die sterren kunnen mij eigenlijk geen zak schelen, zolang er mij maar wordt gemeld als er een mobiele flitser staat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendie sterren kunnen mij eigenlijk geen zak schelen, zolang er mij maar wordt gemeld als er een mobiele flitser staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIk heb aan Marjanneke gevraagd om hier eens een kijkje te komen nemen om toelichting te geven over haar sterrekes
Misschien kunnen er uitzonderingen gedaan worden voor langer reageertijd bevestiging flitser.
Zou mij handig uitkomen aangezien ik eerst foto's maak en dan pas bevestig .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk BerichtenDat zou geweldig zijn .
Misschien kunnen er uitzonderingen gedaan worden voor langer reageertijd bevestiging flitser.
Zou mij handig uitkomen aangezien ik eerst foto's maak en dan pas bevestig .----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDus jij antwoordt niet op de vraag 'ja/nee', maar meldt de flitser dan opnieuw?
Zo gade geen sterrekes verdienen he vriend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIk denk dat dat er wel mee te maken heeft.
Ik wil jou trouwens wel eens zien voorbij een flitspaal rijden
Vertragen, fototoestel pakken, foto pakken, Coyote drukken.
Dat ronde ding voor je, gebruik jij dat ook nog?
neen ik vertraag tot 110 foto 1 hand (sportmodus camera)
toestel neer op zetel ->wissel hand op het stuur druk met linker hand knopje .
ook andere oplossing voor maar niet altijd in gebruik.wegens geen tijd meestal
Comment
-
Hetgeen ik regelmatig zie is dat thv een mobiele flitser een aantal mobiele meldingen doorkomen, soms 200m ervoor, meestal erachter. Als je dan net gepasseerd bent, en je wil de correcte melding bevestigen, komt de waarschuwing van de volgende fake-melding al binnen. Daardoor geen tijd om correct de juiste te melden, en zou de volgende fake-melding direct moeten verwijderd worden. Ik begrijp dat niet iedereen op hetzelfde hectometerpaaltje afdrukt, maar technisch moet dat toch perfect op te lossen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenHetgeen ik regelmatig zie is dat thv een mobiele flitser een aantal mobiele meldingen doorkomen, soms 200m ervoor, meestal erachter. Als je dan net gepasseerd bent, en je wil de correcte melding bevestigen, komt de waarschuwing van de volgende fake-melding al binnen. Daardoor geen tijd om correct de juiste te melden, en zou de volgende fake-melding direct moeten verwijderd worden. Ik begrijp dat niet iedereen op hetzelfde hectometerpaaltje afdrukt, maar technisch moet dat toch perfect op te lossen zijn.
MARJAN !!!!----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Hmja, maar het systeem kan natuurlijk niet bepalen welk hectometerpaaltje het juiste is... Diegene van 200 meter ervoor zijn tegenliggers die de flitser zien en dan melden, en diegenen die erna melden zijn voorliggers die de flitser passeren en dan melden. Scheelt weer 400 meter...
Comment
-
Pinni3 waar zet je ergens die foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichtenik heb al 2 maal gemerkt dat de 2 flitspalen op de e17 op viaduct in gentbrugge richting antwerpen niet gemeld worden (de andere kant dus van de traject test), ik heb ze deze morgen dus voor alle zekerheid eens doorgegeven op mijn coyote, maar ben niet zeker dat ze het ontvangen hebben vermits er precies gprs problemen waren deze morgen.
Ja, dit is mij ook opgevallen vorige week toen ik daar voorbij kwam. Blijkbaar bug in het systeem, filtspalen op E17 in Gentbrugge richting Antwerpen worden nt doorgegeven door Coyote.
Kan Marianne dit doorgeven misschien aan Coyote ?[/QUOTE]
Ik krijg daar wel melding hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenPinni3 waar zet je ergens die foto's?
Die van de grote controle deze week thv E40 in haasrode moet deze week nog ergens ingevoerd worden .
want daar ben ik mijn ster kwijt geraakt gvd
Check dirk zen banner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk BerichtenJa, dit is mij ook opgevallen vorige week toen ik daar voorbij kwam. Blijkbaar bug in het systeem, filtspalen op E17 in Gentbrugge richting Antwerpen worden nt doorgegeven door Coyote.
Kan Marianne dit doorgeven misschien aan Coyote ?
Hoe lang duurt het vooraleer die in't systeem wordt opgenomen?
Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk BerichtenDaar is maar 1 goei linkske voor http://www.flitsservice.be
Die van de grote controle deze week thv E40 in haasrode moet deze week nog ergens ingevoerd worden .
want daar ben ik mijn ster kwijt geraakt gvd
Check dirk zen banner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
Hoe lang duurt het vooraleer die in't systeem wordt opgenomen?
Thx Pinni
elke dag duwde ene als ne gek een mobiel ....
heb hem gemeld als vast meet de V1 ,2 maand nadien eindelijk als fixed in de coyote .
maar zij beheren die niet die lijst ze nemen die af van iemand anders als ik het ooit goed had gelezen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk BerichtenHet duurde in tienen op de invalsweg 2 maand
elke dag duwde ene als ne gek een mobiel ....
heb hem gemeld als vast meet de V1 ,2 maand nadien eindelijk als fixed in de coyote .
maar zij beheren die niet die lijst ze nemen die af van iemand anders als ik het ooit goed had gelezen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenik kreeg die melding ook altijd, zelfs als ik de veldbornstraat naar beneden reed kreeg ik melding "mobiel" voor die flitspaal aan de ASOIL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk BerichtenDas wel erg ver ... de 3 km ingesteld zeker
K'ga mijn V2 weer binnendoen. Gisteren volledig opgeladen en nu is'm alweer leeg
Heb wel gemerkt dat als hij volledig uit staat er een groen ledje blijft branden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenworden alcohol-controles ook gemeld ?
want als ja, ken ik een erg groot publiek die mss nog meer zouden betalen
allez bobo, gat in de markt! kan je nog centen aan verdienen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenworden alcohol-controles ook gemeld ?
want als ja, ken ik een erg groot publiek die mss nog meer zouden betalen
Comment
Comment