 50% belastingen afstaan vinden ze doodnormaal? Mispeuter je iets dan dreigen ze met een geldboete en gevangenisstraf. Precies of zij hebben het "voor het zeggen". En zoals elke Belg als je kan frauderen en "foefelen" dan doe je dat toch? Of zijn er echt wereldverbeteraars die graag NOG MEER belastingen willen betalen? Ik ben steeds bereid mijn rekeningnummer door te geven voor giften

Probleem met GPS ontvangst blijkt hopelijk opgelost te zijn. Toestel op dak van wagen gelegd (stil op de oprit natuurlijk ) en in 12V-lader. Tweetal uren laten liggen en als ik hem nu opzet heeft hij binnen de minuut ontvangst. Het toestel blijkt wel gevoelig te zijn want als ik hem maar iets van de voorruit wegneem valt de ontvangst al weg.
        Ik ben een absolute voorstander van de Mini-Coyote maar met wat hier staat ben ik absoluut oneens.

Die 150 rijden waar 70 mag is in mijn ogen (in zo goed als elke situatie) compleet roekeloos en in plaats van uzelf dood te rijden moet je maar eens het kind van een ander aanrijden. Deze beperking is niet uitgevonden om uw enkel en alleen maar uw vrijheid af te nemen, maar om de vrijheid van anderen te garanderen...

Ook vind ik de gordel in de wagen een absolute noodzaak, als jij ergens tegen knalt en je bent je tanden en weet ik veel wat nog allemaal kwijt zal een groot stuk van de kosten gedragen worden door de overheid, iedereen die belastingen betaalt dus!

Opnieuw, ik ben grote voorstander van de Mini-Coyote, op de autosnelweg is 120 (en dan zeker 's nachts) een veel te strenge limiet. Naast de autosnelweg zal je mij slechts zeer zelden betrappen op het overtreden van snelheidslimieten, de kans om iets voor te hebben en anderen er bij te betrekken is gewoonweg te groot.
        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• .....
          Last edited by ; 04/06/2010, 11:16.

Comment

• .....
            Last edited by ; 04/06/2010, 11:16.

Comment

• Verbied alle wagens die meer dan 120 gaan, en het volgende resultaat is dat een hoop mensen clandestien hun auto gaan tunen.

Om nog maar te zwijgen dat ik de wil tot leven verlies als ik niet harder zou kunnen dan 120 in Duitsland...

Ik begin hoe meer en meer deftig geïrriteerd te worden door het volk dat mij moet vertellen wat ik wel of niet mag doen, enkel omdat dat volk andere hobbies en interesses dan mij heeft. Flikker toch op met je wandelschoenen, fietstochten, nordic walking en boomknuffelarij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                1)Waarom ga jij niet terug naar Griekenland?

2)Wat is 't nut om hier ons "bewust" te maken dat we beter die Coyote niet zouden kopen omdat dit slecht is voor de maatschappij (terwijl het juist 't tegenovergestelde is) en dit beargumenteerd met loze clichés en verhaaltjes die er helemaal niet toe doen.

Dat jij een domme bestuurder wil blijven die altijd 120 kachelt op de autostrade, je jezelf altijd "veilig" voelt omdat je juist 120 rijdt en denkt dat er dan niets ga gebeuren
                Terwijl je niets van informatie hebt over de andere weggebruikers en dus bijgevolg niets weet wat er dan rond u afspeelt.

3)Een (extreem) voorbeeldje als je 't nog niet zou snappen:
                Ik rij 300km/h, jij 120km/h, ik ben onverantwoord gevaarlijk aan 't rijden op de weg, jij kan onmogelijk een ongeval hebben (want ja, je rijdt 120 duhu) en bijgevolg ben jij een burger waar Schouppe een harde van krijgt.
                Ik krijg een melding een kilometer op voorhand van de medeweggebruikers voor mij dat er een obstakel gesignaleerd is op 1km.
                Ik ga direct beginnen te vertragen en tegen wanneer ik aan het obstakel ben ga ik geen 120 rijden, maar nog minder en ga dit dan ook op gepaste wijze kunnen ontwijken of zelf stoppen mocht dit nodig zijn.
                Jij, als ongevaarlijke weggebruiken (aja, want je rijdt 120) zit met stress omdat ik u een 5 minuutjes geleden aan 300km/h heb voorbij geknald en zit uw stuur op de vreten dat je dit niet kunnen vindt en je het het een schande vindt.
                4)Doordat je u zo aan 't ergeren bent en aan 't denken hoe je zo'n mensen kunt tegen werken (juist ervoor op 't linkervak beginnen te hangen, een Volvo kopen en er achter beginnen te rijden, ...) heb je het obstakel die op de weg stond nooit of te laat gezien, rijdt je er vlak op of ontwijk je het en graai je mij van de pechstrook omdat ik gestopt was om te helpen.

Buiten het feit dat ik op de weg daarvoor ook nog voldoende veilig heb kunnen stoppen voor eventuele radarcontroles, heb ik ook op de hoogte geweest op wat er voor mij gebeurde en daarop ook kunnen anticiperen.
                Jij, als "veilige" weggebruiker, dacht dat er niets kon gebeuren, maar omdat je met zo'n oogkleppen naar de wereld kijkt, komt het soms uit dat juist jij een gevaarlijke situatie kan veroorzaken op de weg.

