Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
    En waarom niet? Snelheidscontroles zijn enkel zinvol als ze gevaarlijke plaatsen beschermen, of om de "zotten" er tussenuit te halen... Iedereen kan hier direct een aantal controles of flistcamera's opnoemen die pure zakkenvullerij zijn.

In de UK, bijvoorbeeld, zijn alle camera's voorzien van fluorescerende behuizing, zodat ze goed zichtbaar zijn. Alle camera's die NIET voor de veiligheid dienen, worden daar weggehaald. Snelheidslimieten die te laag zijn, zoals hier in BE de 70km/u op veel plaatsen, worden daar opgetrokken, omdat 70 gewoon gevaarlijker is dan 90, daar iedereen begint rond te kijken of half in slaap te vallen...

De enige nuttige controle is bemand rondrijdende wagens, die er de zotten tussenuithalen. En daaronder vallen zowel de hardrijders, als de traagrijders, linksplakkers, GSMmers, en noem-maar-op. En met zo'n controles ben je NIETS met je Coyote, of welke detector / melder dan ook. Daarmee pak je als overheid / politie de ECHTE problemen aan, en speel je het spelletje eerlijk, omdat "de mens", zijnde de agent, een interpretatie van omstandigheden kan maken, en een flitstoestel enkel een momentopname is...
    ZO, hoort het dan te zijn op de wegen, goe bezig die van den UK. De gemiddelde politieker die bevoegd is voor mobiliteit en aanverwanten zouden inderdaad hun licht eens beter in het buitenland gaan opsteken, we hebben hier nog zeer veel te leren....
    Neemt natuurlijk niet weg dat je via een onderbouwende uitleg op de politierechtbank en een meedenkende rechter al wel eens een precedent kan stellen, en wat dan....
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Tja, het probleem is dat "rechtvaardig" en "rechtspraak", niet noodzakelijk hetzelfde zijn
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• In Canada mag men geen gebruik maken van multanova's en dergelijke om snelheidsovertredingen vast te stellen. Daar gebruiken ze opvallende politiewagens, met agenten in met een speedgun. Edoch, zelden dat je daar iemand meer dan 30 km/u over de snelheidslimiet van 100 ziet rijden op de snelweg. De truuk? Die politiewagens zie je overal rijden, en je ziet ze ook regelmatig mensen controleren.

Hier zie ik per week met wat sjans een politiewagen. En dat is dan ene die zelf te hard rijdt.

Je kan verder wél de coyote toelaten en snelheidscontroles uitvoeren. Zoals Schouppe zelf zegt: de coyote is identiek als iemand die een locatie van een verborgen flitser naar zijn vrienden stuurt. En sinds facebook weten we dat mensen véél vrienden hebben.

Een coyote gaan verbieden is misschien ideaal in jouw oogpunt, maar dan wordt het plots staatscensuur. En sinds wanneer beslist de staat wat ik wanneer tegen wie mag zeggen? Zolang ik de locatie van een flitser niet illegaal heb verkregen door de computersystemen van de FedPol te hacken of een agent te gijzelen in ruil voor die info, is die informatie vrij toegankelijk en mag ik ermee doen wat ik wil, in casu via mijn Coyote naar andere Coyote-gebruikers sturen.

En wat die andere Coyote-gebruikers ermee doen is hun zaak. Aan de snelheidslimieten houden, te snel rijden en afremmen voor elke locatie die ik heb medegedeeld, of altijd te hard rijden en boetes krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          In Canada mag men geen gebruik maken van multanova's en dergelijke om snelheidsovertredingen vast te stellen. Daar gebruiken ze opvallende politiewagens, met agenten in met een speedgun. Edoch, zelden dat je daar iemand meer dan 30 km/u over de snelheidslimiet van 100 ziet rijden op de snelweg. De truuk? Die politiewagens zie je overal rijden, en je ziet ze ook regelmatig mensen controleren.

Hier zie ik per week met wat sjans een politiewagen. En dat is dan ene die zelf te hard rijdt.

Je kan verder wél de coyote toelaten en snelheidscontroles uitvoeren. Zoals Schouppe zelf zegt: de coyote is identiek als iemand die een locatie van een verborgen flitser naar zijn vrienden stuurt. En sinds facebook weten we dat mensen véél vrienden hebben.

