Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
      Hey Dirk, waar kan jij die info zo gedetailleerd te zien krijgen ?

Omdat mijn post waarschijnlijk verloren gegaan is in het GEZEIK van Catherien en CO, nogmaals even m'n vraag ...
      Bij deze nogmaals even m'n vraag ...

Comment

Hey Dirk, waar kan jij die info zo gedetailleerd te zien krijgen ?
        Omdat mijn post waarschijnlijk verloren gegaan is in het GEZEIK van Catherien en CO, nogmaals even m'n vraag ...
        Het aantal uren lees ik af op de GPS , en andere parameters worden altijd netjes genoteerd. Alsook elke dag noteer ik het aantal verkenners op mijn dagelijkse traject, welke N-wegen wel of niet herkend worden, elke bezochte flitser, welke opstelling/wagen er gebruikt wordt, ook nog wat rariteiten die je op het scherm ziet zoals "dichtsbijzijnde verkenner op +100 km " , "18 verkenners op de N16 zondagmorgen om 8u, plotseling waren ze weg en bleef er 1 iemand rondrijden". Nieuwe nummerplaten, perso's etc. stuff like that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten

Het is ook dankzij ons belastingsgeld dat we de ontslagen werknemers van Renault en Opel kunnen steunen zodat hun kinderen (en ook de onze) toch nog de kans krijgen om naar school te gaan.
          Ja lap... we zitten met ne sos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cruiser99 Bekijk Berichten
            Doe dit eens stilstaand, de eerste gps connectie kan even duren
            Idd, is gelukt! Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              gisterenavond tegen een uur of negen naar een vergadering gereden over de E314....als je dan al die "zeikers" ziet links blijven rijden omdat zij toch al "120" rijden en de rest van de wereld dat dan ook maar moet doen of omdat ze misschien ergens 100 km verder links moeten afslagen ...wel ...dan kan ik me daar ook aan ergeren ... en dan ga ik deze rechts voorbij...en dan ben ik de gek en de asociale ...en dan maar met hun grootlichten pinken of reeds in hun spiegels van zot gebaren ....mensen ...leer genieten van uw autorit , en zit niet constant gefrustreerd rond te zoeken achter een zondebok...als je zelf 120 wil rijden ...ga dat dan uiterst rechts doen ...en kijk voor u in plaats van achter u ..stel dat er ineens iemand op zijn rem gaat staan ..
              Dat is nu eens de realiteit si ! Leven en laten leven. Zolang je respect hebt en defensief rijdt.
              Als je met de moto rijdt doorheen de files zie je trouwens perfect dat het ook die mensen zijn die files veroorzaken. Je kan niet geloven wat een koppel linksrijders aan vertraging kan teweegbrengen.
              Ik knipper al lang niet meer op een linksrijder want dan ben je ook al asociaal. Gewoon een minuutje of wat achter blijven en als hij "dwaas" doet, rustig langs rechts zonder te veel zever.
              Je krijgt dan idd een koppel flashlichten in uw nek.
              Last edited by Jokke_vlo; 31/05/2010, 17:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Je krijgt dan idd een koppel flaslichten in uw nek.
                Zeker in uw geval, is het of in de parvenu bak of in de m'as-tu vu bak

Comment

• Maakt eigenlijk niet veel verschil met welke auto ze. Heb daar meer last van met de ML dan met de andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                    Ja lap... we zitten met ne sos
                    Idd, 70.000 werklozen in Brussel..... duizenden open vacatures op de luchthaven en ook wij vinden (8km van Brussel) redelijk moeizaam personeel, en zo goed als NIETS uit Brussel.

Mij moet je dus niet spreken over ocharme dit en dat over Opel en Renault werknemers en het feit dat de werkende mens hier moet voor blijven bijdragen. Je krijgt een gouden handdruk (gedragen door die bedrijven), een mooie som geld en als je wil werken heb je (zo goed als altijd) werk.

Langs de andere kant is het niet zo zwart wit, ik begrijp sommige mensen dan ook perfect, wat is het verschil tussen werk en werkloosheidssteun in de lagere loonscategoriën.
                    Voor 100 euro klusjes (tuin, kuiswerk, ......) per week en je verdient al snel evenveel of meer.

Het probleem is juist dat de mensen die werken hier moeten voor opdraaien en profiteurs niet aangepakt worden.

Maar mijn haar komt omhoog van mensen die maar niet snappen dat er gewoon een wanverhouding (en beleid) is.

Welvaart binnen een maatschappij is bijna altijd gemaakt door arbeid (uitgezonderd sommige oliestaten), altijd en overal, dat wordt nogal eens vergeten vrees ik.

Geef de profiteurs minder en de werkende mens meer. Er zal direct een dynamisme komen.

Daarnaast geef je zwaar hulpbehoevenden (die hier geboren en getogen zijn of hard gewerkt hebben) mensen juist wel meer, die mensen verdienen al onze steun !

Het lijkt straks of ze maken werken nog strafbaar ook. (zie PS)

Maar goed dit was zeker off topic ?

De coyote is gewoon een fijn toestel met voor en tegenstanders, maar 1 ding is voor mij zeker. Het maakt het allemaal niet onveiliger.
                    Concentratie, defensief rijden daar gaat het om (in mijn ogen).
                    Last edited by Jokke_vlo; 31/05/2010, 17:41.

