Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alles werkte maar hij gaf geen verkenners meer aan en bij oprijden autostrade geen naam aanduiding welke autostrade.

Ik belde naar frankrijk en daar via support keken we in het menu van de coyote bij info : daar waar het serial en pin enzo stonden. Bij gsm module moet er een F staan in de code en bij mij stond er een B0 ofzo en dat wilde zeggen gsm module defekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Doorgaans rij ik twee dagen alvorens ik 'm 's nachts insteek. De documentatie zegt 8 uren op 1 lading.

Overigens meer en meer verkenners... Gisteren 20 op de E40 Brussel-Leuven, en het moet al een vroege zaterdagochtend zijn om geen verkenners meer te hebben...
      Heb er al 21 gehad zelfs
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ik heb toch mijn bedenkingen bij dit gadget. Als dit betekent dat mensen met meer hormonen dan hersencellen quasi straffeloos aan +160km/u over onze snelwegen kunnen vlammen, dan zijn we dit gadget, als gemeenschap, beter kwijt dan rijk, me dunkt.

Hoe je het ook draait of keert, dit toestel is gemaakt om - met een gerust hart - sneller dan de maximaal toegelaten snelheid te kunnen rijden.

Als je wetens en willens te snel rijdt, moet je - vind ik -ook aanvaarden dat je kan geflitst worden en als het dan gebeurt - laat ons eerlijk zijn, de pakkans is relatief klein in België - dan moet je "nie neute" en de gevolgen daarvan ondergaan. Dit is een toestel voor slechte verliezers en verstoort m.i. het evenwicht tussen de Politie en de snelheidsduivels onder ons.

Niet komen klagen als de Politie ook met meer geavanceerde toestellen afkomt é

Ik ben overigens de laatste om te ontkennen dat ik nooit sneller dan toegelaten rijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
          Ik heb toch mijn bedenkingen bij dit gadget. Als dit betekent dat mensen met meer hormonen dan hersencellen quasi straffeloos aan +160km/u over onze snelwegen kunnen vlammen, dan zijn we dit gadget, als gemeenschap, beter kwijt dan rijk, me dunkt.

Hoe je het ook draait of keert, dit toestel is gemaakt om - met een gerust hart - sneller dan de maximaal toegelaten snelheid te kunnen rijden.

Als je wetens en willens te snel rijdt, moet je - vind ik -ook aanvaarden dat je kan geflitst worden en als het dan gebeurt - laat ons eerlijk zijn, de pakkans is relatief klein in België - dan moet je "nie neute" en de gevolgen daarvan ondergaan. Dit is een toestel voor slechte verliezers en verstoort m.i. het evenwicht tussen de Politie en de snelheidsduivels onder ons.

Ik ben overigens de laatste om te ontkennen dat ik nooit sneller dan toegelaten rijd...
          Je hebt zeker een punt maar laat ons ook eerlijk zijn : veel mensen stemmen af op q music om te weten waar ze staan en veel verschil met dat is er niet é. Ik vind het een heel belgische oplossing eigenlijk, een beetje vals spelen zit in ons bloed Ik vind het vooral handig als reminder dat ik te snel rijd en het spoort ook aan tot beter en veiliger rijgedrag. Als het ding piept zegt het opgepast je bent slecht bezig en dan hou ik me meestal wat in ook. Niet altijd maar veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
            Ik heb toch mijn bedenkingen bij dit gadget. Als dit betekent dat mensen met meer hormonen dan hersencellen quasi straffeloos aan +160km/u over onze snelwegen kunnen vlammen, dan zijn we dit gadget, als gemeenschap, beter kwijt dan rijk, me dunkt.