Een coyote gaan verbieden is misschien ideaal in jouw oogpunt, maar dan wordt het plots staatscensuur. En sinds wanneer beslist de staat wat ik wanneer tegen wie mag zeggen? Zolang ik de locatie van een flitser niet illegaal heb verkregen door de computersystemen van de FedPol te hacken of een agent te gijzelen in ruil voor die info, is die informatie vrij toegankelijk en mag ik ermee doen wat ik wil, in casu via mijn Coyote naar andere Coyote-gebruikers sturen.

En wat die andere Coyote-gebruikers ermee doen is hun zaak. Aan de snelheidslimieten houden, te snel rijden en afremmen voor elke locatie die ik heb medegedeeld, of altijd te hard rijden en boetes krijgen.
          inderdaad, véééél te weinig (meerijdende) politiecontrole op de snelwegen... (zou dat een gat in de markt kunnen zijn? kan misschien uitbesteed worden aan derden, zo iets als de parkeerwachters)

Dat "den Etienne" niet van de slimste is, is een publiek geheim... net zoals die andere politiewoordvoerder die komt vertellen dat hun doel bereikt is als ze de snelheidscontroles vermelden op radio, internet enz... waar zijn we dan in hemelsnaam mee bezig. IEDEREEN weet toch dat er tussen de snelheidscontroles en/of Coyote-meldingen veel te hard gereden wordt. Het bewijst dan nog maar eens dat het een lucratieve bezigheid is en niets met mobiliteitsveiligheid te maken heeft...
          Btw, zouden die (Etienne & Co) zelf ook een Coyote hebben?
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            IEDEREEN weet toch dat er tussen de snelheidscontroles en/of Coyote-meldingen veel te hard gereden wordt.
            Ik vind dat nog dik tegenvallen... Een treintje 130-rijders kom je nog wel eens tegen, maar voor de rest is het veel natte kak die 110-120 rijdt...

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Het bewijst dan nog maar eens dat het een lucratieve bezigheid is en niets met mobiliteitsveiligheid te maken heeft...
            De autosnelweg is met zijn toegelaten 120 km/u en talloze individuen die veel harder rijden nog altijd het meest veilige wegtype in België. Dat zal niet zijn omwille van de snelheidslimiet van 120 km/u of het aantal controles.

Comment

• [quote=wooter;4285059]Ik vind dat nog dik tegenvallen... Een treintje 130-rijders kom je nog wel eens tegen, maar voor de rest is het veel natte kak die 110-120 rijdt...

inderdaad het rijd vol met van die schijters waar maken ze hun toch druk om?
              ze zullen het wel opsturen ze met een overschrijvingske derbij

van een dagelijkse autostrade (+130 rijder)

Comment

• De laatste keer dat ik geflitst ben is ondertussen een jaar geleden:

in 'mijn' stad Leuven waar de 'lichtrode' burgemeester Tobback de plak zwaait reed ik op een maandagavond op 20u45 door een zone dertig. Voor de mensen die Leuven kennen, het was op de Martelarenlaan ter hoogte van de achterkant van het station.

Er was op dat moment geen kat te zien behalve een pollutie-agent in een grijze Astra die flitste toen ik aan 49 km/u voorbijreed. Gevolg: 150 euro boete.
                Het ergste is dat ik ze de voorbije maandagavonden telkens had zien staan aan de overkant van de weg.

Ik heb ze daar echter nooit weten staan om 8u45 's ochtends. Waarom niet? Omdat het op dat moment daar zo druk is (niet alleen auto's maar ook overstekende voetgangers en fietsers) dat je niet sneller dan 30 kunt rijden en ze je dus ook niet kunnen flitsen!

Conclusie? Zulke flitsacties hebben zeer weinig met verkeersveiligheid te maken

Oplossing? Ik heb me een Coyote gekocht en ben sindsdien niet meer geflitst
                Op de ring van Leuven zet ik em wel af want dat ding blijft piepen als ik 3 km over de ring rij aan 51 km/u Little Tobback is watching me!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                  Rond welk uur was dat? Op de E403 bedoel je dus?

En met die sterren moet je niet onmiddellijk inzitten hoor, dat komt wel in orde. Het duurt alleen een tijdje voor de update er is en je bent ze ook zo snel kwijt als je ze hebt. Recent ook van 3 naar 2 gegaan.
                  't Belangrijkste blijft gewoon dat je het systeem goed werkt.

