Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
    Ja

12345

Wees maar gerust, ik gebruik ze allebei in de wagen en de Tomtom is eigenlijk enkel efficient bij vaste radars.
    1976 Porsche 924 (verkocht)
    2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
    2011 Volvo V60 T6 AWD
    2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• daarstraks reed ik van charleroi naar brussel en voor de oprit van de ring was er een melding van een mobiele flitser
      het bleek een madam te zijn met een platte band (ge moest al blind zijn om te zien dat het dat niet was, gezien hoe de auto erbij stond)

Comment

• Ah, cool, Mini Coyote Plus wordt beschikbaar 2e kwartaal 2011, lijkt me ideaal om tegen dan m'n huidige V1 (rammelt gigantisch door al verschillende keren van de magneet te zijn geknald tijdens "sportieve" ritjes en soms knalt die gewoon uiteen, er is al een plastic staafje binnenin dat het binnenwerk op z'n plaats houdt afgeknapt en nou hangt het binnenwerk een beetje scheef en wat los in de behuizing, maar bon 't ding werkt nog) te vervangen.

Of tegen dan de nieuwe generatie tomtom+coyote?

Comment

• Ik heb mijn V2 nu een goede 2 maand, maar hij doet een beetje raar soms.
          Ik heb nu juist gebeld naar auto5 en die willen dat direct omwisselen,allemaal goed en wel.

Maar hoe zit dat dan met die 2 maand gratis die ik nog tegoed heb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
            Ik heb mijn V2 nu een goede 2 maand, maar hij doet een beetje raar soms.
            Ik heb nu juist gebeld naar auto5 en die willen dat direct omwisselen,allemaal goed en wel.

Maar hoe zit dat dan met die 2 maand gratis die ik nog tegoed heb?
            Bekijk het anders: Misschien heb je terug 4 maand tegoed!
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
              Bekijk het anders: Misschien heb je terug 4 maand tegoed!
              ook goed!

Comment

• Ik merk dat ze blijkbaar wel aan het werkt zijn geslaan ivm de risico-zones in regio West-Vlaanderen.
                Eindelijk nog wat goed nieuws , want de updates van vaste blijft toch maar matig vindk persoonlijk
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ben ook tevreden met mijn v2 coyote. Moet zeggen dat ik het soms wel verschrikkelijk vind als ik hem opstart. Hiermee bedoel ik: "5 nieuwe vaste radars".. dan denk ik, verdorie, ze blijven die rotpalen maar plaatsen. Palen zijn om te dansen niet om te flitsen verdorie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Ik merk dat ze blijkbaar wel aan het werkt zijn geslaan ivm de risico-zones in regio West-Vlaanderen.
                    Eindelijk nog wat goed nieuws , want de updates van vaste blijft toch maar matig vindk persoonlijk
                    O-VL ook

Comment

• Beste Coyote gebruikers. Voor vragen over, of problemen met de Coyote kunnen de Nederlandse gebruikers contact opnemen met info@youcanhaveit.nl Wij willen graag een positieve gebruikers groep in Nederland, en de werkdruk bij het CJIB verminderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
                        Wees maar gerust, ik gebruik ze allebei in de wagen en de Tomtom is eigenlijk enkel efficient bij vaste radars.
                        Kan je op uw tomtom ook flitsers melden ? Zoals op de tomtom 1000/1005 reeks ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                          Rij nu al een goeie 2 maand rond met de coyote V2 en dus kreeg ik al de verwittiging dat abo ten einde loopt.

Ben dan maar gaan registeren op de website voor de gratis extra maand, maar ik heb die niet gekregen. Deed ik iets verkeerd?
                          Kan paar dagen duren