6)Jij, die zich aan de maximumsnelheid houden op de weg is veiliger dan ik die rij aan 300km/h, dat geef ik grif toe, maar dit maakt je nog niet ongenaakbaar veilig.

7)Veilig weggedrag is niet alleen u aan de maximumsnelheid houden, maar ook anticiperen op de situaties die voor u gebeuren, rekening houden met uw mede weggebruikers, communiceren met elkaar, ...

Wat op 't einde van de weg wij meestal veiliger af zijn met ons "gevaarlijk" toestel in onze auto dan jij die denkt dat de maximumsnelheid u gaat behoeden van alle problemen...
                1) Ha, ben geen Griek he, nog 15 jaar werken en dan zien ze mij hier wel niet meer.

2) Verkeerd begrepen, ik wil je niet bewust maken van dat NIET te kopen maar van niet hard te rijden.

3) Hou helemaal niet van schouderklop gedoe, daar moet je voorbij mijn broer zijn, hij is een "groene"

4) Ik rij al jaren zonder stress en vindt het rijden op zich nog steeds heel tof en het is zelfs mijn broodwinning geworden.

5) Ik denk dat ik nog steeds veel meer tijd heb om alles te voorzien en te anticiperen dan jij. Maar ja kerels als jij denken natuurlijk dat ze superieur zijn. Niet erg netjes van me maar ik vindt de weekend en andere ongevallen waarbij de bestuurder is omgekomen steeds een goede zaak. Zolang zij er niemand anders bij betrokken hebben= opgelost staat netjes. Veel erger wordt het zoals bij Cathrien bvb. waarbij de chauffeur het overleefd. Jammer genoeg kom ik nooit zo'n situatie tegen in het verkeer zou een perfecte gelegenheid zijn om zulke chauffeur tegen zijn hersenen te schoppen met veiligheidsschoenen.... (sorry kon het niet laten).

6) Hier spreek je jezelf tegen met al het bovenstaande je schreef, en btw, ik heb nog nergens geschreven dat ik ongenaakbaar ben he, waar haal jij dat?

7) Prima zo, ik zou zeggen, goed bij de les blijven dan, want dat zijn zowat de enigste interessante dingen die je hier neergeschreven hebt.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Mah bon, ik denk dat het misschien raadzamer is om alle anti-coyotes in een aparte draad te steken, en dit on topic te houden over de Coyote lijn van producten?

Comment

• Denk dat de mijne zijn laatste adem heeft uitgeblazen. In geen van beide auto's wil die nog opstarten en al evenmin via usb aan PC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Niet erg netjes van me maar ik vindt de weekend en andere ongevallen waarbij de bestuurder is omgekomen steeds een goede zaak. Zolang zij er niemand anders bij betrokken hebben= opgelost staat netjes. Veel erger wordt het zoals bij Cathrien bvb. waarbij de chauffeur het overleefd. Jammer genoeg kom ik nooit zo'n situatie tegen in het verkeer zou een perfecte gelegenheid zijn om zulke chauffeur tegen zijn hersenen te schoppen met veiligheidsschoenen.... (sorry kon het niet laten).
                      Oeie, hier ga je toch ff de mist in...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                        Daar is een draad voor, deze hier http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45977
                        Al uw behoefte aan aandacht zal daar ten volle ingevuld worden.
                        Belachelijk ventje.
                        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                          Als ik morgen tegen 150 km/uur rij over een weg waar je 70 km/uur mag is dat mijn eigen beslissing, met of zonder coyote in de wagen. (...) rij ik me dood ... it's part of the game.
                          Graag. Spijtig genoeg is het echter veelal jullie soort dat de meeste "hoeresjans" heeft.
                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                            Graag. Spijtig genoeg is het echter veelal jullie soort dat de meeste "hoeresjans" heeft.
                            Question: met welke wagen rij je?

Comment

• Hopelijk voor hem met de bus. De CO2 die z'n wagen uitstoot, daar sterven ook mensen aan.

Comment

• Comment

• Vandaag de Coyote (v2) gedurende half uurtje gebruikt, en 2 positieve ervaringen! Het toestel had reeds na enkele seconden z'n GPS signaal én ik heb ook m'n eerste "mobiele flitser" melding ontvangen op een Nxx baan (N42 Zottegem - Wetteren) . En meteen juist! Er was 1 iemand voor mij die de melding had bevestigd (3 min voor mij) en heb dat dus ook netjes gedaan (hoewel het mogelijks niet veel uitmaakt omdat ik in de 3m 'inloopperiode' zit). Toptoestelletje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                    Hopelijk voor hem met de bus. De CO2 die z'n wagen uitstoot, daar sterven ook mensen aan.
                                    van co2 ga je zomaar ni dood, net zoals van een v2

Comment

• Rijdt die Marjan/Marianne/whatever van Coyote soms niet toevallig met een bruine Mini Clubman?

Comment

• Heb die ook al een paar keer zien rijden(is een S trouwens), ik zou wel niet weten of zij het is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Rijdt die Marjan/Marianne/whatever van Coyote soms niet toevallig met een bruine Mini Clubman?
                                          Yep, dat zal ze geweest zijn.
                                          2012 Renault Megane RS

Comment

Working...
                                          X