Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
    Ik had de V2 gisteren bijna baseball-gewijs uit het raam gesmeten... Voor de zoveelste keer vond hij geen GPS-signaal en stopt er dan ook gewoon mee. Om zot van te worden. Is dat normaal?
    heb ik ook last van,ik ben dikwijls al 5km ver vooraleer hij een gps signaal vindt, toestel staat bijna tegen het raam ,raar en dikwijls frustrerend.... heb mij proberen te registreren maar is niet gelukt,straks nog even proberen....
    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Ik heb mijn V1 net na nieuwjaar in de Fnac gekocht. Nu begint het scherm meer en meer onleesbaar te worden. Waar heb ik nu garantie? Via Fnac of rechtstreeks via Coyote?

het baart me trouwens zorgen dat het al na enkele maanden zo is ... als je naast 12 €/ ùaand ook nog ieder jaar een nieuw toestelletje moeten kopen wordt het een dure gadget.
      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• ..

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
        k'Heb de indruk dat uwe display niet correct werkt. Probleem zeker aankaarten bij de klantendienst, die lossen dat perfect en snel op.
        Ben er toen de dag nadien mee naar de winkel terug geweest en heb onmiddelijk zonder enig probleem een nieuwe gekregen (die wel héél goed funcioneert)

Comment

• - wegenwerken: kun je dit uitzetten? Ik zie het nut ervan niet in om bovenop een zee van oranje wegenwerkenborden nog eens een signaal van de coyote te krijgen...

- obstakel: een accordeon-file is permanent in beweging dus markeer dat aub niet als obstakel...

Comment

• Daarnet stuurde ik een mailte naar Marjan van Coyote om te vragen wat ik het best doe met het defecte scherm van mijn Coyote.

Tot mijn grote verbazing gaat mijn telefoon al enkele minuten later waarin de uitlegt wat de mogelijkheden zijn:
            • Garantie via Winkel + procedure
            • Garantie via Coyote rechtstreeks + procedure
            Echt een zeer snel en bovendien bruikbaar antwoord.

Ik sta versteld van de zeer goede service!

Een dikke pluim voor Coyote en zijn medewerkers!
            2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
            2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Hi,

Ben een nieuwe Coyote V2 gebruiker en ik heb 1 vraag die ik precies nie terugvind bij een topic search. Bij een mobiele flitslocatie krijg ik het scherm niet om te confirmeren dat de radar er nog staat ja of nee. Is dat iets dat je moet instellen of ???

Graag wat hulp

bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                - wegenwerken: kun je dit uitzetten? Ik zie het nut ervan niet in om bovenop een zee van oranje wegenwerkenborden nog eens een signaal van de coyote te krijgen...

- obstakel: een accordeon-file is permanent in beweging dus markeer dat aub niet als obstakel...
                Er gebeuren thans geregeld ongevallen bij dergelijke files, dus toch intressant om te melden lijkt mij
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Er gebeuren thans geregeld ongevallen bij dergelijke files, dus toch intressant om te melden lijkt mij
                  ja maar, 9/10 zit je al in de file en dan komt de melding binnen...
                  Of er is geen file. "Is het obstakel nog aanwezig?" Nee... 30 seconden later: file...

Dat werkt gewoon niet voor zo'n fenomenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                    ja maar, 9/10 zit je al in de file en dan komt de melding binnen...
                    Of er is geen file. "Is het obstakel nog aanwezig?" Nee... 30 seconden later: file...

Dat werkt gewoon niet voor zo'n fenomenen
                    Als ze je vragen of er file is, en die is er niet, druk je 'Neen', lijkt me.

Niet moeilijk, toch?
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Wat ik bedoel is dat een accordeon-file (= de meeste files) geen "vast" beginpunt heeft...

Als iedereen "zijn" file begint te markeren dan mag je binnenkort om de 5 minuten een "obstakel" evalueren...

Comment

• vaste flitspaal doorgeven:

Ik heb op volgende manier een vaste flitspaal , die niet aangegeven werd ,
                        doorgegeven aan m.decoster@coyotesystems.be

id mijn Coyote: 480...
                        camera in beide richtingen
                        toegelaten snelheid, 50 km/u, bebouwde kom
                        dd 08-07-2010 13,30 uur ( ingegeven als mobiel zoals doorgekregen)
                        Waremme ,rue Porte de Liége / rue Saint Eloi , 30 meter voorbij benzine station als je uit de stad rijdt.
                        Hier heb ik een Google Earth foto aan toegevoegd met duidelijk aanduiding van de plaats.

en dit op 8 juli om 18,00 uur.

Echter als ik er deze namiddag voorbij kwam nog steeds geen melding.
                        Nu is mijn vraag of dit normaal is of wie kan zoiets in orde brengen. of .... doe ik t verkeerd.
                        als dat steeds zolang gaat duren gaan er toch veel slachtoffers zijn, en ... ik ben vandaag terug een vaste voorbijgereden die niet aangegeven werd. Ik heb echter deze keer nog niks doorgegeven omdat ik niks doe als er toch geen gevolg aan gegeven wordt. Maar zo werkt de community natuurlijk nooit 100%
                        Last edited by ; 16/07/2010, 23:16.

Comment

• Op je toestel dien je in het menu te gaan, en daar vaste flitspaal melden kiezen.
                          Als je er dan voorbij komt, dien je op de meldingsknop te drukken, en dan zal de paal doorgegeven worden.
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Heb ik ook al gehad. In het menu vaste flitspalen geactiveerd, en dan een stuk of 3 gemeld in Nederland. Paar weken later kom ik er terug voorbij, geen melding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                              Heb ik ook al gehad. In het menu vaste flitspalen geactiveerd, en dan een stuk of 3 gemeld in Nederland. Paar weken later kom ik er terug voorbij, geen melding.

Zouden ze voortgaan op een enkele melding?

Comment

• vaste flitspaal doorgeven:

Ik dacht toch dat daarvoor samengewerkt werd met navtech of tomtom?
                                Last edited by ; 17/07/2010, 17:38.

Comment

• Betrouwbaarheid

Groeten aan iedereen,

Heb mij een paar minuten geleden aangemeld op dit forum en heb meteen een vraag over de instelling van COYOTE V2.

In het verkenners menu staat BETROUWBAARHEID. Ik heb daar moeilijkheden mee. Wat moet ik hier ingeven is dat :

1. Altijd
                                  2. 1 ster
                                  3. 2 sterren
                                  4. 3 sterren
                                  of Nooit ... en belangrijk waarom deze instelling !!!

Aan iemand daar iets van begrijpt hoor ik het graag.

MVG
                                  Rolly
                                  Last edited by ; 17/07/2010, 17:43.

Comment

• Idem... Ik durf soms nog eens expres langsrijden nadat hij gemeld heeft dat er nieuwe radars upgedate zijn, maar tevergeefs
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• ik heb van mn vrouwke ne v2 gekregen ..is het normaal dat ik na 3 uur nog altijd geen gps signaal heb? ik heb 4 maanden abbo en heb me al aangemeld..snap het niet goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                        ik heb van mn vrouwke ne v2 gekregen ..is het normaal dat ik na 3 uur nog altijd geen gps signaal heb? ik heb 4 maanden abbo en heb me al aangemeld..snap het niet goed
                                        Heb je'm al buiten op 't dak van je auto gelegd, tot hij de eerste keer ontvangst heeft?
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                          Heb je'm al buiten op 't dak van je auto gelegd, tot hij de eerste keer ontvangst heeft?
                                          thx voor de tip simon..het is gelukt

Comment

Working...
                                          X