Nee het was op de torhoutsesteenweg juist voor het rondpunt De Heidelberg in Zedelgem. Je mag daar 50 rijden. Ze staan daar regelmatig hoor. Een groene VW Bora. Op de E403 Staan ze graag achter da bord met hun 3 pootje en hun auto staat tussen de bomen. Denk ongeveer 1500m voorbij de afrit Ruddervoorde - Zedelgem in de richting van Brugge.

Het is maar dat je het weet hé

Comment

• als je abonnement is afgelopen wat doet het toestel dan niet meer? vrijdag is mijn abonnement afgelopen,ik ben daarjuist een eindje gaan rijden maar heb niets speciaals opgemerkt aan de mini coyote V1....
                    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Geen mobiele meldingen meer en dus ook geen weergave meer van het aantal verkenners, ook wordt de database met vaste flitspalen niet meer geüpdatet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Geen mobiele meldingen meer en dus ook geen weergave meer van het aantal verkenners, ook wordt de database met vaste flitspalen niet meer geüpdatet.

ach oke,dat wordt dus even opzoeken hoe ik mijn abonnement verleng,want heb al veel € uitgespaard

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• www.coyotesystems.be , op België klikken, inloggen en daar kan je je abonnement verlegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                            www.coyotesystems.be , op België klikken, inloggen en daar kan je je abonnement verlegen.

Thx ,ik zal dat morgen in orde brengen

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Hoe laad je dat ding eigelijk op ?
                              Ik kocht net een V2

Een echte lader zit er niet bij, enkel zo'n ding voor de sigarettenaansteker of USB via de laptop.

Als ik het in de laptop steek valt het na 1 minuut uit wegens 0% batterij

Moet dit de eerste keer lang opladen ?

En kan je dit ook opladen met een GSM lader ?

Ik vind er NIETS van terug in de handleiding

Momenteel heb ik geen beeld maar knippert het linkse knopje groen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
                                Hoe laad je dat ding eigelijk op ?
                                Ik kocht net een V2

Een echte lader zit er niet bij, enkel zo'n ding voor de sigarettenaansteker of USB via de laptop.

Als ik het in de laptop steek valt het na 1 minuut uit wegens 0% batterij

Moet dit de eerste keer lang opladen ?

En kan je dit ook opladen met een GSM lader ?

Ik vind er NIETS van terug in de handleiding

Momenteel heb ik geen beeld maar knippert het linkse knopje groen
                                De meeste gebruikers pluggen gewoon de sigarettenaansteker in de auto in. Alternatief is inderdaad de USB kabel via een PC te gebruiken, of via een stopcontact-stekker (bv van iPhone). Let wel dat sommige USB poorten niet genoeg stroom leveren !
                                ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

De meeste gebruikers pluggen gewoon de sigarettenaansteker in de auto in. Alternatief is inderdaad de USB kabel via een PC te gebruiken, of via een stopcontact-stekker (bv van iPhone). Let wel dat sommige USB poorten niet genoeg stroom leveren !
                                  ik probeerde in da wagen maar hij valt uit.
                                  Kan dit zijn omdat hij de eerste keer lang moet opladen ?

Comment

ik probeerde in da wagen maar hij valt uit.
                                    Kan dit zijn omdat hij de eerste keer lang moet opladen ?
                                    Normaal zou je'm na een paar minuten toch moeten kunnen aanzetten en gebruiken

Comment

Normaal zou je'm na een paar minuten toch moeten kunnen aanzetten en gebruiken

problemen met de batterij ?

Hij zit nu een uur in mijn laptop, de batterijmeter stond halverwege en was groen, geen minuut later (na het aanzetten) wordt het al rood en nog één minuut later schiet er NIETS meer over van mijn batterijmeter (ik verwacht dat bij binnen een minuujte of zo weer compleet uitvalt)

Comment

Hij zit nu een uur in mijn laptop, de batterijmeter stond halverwege en was groen, geen minuut later (na het aanzetten) wordt het al rood en nog één minuut later schiet er NIETS meer over van mijn batterijmeter (ik verwacht dat bij binnen een minuujte of zo weer compleet uitvalt)
                                        lap, het is al prijs ... batterij leeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
                                          lap, het is al prijs ... batterij leeg
                                          Sounds like it... Marjan bellen en omwisselen

Comment

Working...
                                          X