Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenHoezo door europa geregeld? Je kan toch ook zaken uit China kopen met een kredietkaart?
Betaal je met je Europese kaart in China of de VS, dan moet je daar terug enkel je 4 keer 4 cijfers invullen. Chips zijn daar niet zo ingeburgerd, of zelfs onbestaande of incompatibel.
Ik betaal liever met kredietkaart dan met bankkaart. Op mijn kredietkaart zit een verzekering als de kloot van de verkoper of een tussenpersoon mij teveel aanrekent. Niet zo bij je debietkaart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenen de dinsdag BXL => Boutersem naast een brugpijler, superopvallend
Comment
-
Debetkaart... Sorry
Probleem met een debetkaart is dat als er genoeg op de rekening staat, het weg is. Bij een kredietkaart kan je nog gaan mekkeren dat er een niet-geauthoriseerde transactie op staat. Als de verkoper dan geen handtekening van jou kan voorleggen, krijgt hij zijn geld niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk Berichtendit is tegenovergestelde richting Luik Brussel foto ook hier even gepost omdat ik weet dat jullie flitswagen gijl zijn door de coyote (sterrekes)
2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenIdd, deze heb ik daarstrak gezien, dank zij men V2! 5 meldingen voor me, bijna onzichtbaar...
natuurlijk ging ik te snel ervoorbij ook al kende ik deze spot .
heb geluk gehad hij was juist aan het opstellen toen ik voorbij reed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk Berichteninderdaad toch iemand dit het begrijpt .
mijn bank doet het trouwens niet gratis .
ja ik werk wel online met mijn gewone betaal kaart online met de gekende kaskes om in te loggen.
Das nog altijd vele malen veiliger als de Credit card .
Creditcards zijn best wel veilig, als je er goed mee omgaat.
Je kan instellen dat iedere keer als je CC wordt gebruikt je hier een sms en/of mail van krijgt met het bedrag, een gebruikslimiet instellen, ...
Je kan tevens ook 24/7 de kaart laten blokkeren voor verder gebruik en de situatie uitleggen. Deze mensen brengen de bank op de hoogte, en je krijgt een uitnodiging om een nieuwe CC op te halen.
De CC maatschappij of bank kan ook zien waar en wanneer de kaart is gebruikt
Dus als er dan toch geld van je kaart wordt gehaald door derden, dan draai jij hier niet voor op en wordt dit aangezuiverd door de CC maatschappij of bank.
Uiteraard onderzoeken ze dit ook allemaal om zeker te zijn dat de eigenaar van de CC niet zelf fraude heeft gepleegd. Dit geldt iig voor Europa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichtende laatse tijd geeft mijn coyote om de haverklap een "risicomelding" (op de E40 van brussel naar gent ongeveer 6 keer) het vreemde is dat mijn coyote dit vroeger niet deed.
ik vind het nogal vervelend.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.
Schouppe bezorgd over flitswagenverklikker in gps
Etienne Schouppe , Gps , Radarverklikker 11:05 Reageer als eerste Bookmarken/Delen
De gps-toestellen van TomTom en Garmin, de twee grootste gps-merken van ons land, krijgen voortaan een radarverklikker ingebouwd. Het systeem dat Garmin gebruikt, Coyote (foto), laat chauffeurs elkaar inlichten over de plaatsen waar controles worden uitgevoerd. En dat baart staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zorgen.
"Snelheidscontroles aankondigen is eigenlijk een goede zaak. Hoor je op de radio vaak dat ze hier of daar staan te flitsen, dan groeit het besef dat er een grote pakkans is", legt Schouppe in een krant van De Persgroep uit.
"Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren."
Wettelijk gezien doen noch de gps-fabrikanten noch de gebruikers van het systeem iets verkeerd. "Wat zij namelijk doen, is in principe hetzelfde als twee vrienden die elkaar een sms sturen met daarin de boodschap: 'Ze staan op de E40 te flitsen.' Wat valt daar wettelijk tegen te beginnen? Niets", besluit de staatssecretaris.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
"...... Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren........"
De vrees van Schouppe zou zich wel eens kunnen vertalen in een nieuwe wet die het gebruik van deze toestellen aan banden legt. (Cfr Duitsland).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichtenzijn vrees zou zich wel eens kunnen vertalen in een nieuwe wet die het gebruik van deze toestellen aan banden legt. (Cfr Duitsland).
Enkel, hoe ga je dat omschrijven?
Want op zich is het inderdaad zoals ie zegt: iemand die via SMS naar zijn vriend stuurt dat ze op kmp 42,5 op de E40 staan te flitsen in de richting Gent.
Ik weet dat Duitsland en Zwitserland wetgeving hebben die dit zou verbieden, maar met een groot genoeg ego, geld op de bank en een goeie lokale advocaat geraak je daar onderuit.
