Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
    In welk opzicht zouden ze daar gebruik van maken? Als ze bij een vaste flitspaal gaan staan flitsen, dan heeft dat toch weinig nut want daar zal de meerderheid toch al remmen denk ik.
    Of denk ik aan iets niet?

Flitspaal = remmen.

Flitspaal (net) voorbij = gas.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
      Volgens mij hebben jouw auto's een warmtewerende voorruit. Normaal moet je de Coyote 1x met het scherm naar beneden in open lucht (dus buiten de auto) laten liggen tot hij verbinding heeft (kan de eerste keer echt lang duren), dan terug afzetten, en terug aanzetten. Vanaf dan zou het sneller moeten gaan.

Indien je wagens een speciale voorruit hebben, zoek je best op waar een strook "vrij" is. Meestal is dat rond de achteruitkijkspiegel, en soms ook een strook linksvoor, onderaan. Je moet daar dan de Coyote installeren...
      die van ons is 1 week oud vandaag
      en sinds gisteren werkt die van geen kloten meer.
      Die vind nergens een fix.
      Reset helpt niet.
      Hij werkt in geen enkele auto dus van de ruit kan het niet afhangen.

Als je naar die 0800 nummer belt van coyote kan je 10 minuten wachten?
      Kan je nergens anders terecht?
      Misschien rechtstreeks bij die Marianne van hier op het forum?

Comment

• Na het doorlezen van het forum heb ik de gegevens gevonden pepost door DDke
        Moet zeggen dat de dame in kwestie heel vriendelijk was.
        Ze gaat nu een mail met reset procedure opsturen.
        Indien dat niet helpt dan mag ik hem gaan wisselen in de winkel.

DDKe:
        Ik heb nog nooit een bedrijf gezien dat zo'n goeie klantendienst heeft... In het Nederlands.
        Stuur anders een mailtje naar Marjan: m.decoster@coyotesystems.be
        of bel ze even: 0032(0)10.81.28.07

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          Ze gaat nu een mail met reset procedure opsturen.
          Mag je hier altijd posten
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• dit is hun mailtje:

Geachte,

Hierbij de procedure :

Wanneer een Mini Coyote V2 geen gps-ontvangst heeft kan de klant dit probleem zelf oplossen door de volgende actie uit te voeren:

1) Zorg dat je buiten staat waar je een goede gps-ontvangst hebt. (niet in de buurt van hoge gebouwen)
            2) Ga naar het menu van de Coyote V2
            3) Ga naar ‘Coyote’
            4) Klik op ‘RESET’ en volg de instructies
            5) Ga nadien opnieuw naar het menu ‘Coyote’
            6) Klik op ‘AUTOTEST’ en volg de instructies
            7) Na het uitvoeren van de autotest komt men op het menu waar je het ID- en serienummer kan vinden
            Naast ‘GPS’ kan je zien met hoeveel satellieten de Coyote ontvangst heeft. Het aantal satellieten moet in het groen vermeld staan.
            9) Belangrijk is om na deze handeling een 10-tal minuten met de auto te rijden om uit te testen of het probleem opgelost is!

Met vriendelijke groeten,

Chantal Colin
            Commercial Assistant
            Coyote Systems Benelux
            Av. Franklin, 5 bis
            B-1300 Wavre
            T.:0032(0)10.81.28.07
            F.:0032(0)10.84.23.06
            info@coyotesystems.be

Hij werkt nu terug wel.
            Ben benieuwd hoe lang

Comment

• Vanmiddag duurde het 15min vooraleer het aantal verkenners binnen kwam na het opzetten vd Coyote. Erna gemiddeld ook 15min per update. Geen probleem om GPS fix te vinden.
              Nog iemand dit probleem?
              2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• ik heb net mijn mini coyote V2 gaan afhalen in de winkel waar ik die besteld had ,ik had na een paar seconde al een fix van de gps signalen in de auto ,en dan ook maar direct de code ingevuld voor de maand extra abo ,dus de komende dagen ga ik dit nieuw speeltje goed uittesten .

