Oorspronkelijk geplaatst door BozZke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenEn wat was verkeerd?
Ik heb dan naar hun helpdesknummer gebeld en blijkbaar was er iets nog niet geactiveerd. Hoewel ik alle stappen doorlopen had. Er is mss iets misgelopen op hun website omdat ik Chrome gebruikt heb. Verder kan ik niets bedenken.
Eind goed al goed
Comment
-
Dit toestel ga ik me binnenkort ook aanschaffen.
Een collega van mij heeft met dit toestelletje Gent - Cannes gedaan in iets meer dan 6h.
Hij reed iets minder legale snelheden en telkens zijn Coyote zei dat er iets stond,
was er een controle. Hij is er enorm over te spreken!
Dus vaarwel bedenkingen en welkom coyote :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenKan je een vaste flitser wissen uit je Coyote (dat hij bvb niet altijd piept als je voorbij een kast rijdt waarvan jij zeker weet dat ze leeg is)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenBen benieuwd hoe je de coyote gaat kunnen specifiëren in de wetgeving, zonder alle recente GPS-navigatietoestellen te raken. De Coyote is bovendien een elektronische versie van ik die een mobiele controle zie en mijn vrouw bel om te zeggen dat ze moet opletten want ze staan te flitsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHoeveel mensen hier hebben er eigenlijk al 1?
Zou er iets te regelen vallen met een groepsaankoop?
Comment
-
Er staan 'n hoop winkels op de site van Coyote----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenEr staan 'n hoop winkels op de site van Coyote2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenWaar kun je eigenlijk zo'n ding kopen (niet internet). Ik zou graag nog één kopen voor het weekend. Moet dit weekend naar Frankrijk ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenDit toestel ga ik me binnenkort ook aanschaffen.
Een collega van mij heeft met dit toestelletje Gent - Cannes gedaan in iets meer dan 6h.
Hij reed iets minder legale snelheden en telkens zijn Coyote zei dat er iets stond,
was er een controle. Hij is er enorm over te spreken!
Dus vaarwel bedenkingen en welkom coyote :p
Comment
-
ik heb ook een groepaankoop opgemerkt op een ander forum. Daar was de prijs 175 euro + gratis verzending (+ coyote promo 4 maand gratis abonnement ipv 3). Daar heb ik hem ook gekocht. Dacht dat er een stuk of 15 verkocht zijn daar maar ben niet zeker. Ik had apart ingeschreven via de verkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Mag ik dat bijplaatsen in mijn sig?
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenAls het écht dringend is: ik weet iemand die ze verkoopt in een VW garage (regio Oostende)2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenGarage Phlips zeker ...
Komt alleszins niet positief over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHeeft iemand daar meer info over?
Hoeveel jaar abo bvb? Prijzen, voorwaarden?
€ 139.
En Mini Coyote ter waarde van € 199 gratis!
Comment
Comment