Hoewel er zeker mensen zijn zoals jij beschrijft, gebruik ik 't ding vooral om ontspannen te rijden... Het is 100x gevaarlijker om constant op je teller te kijken, dan gewoon op de weg en omgeving te letten.
            En ja, soms rij je dan "te snel" volgens het bordje... Dus als er dan ergens een "gevaarlijke" plaats is, zal er wel 'n flitskast staan, en weet ik dus ook dat ik dubbel moet opletten... Zowel voor de flitser als voor het kruispunt, bocht, bebouwde kom, ...
            ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Wat kan er nu nog gevaarlijker zijn dan slechts een fractie van een seconde zijn blik af te wenden om eens vlug/vlug op z'n kilometerteller te kijken. Als men een gewone legale snelheid aanhoudt kan dat, volgens mij, niet ingeroepen worden als argument om zo'n ding, wat uiteindelijk en zoals door Reno ook aangehaald slechts dient om te hoge snelheden te kunnen aanhouden, aan te schaffen. Dat het bezit van zo'n toestel oneindig veiliger is dan "constant" op z'n teller te moeten letten is dikke zever en dient alleen om zichzelf in slaap te wiegen en zichzelf te overtuigen dat men "de" koop van het jaar gedaan heeft. Ik heb de indruk dat tegenwoordig niemand meer een relatief constante snelheid meer kan aanhouden door het gas, zoals het moet, te doseren, volgens mij is het toch zeer gemakkelijk om, eens men een bepaalde snelheid bereikt heeft, deze bij benadering aan te houden gedurende lange tijd zonder steeds te moeten controleren of alles nog klopt ?? Geef toch toe dat dit toestel inderdaad alleen maar dient om zoveel mogelijk te kunnen planken en dit met zo weinig mogelijk gevaar op boetes. Wie iets anders beweert moet eens voor de spiegel gaan staan en zichzelf eens goed in de ogen (durven) kijken.

Comment

• Ik heb dit weekend de evo bijna platgereden..net voor een bocht langs voor geflitst en ik zag een paar sec niets meer en ben bijna een huis binnen gereden..een echte schande..dan ben ik maar een slechte verliezer...ik ga me zo een kaske halen..mij hebben ze nimeer liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                  Wat kan er nu nog gevaarlijker zijn dan slechts een fractie van een seconde zijn blik af te wenden om eens vlug/vlug op z'n kilometerteller te kijken. Als men een gewone legale snelheid aanhoudt kan dat, volgens mij, niet ingeroepen worden als argument om zo'n ding, wat uiteindelijk en zoals door Reno ook aangehaald slechts dient om te hoge snelheden te kunnen aanhouden, aan te schaffen. Dat het bezit van zo'n toestel oneindig veiliger is dan "constant" op z'n teller te moeten letten is dikke zever en dient alleen om zichzelf in slaap te wiegen en zichzelf te overtuigen dat men "de" koop van het jaar gedaan heeft. Ik heb de indruk dat tegenwoordig niemand meer een relatief constante snelheid meer kan aanhouden door het gas, zoals het moet, te doseren, volgens mij is het toch zeer gemakkelijk om, eens men een bepaalde snelheid bereikt heeft, deze bij benadering aan te houden gedurende lange tijd zonder steeds te moeten controleren of alles nog klopt ?? Geef toch toe dat dit toestel inderdaad alleen maar dient om zoveel mogelijk te kunnen planken en dit met zo weinig mogelijk gevaar op boetes. Wie iets anders beweert moet eens voor de spiegel gaan staan en zichzelf eens goed in de ogen (durven) kijken.
                  Just did. Blijf bij m'n standpunt. Ik rij zelden overdreven snel, maar zelfs aan een slaapverwekkend tempo 70 heb je soms niet gezien dat er 'n snelheidsbeperking 50 of zo is, omdat er één of andere sukkelaar op de weg je aandacht opeist... Ik kijk namelijk naar wat beweegt (kinderen, fietsers, andere auto's, ...), want daar zit het gevaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                    Wat kan er nu nog gevaarlijker zijn dan slechts een fractie van een seconde zijn blik af te wenden om eens vlug/vlug op z'n kilometerteller te kijken. Als men een gewone legale snelheid aanhoudt kan dat, volgens mij, niet ingeroepen worden als argument om zo'n ding, wat uiteindelijk en zoals door Reno ook aangehaald slechts dient om te hoge snelheden te kunnen aanhouden, aan te schaffen. Dat het bezit van zo'n toestel oneindig veiliger is dan "constant" op z'n teller te moeten letten is dikke zever en dient alleen om zichzelf in slaap te wiegen en zichzelf te overtuigen dat men "de" koop van het jaar gedaan heeft. Ik heb de indruk dat tegenwoordig niemand meer een relatief constante snelheid meer kan aanhouden door het gas, zoals het moet, te doseren, volgens mij is het toch zeer gemakkelijk om, eens men een bepaalde snelheid bereikt heeft, deze bij benadering aan te houden gedurende lange tijd zonder steeds te moeten controleren of alles nog klopt ?? Geef toch toe dat dit toestel inderdaad alleen maar dient om zoveel mogelijk te kunnen planken en dit met zo weinig mogelijk gevaar op boetes. Wie iets anders beweert moet eens voor de spiegel gaan staan en zichzelf eens goed in de ogen (durven) kijken.
                    De meeste auto's hebben tegenwoordig cruise control. niets is simpeler om een constante snelheid aan te houden.
                    Die coyote zal binnenkort wel bij de verboden toestellen terecht komen vermoed ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Die coyote zal binnenkort wel bij de verboden toestellen terecht komen vermoed ik
                      Ben benieuwd hoe je de coyote gaat kunnen specifiëren in de wetgeving, zonder alle recente GPS-navigatietoestellen te raken. De Coyote is bovendien een elektronische versie van ik die een mobiele controle zie en mijn vrouw bel om te zeggen dat ze moet opletten want ze staan te flitsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        De meeste auto's hebben tegenwoordig cruise control. niets is simpeler om een constante snelheid aan te houden.
                        Wat natuurlijk falikant mis loopt op trajecten met wisselende snelheidsbeperkingen, of wisselende snelheden door voorliggers.