Comment

• op 21/05 m'n coyote V2 naar Waver opgestuurd wegens "niet bruikbaar door constante reboots onder soft versie 008". Kreeg voordien van Joan Huybrechts (Coyote) een mail dat ik het toestel kon omruilen, dat ik het enkel moest opsturen en zij gingen het nodige doen.

Vorige vrijdag omstreeks 15u30 een mail gestuurd naar Coyote Waver .. met de vraag hoe ver ze, na een week, stonden met de omruil .. geen antwoord op vrijdag, deze morgen omstreeks 09u00 was de mail gelezen (hoera) en omstreeks 09u48 een antwoord gekregen van Joan .. ze hadden mijn pakketjes inderdaad ontvangen .. maar .... omruilen was een probleem .. ze hebben geen stock .. Op mijn vraag wanneer de stock ging aangevuld worden .. opnieuw een antwoord van Joan, ze weten niet wanneer ze de coyote V2 opnieuw op stock zullen hebben ... (????)

Leuk ... echt leuk .. *NOT* ... wat een service ! en dan zeggen dat de toestelletjes praktisch overal beschikbaar zijn .... uitgenomen bij de fabrikant/verdeler zelf ?? begrijpe wie kan !

Dank u wel Coyote ! Als je de service bekijkt die de coyote-rijders in Frankrijk (Parijs) krijgen, da's pas service !!!!!!!! omruil binnen de 4 (VIER) dagen !

een ontevreden coyote gebruiker !

Comment

• is er een coyote die de flitser in de heidestraat kapellen had geklikt ?

Comment

• Gewoon de regels volgen is eigenlijk nog het beste
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porscheke-997 Bekijk Berichten
                            op 21/05 m'n coyote V2 naar Waver opgestuurd wegens "niet bruikbaar door constante reboots onder soft versie 008". Kreeg voordien van Joan Huybrechts (Coyote) een mail dat ik het toestel kon omruilen, dat ik het enkel moest opsturen en zij gingen het nodige doen.

Vorige vrijdag omstreeks 15u30 een mail gestuurd naar Coyote Waver .. met de vraag hoe ver ze, na een week, stonden met de omruil .. geen antwoord op vrijdag, deze morgen omstreeks 09u00 was de mail gelezen (hoera) en omstreeks 09u48 een antwoord gekregen van Joan .. ze hadden mijn pakketjes inderdaad ontvangen .. maar .... omruilen was een probleem .. ze hebben geen stock .. Op mijn vraag wanneer de stock ging aangevuld worden .. opnieuw een antwoord van Joan, ze weten niet wanneer ze de coyote V2 opnieuw op stock zullen hebben ... (????)

Leuk ... echt leuk .. *NOT* ... wat een service ! en dan zeggen dat de toestelletjes praktisch overal beschikbaar zijn .... uitgenomen bij de fabrikant/verdeler zelf ?? begrijpe wie kan !

Dank u wel Coyote ! Als je de service bekijkt die de coyote-rijders in Frankrijk (Parijs) krijgen, da's pas service !!!!!!!! omruil binnen de 4 (VIER) dagen !

een ontevreden coyote gebruiker !
                            Waarom neem je hiervoor eigenlijk contact op met de verdeler/invoerder ? Hij/zij heeft het toestel toch niet aan jou verkocht ? Is het niet makkelijker contact op te nemen met de dealer aan wie je het toestel hebt aangekocht ?

Comment

Waarom neem je hiervoor eigenlijk contact op met de verdeler/invoerder ? Hij/zij heeft het toestel toch niet aan jou verkocht ? Is het niet makkelijker contact op te nemen met de dealer aan wie je het toestel hebt aangekocht ?
                              toestel kocht ik in frankrijk ... met de garantie van de verkoper (in Bourg-en-Bresse) dat dit eveneens perfect werkte in belgië .. hij verwees trouwens naar de nederlandse tekst op de verpakking. Toestel werkte in frankrijk perfect, werkte in België gedeeltelijk (geen wegennummering maar da's niet zo erg) onder de soft versie 008 tot het ineens (na één maand) begon te "flippen" en constant aan het rebooten ging. Dus contact opgenomen met Coyote .. ( europese garantie ..) ... een ritje Gent -> Bourg-en Bresse -> Gent zag ik voor deze prul niet echt zitten !

Comment

• Een beetje begrip kan toch wel zeker? Coyote is plotseling immens populair geworden en we zijn nu een weekje na de launch van de V2 dus er zijn er superveel verkocht. Het is toch normaal dat ze hun voorraad zoveel mogelijk bij de dealers hebben liggen ipv bij hun hoofdkwartier. Heb gewoon wat geduld of vraag je in tussentijd misschien een V1 als vervanger?

edit:
                                I love my little black box

vandaag
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Gij zot! 106 km/u!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Gij zot! 106 km/u!
                                    Op het linkse vak wel ja

Comment

• .....
                                      Last edited by ; 04/06/2010, 11:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                        Gewoon de regels volgen is eigenlijk nog het beste
                                        3 echte coyote's en 5 virtuele kosten je natuurlijk wel best veel geld.
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• is er een manier om toch zo snel mogelijk uw eerste ster te hebben? want ik word nu nog niet opgenomen in de database en ik had al zeer veel mensen geld kunnen besparen.

Vandaag 2 flitsers willen voor het eerste melden maar niet mogelijk maar wel veel mensen zien geflitst worden (zie flits topic binnen een uurke)

Ik woon in een klein dorp met veel flitsactiviteit dus ik wil mensen waarschuwen :s
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Working...
                                          X