Is er nu een forum zelf van mini coyote of heb ik dit misschien verkeerd begrepen ,en zo als er eentje mocht zin en apart forum van mini coyote wil iemand dan zo vriendelijk zijn om me de url door te sturen .

Groetjes

Mazdapickupdriver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                  In welk opzicht zouden ze daar gebruik van maken? Als ze bij een vaste flitspaal gaan staan flitsen, dan heeft dat toch weinig nut want daar zal de meerderheid toch al remmen denk ik.
                  Of denk ik aan iets niet?
                  Idd, maar gewoon van 't feit dat je niet kunt bevestigen/ontkrachtigen zodat als ze weg zijn, de melding nog lang blijft...
                  Ok, 't was niet direct relevant, maar 't "probleem" die ik schetste is hopelijk ook een hekelpunt bij anderen. Of heb ik het mis?
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                    Vanmiddag duurde het 15min vooraleer het aantal verkenners binnen kwam na het opzetten vd Coyote. Erna gemiddeld ook 15min per update. Geen probleem om GPS fix te vinden.
                    Nog iemand dit probleem?
                    Dat gebeurt bij mij ook wel eens, 1 of 2 keer per maand, zowel bij een V1 als V2 , al dan niet gelijktijdig. Als er na 10 minuten nog altijd géén informatie is, waar ik zeker ben dat er GPRS-verbinding moet zijn op bv. de E40, dan sluit ik af, en herstarten. 9/10 lukt het dan wel van de eerste keer.

Comment

• mijn coyote kapt ermee na 90minuten. Volledig opgeladen!

hoelang moet die normaal meegaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                        mijn coyote kapt ermee na 90minuten. Volledig opgeladen!

hoelang moet die normaal meegaan?

Normaal 12h geloof ik maar troost je, Die van mij volledig opgeladen en na nog geen uur stond de baterij al in het rood, heb dan maar weer de lader er aangehangen. Vind het niet slecht zo met de lader eraan. Vanaf dat ik het contact aanleg gaat hij aan. Das handig want als ik het niet doe ben ik soms weg zonder hem aan te leggen

Comment

• verschil v1 en v2

ik overweeg ook de aankoop van een coyote
                          Enig idee wat de juiste verschillen zijn tussen V1 en V2? Op de site staan er geen details (volgens mij)

iemand vertelde mij dat de V2 ook mobiele flitsers meldt op kleinere wegen, de V1 zou dit niet kunnen.
                          kan iemand dit bevestigen? of ontkennen?
                          Thx
                          2007 Audi A4 Avant 2.0 TDI
                          1997 Audi A6 Avant 1.9 TDI
                          1992 Audi 80 2.3 E
                          1986 Audi 80 1.8 S
                          1982 VW Golf 1.6 D
                          1980 Renault R5

Comment

• Verschil tussen V1 en V2 zijn de volgende ,V2 nederlandstalige menu ,kleurenscherm ,ook het aangeven van autosnelwegen en kleinere N wegen op het scherm .

V1 coyote , geen kleurenscherm - geen nederlandstalige menu -geen autosenlwegen of N wegen aangeven op het scherm .

Voor zover ik weet zal hij ook de mobiele flitsers op de kleine wegen melden ,als het iemand vermeld heeft aan het systeem .

Groetjes

mazdapickupdriver

Oorspronkelijk geplaatst door agly Bekijk Berichten
                            Enig idee wat de juiste verschillen zijn tussen V1 en V2? Op de site staan er geen details (volgens mij)

iemand vertelde mij dat de V2 ook mobiele flitsers meldt op kleinere wegen, de V1 zou dit niet kunnen.
                            Thx

Comment

• Weet er iemand de url waar je de mini coyote V2 kunt instellen ,want ik heb hem nu twee dagen en als ik op de website van mini coyote ga en bij coyoting settings krijg ik geen blad waar ik mijn instellingen kan veranderen ,maar kan wel op het toestel zelf mijn voorkeuren instellen .

