het was een plezier om naar de ardennen te rijden met de coyote,gaf alles correct aan,ik was verbaast dat er zoveel kleine flitspaaltjes in de middenberm stonden, ik kon héééél vlot naar mijn bestemming rijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenauto 5 st denijs had er de keer dat ik er was op stock
ik heb mij geregistreerd hoelang duurt het wanneer dit effectief werkt?
Comment
-
Het zou al moeten werken...
Bij Info abo heb ik ( heb het sinds september 2009) nog nooit iets zien staan buiten twee verticale streepjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAls je online bent geregistreed, hoelang duurt het dan tot dit effectief werkt?
Zie menu coyote "info abo"Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenHet zou al moeten werken...
Bij Info abo heb ik ( heb het sinds september 2009) nog nooit iets zien staan buiten twee verticale streepjes.
Bij mij zijn het drie horizontale, maar die stonden er ook al voor ik geregistreerd was (V2)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenGeen gevonden bij Saturn Wilrijk ? Afgelopen zaterdag lagen er nog een 50-tal V2's in de rekken. ( zie post 2910 ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenBij mij zijn het drie horizontale, maar die stonden er ook al voor ik geregistreerd was (V2)
Comment
-
De coyote is een prachtig toestelletje. Al veel plezier en geluk mee gehad. Alleen beginnen ze er mee te smijten. Mijn vriendin had die van mij in een winkel gekocht, kostrijs 199 euro. Nu heeft mijn (toekomstig) schoonvader één gekocht voor 179 euro met gratis verzending. Vrijdag besteld en gisteren al met de post thuis geleverd. En deze morgen zag ik de v2 op een website aan 169 euro staan? Als het toch zo een topper in verkoop is waarom beginnen ze dan al het toestel zo in prijs te laten zakken? Toch geen wet in de maak om dat te verbieden of zo
Comment
-
De V1 was origineel ook aan 199 en een paar weken later slechts aan 149 of daarrond.
En een nieuwe wet in aanmaak, ik denk het niet, want er is nog steeds geen nieuwe regering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenDe coyote is een prachtig toestelletje. Al veel plezier en geluk mee gehad. Alleen beginnen ze er mee te smijten. Mijn vriendin had die van mij in een winkel gekocht, kostrijs 199 euro. Nu heeft mijn (toekomstig) schoonvader één gekocht voor 179 euro met gratis verzending. Vrijdag besteld en gisteren al met de post thuis geleverd. En deze morgen zag ik de v2 op een website aan 169 euro staan? Als het toch zo een topper in verkoop is waarom beginnen ze dan al het toestel zo in prijs te laten zakken? Toch geen wet in de maak om dat te verbieden of zo
Dat is toch met alles zo? GSM's bijvoorbeeld?
Comment
-
Ik dacht dat de prijzen waren vastgesteld
Maar is inderdaad zoals met veel dingen. GSM's zoals in een vorige post iemand zei, nog zoiets mooi. Ik kocht vorige week de nokia n900 voor 529 euro in de keten die zegt de goedkoopste te zijn. Hij stond in solden want normaal was het 599 euro. Ik moest er wel een verzekering bijnemen. Dat maar gedaan en ineens van herlaadkaart naar abonnement gegaan. Amai afgeript. Ik vind die dus op het internet in een gewone winkel aan 469 euro met nog eens 50 euro korting als je er een abonnement bijneemt en nog eens 50 euro korting als je de gsm verzekert voor 12 maanden. Even een verschil van 160 euro op een gsm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenDe coyote is een prachtig toestelletje. Al veel plezier en geluk mee gehad. Alleen beginnen ze er mee te smijten. Mijn vriendin had die van mij in een winkel gekocht, kostrijs 199 euro. Nu heeft mijn (toekomstig) schoonvader één gekocht voor 179 euro met gratis verzending. Vrijdag besteld en gisteren al met de post thuis geleverd. En deze morgen zag ik de v2 op een website aan 169 euro staan? Als het toch zo een topper in verkoop is waarom beginnen ze dan al het toestel zo in prijs te laten zakken? Toch geen wet in de maak om dat te verbieden of zo
Comment
-
flitsen de camera's tegenwoordig blauw? ik reed gisteren rond 2u 's ochtends op de E40 Brussel-Gent en ter hoogte van Aalst sjeesde ik onder een brug door, en flitste er iets blauws...
zeer vreemd. misschien beeldde ik het mij maar in, halfblind en chronisch vermoeid als ik ben...bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenflitsen de camera's tegenwoordig blauw? ik reed gisteren rond 2u 's ochtends op de E40 Brussel-Gent en ter hoogte van Aalst sjeesde ik onder een brug door, en flitste er iets blauws...
zeer vreemd. misschien beeldde ik het mij maar in, halfblind en chronisch vermoeid als ik ben...
Maar waarom rijd jij eigenlijk halfblind en chronisch vermoeid op de openbare weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenIemand die ik ken kreeg er zelfs een gratis bij de aankoop van een KIA. Inclusief 7 maanden abbonnement.
Heb hem overgenomen voor 120 euro
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten120EU voor ne Kia, is da nie wa veel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenflitsen de camera's tegenwoordig blauw? ik reed gisteren rond 2u 's ochtends op de E40 Brussel-Gent en ter hoogte van Aalst sjeesde ik onder een brug door, en flitste er iets blauws...
zeer vreemd. misschien beeldde ik het mij maar in, halfblind en chronisch vermoeid als ik ben...
Heb dat ook al eens gehad onder die brug, was niet echt een flist maar je ziet het even blauw/paars oplichten.
Comment
Comment