Comment

• Ik heb dus ook een coyote V1 tegen men ruit plakken. Nu heeft hij echter na 5 maand last van het geluid dat soms volledig wegvalt of héél stil is, en de andere keer weer dood normaal is. Ik dus terug naar vandenborre waar ik het toestel aangekocht heb om garantie. Dit was geen enkel probleem en ik kreeg lmeteen een nieuw toestel mee. echter heb ik vorige week een abonnement genomen voor een jaar op dat toestel, dus met gevolg als ik een nieuwe krijg, dat hier nog geen abonnement heb hierop. Dus ze zeiden tegen mij dat ze gingen uitvogelen of ik het abonnement kon over zetten op het nieuwe toestel dat ik zou meekrijgen. Nu heb ik op de site van coyote een document gevonden dat je moet afdrukken en bij het defecte toestel moet steken. Maar moet je eerst toestemming van coyote krijgen om het toestel te wisselen of mag vandenborre mij al een nieuw toestel meegeven, en regelen zij verder mijn abonnement af?
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                              Ik heb dus ook een coyote V1 tegen men ruit plakken. Nu heeft hij echter na 5 maand last van het geluid dat soms volledig wegvalt of héél stil is, en de andere keer weer dood normaal is. Ik dus terug naar vandenborre waar ik het toestel aangekocht heb om garantie. Dit was geen enkel probleem en ik kreeg lmeteen een nieuw toestel mee. echter heb ik vorige week een abonnement genomen voor een jaar op dat toestel, dus met gevolg als ik een nieuwe krijg, dat hier nog geen abonnement heb hierop. Dus ze zeiden tegen mij dat ze gingen uitvogelen of ik het abonnement kon over zetten op het nieuwe toestel dat ik zou meekrijgen. Nu heb ik op de site van coyote een document gevonden dat je moet afdrukken en bij het defecte toestel moet steken. Maar moet je eerst toestemming van coyote krijgen om het toestel te wisselen of mag vandenborre mij al een nieuw toestel meegeven, en regelen zij verder mijn abonnement af?
                              Mailen naar coyote met de vermelding welk toestel je had. ID nummer enz. En het nieuwe ID nummer van het toestel. Normaal doen ze dan het nodige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                Ik heb dus ook een coyote V1 tegen men ruit plakken. Nu heeft hij echter na 5 maand last van het geluid dat soms volledig wegvalt of héél stil is, en de andere keer weer dood normaal is. Ik dus terug naar vandenborre waar ik het toestel aangekocht heb om garantie. Dit was geen enkel probleem en ik kreeg lmeteen een nieuw toestel mee. echter heb ik vorige week een abonnement genomen voor een jaar op dat toestel, dus met gevolg als ik een nieuwe krijg, dat hier nog geen abonnement heb hierop. Dus ze zeiden tegen mij dat ze gingen uitvogelen of ik het abonnement kon over zetten op het nieuwe toestel dat ik zou meekrijgen. Nu heb ik op de site van coyote een document gevonden dat je moet afdrukken en bij het defecte toestel moet steken. Maar moet je eerst toestemming van coyote krijgen om het toestel te wisselen of mag vandenborre mij al een nieuw toestel meegeven, en regelen zij verder mijn abonnement af?
                                Gewoon mailen met tekst en uitleg naar Marjan van Coyote,met de ID van je oude en nieuwe toestel.
                                ID van je oude toestel kan je normaal dan nog vinden op de website, als je ingelogd bent.

m.decoster@coyotesystems.be
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Gewoon mailen met tekst en uitleg naar Marjan van Coyote,met de ID van je oude en nieuwe toestel.
                                  ID van je oude toestel kan je normaal dan nog vinden op de website, als je ingelogd bent.

m.decoster@coyotesystems.be
                                  Oh en maak gerust eens reclame voor AutoForum Ze is hier al een paar keer komen kijken
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

Comment

• zal ik meteen ne keer doen se en dan hope da het opgelost raakt.
                                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Wat ik me ook afvroeg, is het normaal dat hij naar gelang de batterij platter wordt, hij geen verkenners meer aangeeft? Hij doet enkel een update als hij volledig vol geladen is en hij geeft verkenners weer tot ongveer de batterij half plat is.

Comment

• Krijg je vanaf nu altijd een 2e melding bij het invoeren van een mobiele flitser?

Want vanmorgen die op de A19 thv Menen gemeld, maar geen melding gekregen...
                                        Wil dat dan zeggen dat die niet opgenomen is of geeft hij die melding niet altijd?
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• heb melding gemaakt van een mobiele flitser in Tienen (witte wijk), een uur later passeer ik en gaf nog steeds geen melding van mobiele flitser

wordt dat geschrapt als er maar één persoon melding van maakt?

Comment

Working...
                                          X