wanneer zou de foutmelding "Coyote dant u" er eindelijk uitgaan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenWaar stonden ze?
Gisteren rond de middag stonden ze achter het mobiel signalisatiebord in Haasrode -> BXL, t viel niet op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenen de dinsdag BXL => Boutersem naast een brugpijler, superopvallend
was dat juist na de oprit van haasrode ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk Berichtenkan je me de locatie daarvan geven via google maps ?
was dat juist na de oprit van haasrode ?
in die lichte bocht naar rechts op de snelweg.
hier is het linkje:
http://maps.google.be/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=E40&sll=50.843976,4.72 8627&sspn=0.000749,0.001875&ie=UTF8&t=h&split=1&rq =1&ev=zi&ecpose=50.95378186,4.72863842,44254.05,0, 6.116,0&radius=0.05&hq=E40&hnear=&z=19
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDie beige X-trail is inderdaad van regio Knokke ... Altijd als ik zo'n ketel zie rijden ga ik van de gas
De coyote heeft me begin vorige week "gered" op de E40 thv Erpe-Mere waar je maar 70 mag door de werken... We reden vlotjes in een treintje aan +/- 120 en 'k had ze nooit of te nimmer zien staan... Aankoop dus al meer dan terugverdiend!
Deze week heb ik wel "last" van veel valse meldingen, al minstens een stuk of 10My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDie beige X-trail is inderdaad van regio Knokke ... Altijd als ik zo'n ketel zie rijden ga ik van de gas
Denk dat ik de melding kreeg ter hoogte van die voetgangersbrug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk BerichtenEr staat daar toch geen vaste flitspaal als je heist binnenkomt van aan Zeebrugge???
Denk dat ik de melding kreeg ter hoogte van die voetgangersbrug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNee, maar ze staan daar idd soms met de mobiele camera
Nu ja beter een melding te veel dan 1 te weinig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenja, klopt.
in die lichte bocht naar rechts op de snelweg.
hier is het linkje:
http://maps.google.be/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=E40&sll=50.843976,4.72 8627&sspn=0.000749,0.001875&ie=UTF8&t=h&split=1&rq =1&ev=zi&ecpose=50.95378186,4.72863842,44254.05,0, 6.116,0&radius=0.05&hq=E40&hnear=&z=19Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenDaar heb ik ze al regelmatig zien staan, valt idd fel op.
heb ze ook al wel tussen op- & afrit Boutersem (bxl-luik) zien staan. aan de rechterkant op de schuine berm.
echt niet opvallend hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenGood to know!
De coyote heeft me begin vorige week "gered" op de E40 thv Erpe-Mere waar je maar 70 mag door de werken... We reden vlotjes in een treintje aan +/- 120 en 'k had ze nooit of te nimmer zien staan... Aankoop dus al meer dan terugverdiend!
Deze week heb ik wel "last" van veel valse meldingen, al minstens een stuk of 10
Passeer daar dagelijks (tussen 16h en 17h30) maar nog nooit iets gezien qua flits-activiteit...
Coyote heeft ook nog nooit gepiept daar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk BerichtenEn waar&wanneer stonden deze dan in de werken?
Passeer daar dagelijks (tussen 16h en 17h30) maar nog nooit iets gezien qua flits-activiteit...
Coyote heeft ook nog nooit gepiept daar...
Ze stonden tussen de afrit en oprit van Erpe Mere, met hun radar mooi achter een paar "wit-rood reflector-paaltjes" gezet...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenDat moet een week of 2 geleden zijn, tussen 17 en 18u...
Ze stonden tussen de afrit en oprit van Erpe Mere, met hun radar mooi achter een paar "wit-rood reflector-paaltjes" gezet...
Anyway, thanks voor de melding, vroeg me al af waarom het daar zo stil was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenIs een V2 z'n meeprijs waard ? Of maakt V1 - V2 weinig verschil uit ?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment