Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WTF, belachelijk. Schandalig eigenlijk.

Comment

• Eens mailen naar Marjan ?
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Vragen dat iemand met een CC voor u de betaling doet en u betaalt hem terug.
        Database error.
        The database has encountered a problem.

Comment

• Ikzelf heb ook geen creditcard. Kga het via men vader zen creditcard doen dan.

2 Vraagjes hier over de V2:

- De laatste tijd valt hij gewoon uit zonder eerst te melde dat de batterij bijna leeg is, zelfs wanneer deze nog op zen minst op halve cappaciteit zat, ik kan hem dan niet meer aanzetten zonder de laadkabel aan te sluiten. Waarschijnlijk de batterij naar de eeuwige jachtvelden zeker, is dit een gekend probleem en krijg je hiervoor een nieuwe V2?

- Wanneer meld je eigenlijk het beste een hindernis, aan de staart van de fille of op de plek van de werken zelf? Want ik merk hier toch veel verschil in, den ene keer krijg je al melding voor of in de file, en soms zelfs net voorbij de werken.

Mvg

Geert

Comment

• mijn coyote V2 gaat er echt met de week op achteruit
            batterij kan nog max een half uur uitzingen, gps signaal duurt een eeuwigheid. nekeer binnendoen (nog maar eens)

Comment

• Al die problemen van batterij heb ik nog nooit voor gehad .
              Natuurlijk hangt hij wel continu aan de 12v lijn .
              Handig auto sluit de voeding af bij de sleutel uit het contact halen , bij het terug insteken geeft hij terug 12 v en zo start de coyote v1 auto op bij mij .

Voor dat betalings gedoe toch eens contact opnemen met marjan

Comment

• Het geval uitgelegd over telefoon aan de persoon in Waver.

Er is blijkbaar tussen België en Frankrijk heel wat problemen geweest met facturatie.
                Vanaf deze week of volgende week komt er blijkbaar een ander systeem bij om te betalen .
                hoogstwaarschijnlijk paypal . daar ben ik meer voor te vinden aangezien je een paypal rekening ook met overschrijving kan aanvullen.

Heb een 10 dagen gratis abbo bijgekregen.Dit om het korte aantal dagen te overbruggen met nieuw systeem + betaling van mij uit .

Service in Waver verloop veel beter als de service nr in Frankrijk !
                Hoop dat ze in België een helpdesk opzetten ...
                Spijtig dat ze me dit nieuws niet gisteren meedeelde .

Er is nog een sprankeltje hoop, hopelijk word dat niet vergald

Comment

• Kredietkaarten zijn bij veel banken toch gratis en met pin wat is het probleem. Kunnen jullie niet met geld omgaan dan.

Comment

• Er zijn ook gewoon mensen die principieel tegen online betalen met creditcards zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                      Er zijn ook gewoon mensen die principieel tegen online betalen met creditcards zijn.
                      Die doen ook al hun verrichtingen aan het loket van de bank zeker.
                      Ah nee, das ook met kompjoeters, steek dat geld maar onder het bed, in een sok

Comment

• Ik heb al 2 maanden dat ik op mijn V1 pixels kwijt ben van mijn scherm, waardoor er een verticale streep wegvalt op mijn schermpje. Uiteindelijk vandaag mijn factuur terug gekregen van de boekhouder.

Ik had hem gekocht in Zemst Auto5, nu mee geweest hier in Schoten bij de Auto5.

"Nee meneer, wij mogen dat niet inruilen of terugnemen, staat zo op het kasbonnetje..."
                        "Hij is wel kapot..."
                        "Ja, u kan dat proberen daar in Zemst bij de Auto5, maar het mag niet hoor"

Dan ging ze het aan haar baas vragen, en die zei dat ze hem konden opsturen naar Coyote... Maar hoe lang gaat dat duren en wat voor oplossing gaat er dan uit de bus komen?

Btw: ik heb welgeteld 1 maand gratis abo gehad... Waar zijn die andere 3 maanden gebleven?

Comment

Er zijn ook gewoon mensen die principieel tegen online betalen met creditcards zijn.
                          inderdaad toch iemand dit het begrijpt .
                          mijn bank doet het trouwens niet gratis .
                          ja ik werk wel online met mijn gewone betaal kaart online met de gekende kaskes om in te loggen.
                          Das nog altijd vele malen veiliger als de Credit card .

Comment

Ja zoals mijne pa
                            Dat abonnement gaat alleen via internet
                            pa:" Ik betrouw dat toch wel niet ze "
                            Hij betaald nog liever 50 euro extra om het cash te betalen
                            Nadeel is dat ik daardoor nooit iets via internet kan kopen, als het met creditcard is .
                            Een overschrijving online doet hij dan wel weer...
                            Last edited by Ambi; 01/11/2010, 10:56.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Ik heb mijn V2 ook bestelt, maar als er moet betaald worden met een kredietkaart, zit ik hier zeker niet met in. Tegenwoordig zijn deze betalingen ook al met het gekende kaartlezertje, toch bij mijn bank. Dus gecodeerd en veilig als een gewone bankkaart. Andere transacties buiten Europa doe je best via Paypal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
                                Ik heb mijn V2 ook bestelt, maar als er moet betaald worden met een kredietkaart, zit ik hier zeker niet met in. Tegenwoordig zijn deze betalingen ook al met het gekende kaartlezertje, toch bij mijn bank. Dus gecodeerd en veilig als een gewone bankkaart. Andere transacties buiten Europa doe je best via Paypal.
                                Waarom transacties binnen Europa wel met gecodeerde kredietkaart en erbuiten niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                  Ik heb al 2 maanden dat ik op mijn V1 pixels kwijt ben van mijn scherm, waardoor er een verticale streep wegvalt op mijn schermpje. Uiteindelijk vandaag mijn factuur terug gekregen van de boekhouder.

Ik had hem gekocht in Zemst Auto5, nu mee geweest hier in Schoten bij de Auto5.

"Nee meneer, wij mogen dat niet inruilen of terugnemen, staat zo op het kasbonnetje..."
                                  "Hij is wel kapot..."
                                  "Ja, u kan dat proberen daar in Zemst bij de Auto5, maar het mag niet hoor"

Dan ging ze het aan haar baas vragen, en die zei dat ze hem konden opsturen naar Coyote... Maar hoe lang gaat dat duren en wat voor oplossing gaat er dan uit de bus komen?

Btw: ik heb welgeteld 1 maand gratis abo gehad... Waar zijn die andere 3 maanden gebleven?

Iemand die mij het e-mailadres kan geven van Marjan van Coyote?

Comment

• Daar kan ik niet op antwoorden. Dit kan misschien door Europa zo geregeld zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
                                      Daar kan ik niet op antwoorden. Dit kan misschien door Europa zo geregeld zijn.
                                      Hoezo door europa geregeld? Je kan toch ook zaken uit China kopen met een kredietkaart?

Comment

• Tuurlijk kan je zaken kopen met je krediet kaart, maar daar krijg ik toch niet de optie om via mijn kaart een code in te vullen met de digipass die ik nu heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                          Iemand die mij het e-mailadres kan geven van Marjan van Coyote?

m.decoster@coyotesystems.be

Comment

Working...
                                          X