Ik heb ook zoiets aan de hand, op de site staat dat het abonnement op 11/12/10 zou vervallen op men coyote zelf staat dat het op 11/03/2012 vervalt. Ik heb gebeld met coyote en die zeiden dat de datum op de coyote steeds de juiste is. En idd mijn coyote werkt nog steeds naar behoren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Heeft iemand hier ervaring met de Wikango-applicatie op een iPhone?
Ik vraag me af of er eigenlijk veel data-verkeer is tijdens het gebruik.
Wat als je maar 250MB per maand te verbruiken hebt, zijn deze dan meteen opgebruikt?
(Ik heb geen smartphone waar ik online mee kan gaan en heb dus geen idee hoe snel bijv. 250MB wordt verbruikt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Datake Bekijk Berichteniedereen hier die nieuwe firmware gehad op coyote V2 ?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenMijn Coyote V1 heeft deze week de geest gegeven. Maandag ga ik'm omruilen. Wat moet ik doen om de ongebruikte dagen van mijn abonnement te recupereren?
Coyote vindt geen fix meer, als ie al iets vindt, flipt de km/u en valt ie na 10-15 min terug uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZoveel verbruikt dat niet hoor.
En ik zou eerder iCoyote aanraden, heeft duidelijk meer gebruikers dan de Wikango app.
klopt dit of kan je deze gewoon in het Engels omzetten na installatie? ofwel heb ik niet voldoende gezocht. ik vind er nochtans niets over terug op de website van Coyote zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenWisten jullie dat de Coyote officieel te krijgen is bij Skoda ? Dat apparaat staat in hun boekje met accessoires. Ik geloof 199 Euro of zo met 4 mnd abo. plus 14 Euro per maand die volgt, kan dat ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenKlopt, is ook het geval bij de officiële VW, Audi en Seat verkooppunten. €199 is voor de V2, de V1 heb je voor €149. Abonnement is €144 voor één jaar of €250 voor twee jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Datake Bekijk Berichtenhoh de aanduiding van verkenners is wat anders, en er zijn er ineens precies meer dan vroeger.
versie staat nu op 2.23-3 ofzo dacht ik, weet het niet 100% vanbuiten maar tis iets in die trend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichtenik vind wel geen Nederlandse of Engelse versie van deze iCoyote, alleen een Franse app..
klopt dit of kan je deze gewoon in het Engels omzetten na installatie? ofwel heb ik niet voldoende gezocht. ik vind er nochtans niets over terug op de website van Coyote zelf.
Zot hoeveel verkenners er in de buurt van Brussel zitten trouwens
Gisteren met gemak 60...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIn Duitsland coyote uitzetten en in de koffer leggen?Is dit genoeg of doen ze hier nog moeilijk over?
Kunnen ze volgens mij niet zien.
Comment
Comment