En dan nog: zelfs in Duitsland werkt de Coyote perfect voor flitspalen hoor. Het mormel is te klein voor een Polizist om het ding te zien hangen, en als je een controle krijgt flikker je het ergens in het interieur en is het quasi onvindbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenKlopt.
Want op zich is het inderdaad zoals ie zegt: iemand die via SMS naar zijn vriend stuurt dat ze op kmp 42,5 op de E40 staan te flitsen in de richting Gent.
Ik weet dat Duitsland en Zwitserland wetgeving hebben die dit zou verbieden, maar met een groot genoeg ego, geld op de bank en een goeie lokale advocaat geraak je daar onderuit.
En dan nog: zelfs in Duitsland werkt de Coyote perfect voor flitspalen hoor. Het mormel is te klein voor een Polizist om het ding te zien hangen, en als je een controle krijgt flikker je het ergens in het interieur en is het quasi onvindbaar.
Ik hoop dat het ding gewoon toegelaten blijft, anders zouden er wel eens veel "verkenners" kunnen afhaken en wordt het systeem waardeloos !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten"...... Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren........"
De vrees van Schouppe zou zich wel eens kunnen vertalen in een nieuwe wet die het gebruik van deze toestellen aan banden legt. (Cfr Duitsland).
Comment
-
Deze week veel flitscontroles gezien op de gewone gewestwegen. Blijkbaar hebben ze weer geld nodig om hun eindejaarsfeestjes te betalen.
Woensdag zag ik een verdachte clio staan en jawel hoor, weer een nieuwe voor de streek van brugge en hij was nog niet gemeld dus 'k was de eerste. De zafira heeft blijkbaar al afgedaan ofwel zijn ze met een uitwisselingsproject begonnen .
Gisteren had ik weeral de eer om de eerste te zijn dit keer om de Bora van Zedelgem op de kaart te zetten. En ondertussen blijf ik maar een 1 ster gebruiker. Het is precies of diegene die dagelijks op de autosnelwegen met al de sterren gaan lopen. Ik heb er al veel als eerste gemeld en toch veranderd er niks in da systeem.
Voor de rest nog altijd heel tevreden van mijn V2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk BerichtenGisteren had ik weeral de eer om de eerste te zijn dit keer om de Bora van Zedelgem op de kaart te zetten. En ondertussen blijf ik maar een 1 ster gebruiker. Het is precies of diegene die dagelijks op de autosnelwegen met al de sterren gaan lopen. Ik heb er al veel als eerste gemeld en toch veranderd er niks in da systeem.
En met die sterren moet je niet onmiddellijk inzitten hoor, dat komt wel in orde. Het duurt alleen een tijdje voor de update er is en je bent ze ook zo snel kwijt als je ze hebt. Recent ook van 3 naar 2 gegaan.
't Belangrijkste blijft gewoon dat je het systeem goed werkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten"...... Maar ik vrees dat dat effect wegvalt als je die info zeer snel en accuraat verspreidt. Dan zullen mensen misschien beseffen dat ze op al die andere locaties wél te snel kunnen rijden. Dat kunnen we moeilijk goedkeuren........"
De vrees van Schouppe zou zich wel eens kunnen vertalen in een nieuwe wet die het gebruik van deze toestellen aan banden legt. (Cfr Duitsland).Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenKlopt.
En dan nog: zelfs in Duitsland werkt de Coyote perfect voor flitspalen hoor. Het mormel is te klein voor een Polizist om het ding te zien hangen, en als je een controle krijgt flikker je het ergens in het interieur en is het quasi onvindbaar.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJe kan niet EN snelheidscontroles uitvoeren EN GELIJK de Coyotte of eender welke melder toelaten.
In de UK, bijvoorbeeld, zijn alle camera's voorzien van fluorescerende behuizing, zodat ze goed zichtbaar zijn. Alle camera's die NIET voor de veiligheid dienen, worden daar weggehaald. Snelheidslimieten die te laag zijn, zoals hier in BE de 70km/u op veel plaatsen, worden daar opgetrokken, omdat 70 gewoon gevaarlijker is dan 90, daar iedereen begint rond te kijken of half in slaap te vallen...
De enige nuttige controle is bemand rondrijdende wagens, die er de zotten tussenuithalen. En daaronder vallen zowel de hardrijders, als de traagrijders, linksplakkers, GSMmers, en noem-maar-op. En met zo'n controles ben je NIETS met je Coyote, of welke detector / melder dan ook. Daarmee pak je als overheid / politie de ECHTE problemen aan, en speel je het spelletje eerlijk, omdat "de mens", zijnde de agent, een interpretatie van omstandigheden kan maken, en een flitstoestel enkel een momentopname is...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
Comment