Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wanneer zou de foutmelding "Coyote dant u" er eindelijk uitgaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
      Waar stonden ze?
      Gisteren rond de middag stonden ze achter het mobiel signalisatiebord in Haasrode -> BXL, t viel niet op.
      en de dinsdag BXL => Boutersem naast een brugpijler, superopvallend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
        en de dinsdag BXL => Boutersem naast een brugpijler, superopvallend
        kan je me de locatie daarvan geven via google maps ?
        was dat juist na de oprit van haasrode ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk Berichten
          kan je me de locatie daarvan geven via google maps ?
          was dat juist na de oprit van haasrode ?
          ja, klopt.
          in die lichte bocht naar rechts op de snelweg.

hier is het linkje:
          http://maps.google.be/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=E40&sll=50.843976,4.72 8627&sspn=0.000749,0.001875&ie=UTF8&t=h&split=1&rq =1&ev=zi&ecpose=50.95378186,4.72863842,44254.05,0, 6.116,0&radius=0.05&hq=E40&hnear=&z=19

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Die beige X-trail is inderdaad van regio Knokke ... Altijd als ik zo'n ketel zie rijden ga ik van de gas
            Good to know!

De coyote heeft me begin vorige week "gered" op de E40 thv Erpe-Mere waar je maar 70 mag door de werken... We reden vlotjes in een treintje aan +/- 120 en 'k had ze nooit of te nimmer zien staan... Aankoop dus al meer dan terugverdiend!

Deze week heb ik wel "last" van veel valse meldingen, al minstens een stuk of 10
            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Die beige X-trail is inderdaad van regio Knokke ... Altijd als ik zo'n ketel zie rijden ga ik van de gas
              Er staat daar toch geen vaste flitspaal als je heist binnenkomt van aan Zeebrugge???
              Denk dat ik de melding kreeg ter hoogte van die voetgangersbrug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk Berichten
                Er staat daar toch geen vaste flitspaal als je heist binnenkomt van aan Zeebrugge???
                Denk dat ik de melding kreeg ter hoogte van die voetgangersbrug.
                Nee, maar ze staan daar idd soms met de mobiele camera

Comment

• hebben er nog mensen het probleem dat ze geen signaal ontvangen vandaag?
                  is er misschien weer een probleem met mobistar ofzo?
                  zelfs als ik hem mee naar binnen neem enzovoort...

Comment

• Geen problemen vandaag, 1x lang moeten opstarten vanmorgen, maar afgebroken en dan direct binnen 30s GPS-ontvangst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      Nee, maar ze staan daar idd soms met de mobiele camera
                      Raar, want ik kreeg eerst melding van een vaste radar en direct daarna die mobiele.

Nu ja beter een melding te veel dan 1 te weinig.

Comment

• Daar heb ik ze al regelmatig zien staan, valt idd fel op.
                        Database error.
                        The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                          Daar heb ik ze al regelmatig zien staan, valt idd fel op.
                          was bij mij de eerste keer dat ik ze daar zag. nog nooit in spitsuren daar zien staan...
                          heb ze ook al wel tussen op- & afrit Boutersem (bxl-luik) zien staan. aan de rechterkant op de schuine berm.
                          echt niet opvallend hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                            Good to know!

De coyote heeft me begin vorige week "gered" op de E40 thv Erpe-Mere waar je maar 70 mag door de werken... We reden vlotjes in een treintje aan +/- 120 en 'k had ze nooit of te nimmer zien staan... Aankoop dus al meer dan terugverdiend!

Deze week heb ik wel "last" van veel valse meldingen, al minstens een stuk of 10
                            En waar&wanneer stonden deze dan in de werken?
                            Passeer daar dagelijks (tussen 16h en 17h30) maar nog nooit iets gezien qua flits-activiteit...
                            Coyote heeft ook nog nooit gepiept daar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
                              En waar&wanneer stonden deze dan in de werken?
                              Passeer daar dagelijks (tussen 16h en 17h30) maar nog nooit iets gezien qua flits-activiteit...
                              Coyote heeft ook nog nooit gepiept daar...
                              Dat moet een week of 2 geleden zijn, tussen 17 en 18u...
                              Ze stonden tussen de afrit en oprit van Erpe Mere, met hun radar mooi achter een paar "wit-rood reflector-paaltjes" gezet...
                              My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                Dat moet een week of 2 geleden zijn, tussen 17 en 18u...
                                Ze stonden tussen de afrit en oprit van Erpe Mere, met hun radar mooi achter een paar "wit-rood reflector-paaltjes" gezet...
                                Hmmmz, daar let ik meestal enorm op qua 'raar geparkeerde voertuigen' en heb daar geen LPM-achtige wagens gezien...
                                Anyway, thanks voor de melding, vroeg me al af waarom het daar zo stil was

Comment

• Vandaag richting Veerle gereden en ze waren daar nieuwe flitspaal aan het zetten ,nu deze flitspaal staat al in de coyote ,want hij melde deze fltispaal al ,dus deze community werkt dus wel heel goed en snel .

Groetjes

mazdapickupdriver

Comment

• Waar in Veerle juist?

Comment

• Is een V2 z'n meeprijs waard ? Of maakt V1 - V2 weinig verschil uit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                                        Is een V2 z'n meeprijs waard ? Of maakt V1 - V2 weinig verschil uit ?
                                        V1 werkt prima hoor
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• iemand een idee wanneer ze met nieuwe firmware gaan afkomen voor V2? Eventueel nieuwe functies ofzo?
                                          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Working...
                                          X