Comment

• staatsecretaris van mobiliteit etuine schoupe en minister etuine de padt van binnenlandse zaken juichen de coyote toe, dat zal niet rap verboden worden denk ik. Dan moeten ze de vallende sterren van q music ook verbieden en daar heb ik ook al veel van gehoord dat ze daar voor zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Just did. Blijf bij m'n standpunt. Ik rij zelden overdreven snel, maar zelfs aan een slaapverwekkend tempo 70 heb je soms niet gezien dat er 'n snelheidsbeperking 50 of zo is, omdat er één of andere sukkelaar op de weg je aandacht opeist... Ik kijk namelijk naar wat beweegt (kinderen, fietsers, andere auto's, ...), want daar zit het gevaar.
                            Mijn TOMTOM doet just that. Daarvoor heb je zo'n Mini Coyote niet nodig. Nu goed, ik weet dat jij een verstandige kerel bent en dat jij je snelheid aan de omstandigheden aanpast, aar als je veel kilometers doet - vnl. in het weekend - dan zie je wat voor idioten er soms in het verkeer rijden. Als je die mensen een vrijgeleide geeft om te planken...
                            Last edited by ; 23/09/2009, 00:14.

Comment

• Met of zonder coyote, die idioten blijven idioten en zullen altijd planken.

Comment

Ben benieuwd hoe je de coyote gaat kunnen specifiëren in de wetgeving, zonder alle recente GPS-navigatietoestellen te raken. De Coyote is bovendien een elektronische versie van ik die een mobiele controle zie en mijn vrouw bel om te zeggen dat ze moet opletten want ze staan te flitsen.
                                Vermits de staat hierdoor een hele hoop inkomsten door de neus geboord ziet, zullen ze daar wel eens goed over nadenken. Ik weet wel wat een Coyote is, en de volgende stap is de GPS'en te beperken in hun mogelijkheden. Maar of ze dat willen, durven of kunnen? Het blijven politiekers hee, en dat kan ons geluk zijn

Comment

Wat natuurlijk falikant mis loopt op trajecten met wisselende snelheidsbeperkingen, of wisselende snelheden door voorliggers.
                                  Adaptieve cruise controle, of manuele over-ride, het gaat allemaal maar je moet er je aandacht bijhouden. Iets wat je als automobilist zowiezo moet doen.

Comment

• Sowieso!

Comment

• Is het GPRS dataverkeer inbegrepen in die abbo prijs?

Comment

• Ik vind dit toch een vrij dure aangelegenheid. Reken met een economische levensduur van 3 jaar, dan zit je toestel en abo samen aan ongeveer 600€. Is dus pas de moeite vanaf gemiddeld 200€ boetes/jaar. Daar ben ik persoonlijk de voorbije jaren nog nooit toe gekomen. En dan nog heb je geen 100% garantie dat je nooit tegen de lamp loopt (anonieme wagens bvb. waarvan het aantal sterk oploopt en nog zal oplopen of je zal maar de eerste "verkenner" zijn). Voor wie echt heel veel (en vaak snel) rijdt heeft het apparaat ongetwijfeld wel zijn nut maar voor mij persoonlijk is het weggegooid geld.
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                          Ik daarentegen kijk naar alles wat beweegt PLUS naar de verkeersborden......

Comment

Working...
                                          X