Vandaag heeft mijn toestel me hier op de binnenweg toch en boete bespaard ,het werkt toch goed dit klein toesteltje .

Bedankt voor het reageren

mazdapickupdriver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door agly Bekijk Berichten

Thx
                                Oorspronkelijk geplaatst door mazdapickupdriver Bekijk Berichten
                                Verschil tussen V1 en V2 zijn de volgende ,V2 nederlandstalige menu ,kleurenscherm ,ook het aangeven van autosnelwegen en kleinere N wegen op het scherm .

V1 coyote , geen kleurenscherm - geen nederlandstalige menu -geen autosenlwegen of N wegen aangeven op het scherm .

Voor zover ik weet zal hij ook de mobiele flitsers op de kleine wegen melden ,als het iemand vermeld heeft aan het systeem .

Groetjes

mazdapickupdriver
                                Fout,

De V1 kan ook perfect N-wegen en snelwegen aangeven. Ook mobiele overal.
                                Enkel "obstakels" kan hij niet, het is geen kleurenscherm, geen gesproken boodschappen, en je hebt maar 2 knoppen ipv 3.
                                De batterij gaat wel 2x zo lang mee van de V1 tov de V2
                                ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Scherm mini v2

Ik heb net een nieuwe mini v2 gekocht en ik sta een beetje versteld van de slechte kwaliteit van het scherm, het lijkt erop alsof alsof elke lijn op het scherm een andere intensiteit heeft, ziet er echt niet mooi uit. En het lijkt al zeker niet op de foto's op de website. De menu's en zo zien er wel OK uit, maar de schermpjes met de iconen en zo zijn niet echt mooi.

Nog een ander vraagje: de updates komen automatisch via gprs binnen of is daar een computer voor nodig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                                    Ik heb net een nieuwe mini v2 gekocht en ik sta een beetje versteld van de slechte kwaliteit van het scherm, het lijkt erop alsof alsof elke lijn op het scherm een andere intensiteit heeft, ziet er echt niet mooi uit. En het lijkt al zeker niet op de foto's op de website. De menu's en zo zien er wel OK uit, maar de schermpjes met de iconen en zo zijn niet echt mooi.

Nog een ander vraagje: de updates komen automatisch via gprs binnen of is daar een computer voor nodig?
                                    Scherm mogelijk defect
                                    Ja via GPRS

Comment

• hallo, ben een nieuwe Coyote V2 gebruiker sinds enkele dagen.

De coyote werkte goed maar sinds vandaag doet hij raar.

Hij herstart uit zichzelf om de minuut ! ..... telkens vindt hij tussen 6 en 10 satellieten ... werkt opnieuw voor een minuutje en daarna herstart hij wederom ....
                                      Heel af en toe doet hij het wel voor een langere tijd.

Heeft iemand raad of dit normaal is ? Wat kan de oorzaak zijn ? Verliest hij misschien zijn connectie telkens opnieuw ?

Zou graag eens naar de helpdesk van Coyote eens willen bellen, heeft iemand misschien het telefoonnummer ?

Alvast bedankt

Comment

• Kleine update op mijn probleem, beschreven hierboven.

Wanneer ik een autotest deed, tijdens het steeds maar herstarten, gaf hij op het info scherm bij

SERVER : in test

Nu blijkt hij wel te werken en geeft hij bij

SERVER : OK

Zou het probleem van het herstarten daarmee te maken kunnen hebben ?
                                        Misschien werken aan de server van COYOTE ?

Bedankt voor de feedback

Comment

• Het probleem duikt telkens weer op. Hij reboot (herstart) steeds weer opnieuw, en telkens wanneer ik een Autotest doe geef hij bij SERVER : in test aan

Comment

Working...
                                          X