Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Intussen ook meldingen gelezen op andere fora dat iCoyote gedurende 1 maand zou werken, en je nadien een melding zou krijgen om een nieuwe download te doen die dan wél betalend is. Ben eens benieuwd, werkt in ieder geval supergoed!
Ik heb gisteren Coyote ook maar geïnstalleerd op mijn gsm, je kan nooit genoeg software-applicaties hebben
Google Maps navigatie en iCoyote kan je 'minimaliseren', dus je kan die 2 starten en daarnaast ook nog eens Wikango draaien normaal gezien . Moet straks stuk E40 Wetteren --> Oostende doen, 'k ga eens zien wat dat geeft .
Google Maps navigatie en iCoyote kan je 'minimaliseren', dus je kan die 2 starten en daarnaast ook nog eens Wikango draaien normaal gezien . Moet straks stuk E40 Wetteren --> Oostende doen, 'k ga eens zien wat dat geeft .
Vrijdagavond van Brussel naar Gent gereden en wat me opviel is dat mijn Coyote v1 de camera's in Aalst en Merelbeke niet meldde. Gelukkig staat er in Merelbeke een aankondigingsbord. Maar in Aalst is het ook geen vaste flitscamera maar van die camera's boven de brug. Worden daar bekeuringen gegeven?
Nog iemand die daar WEL of GEEN meldingen van krijgt? Mijn vertrouwen in de Coyote is wel geschaad. De bedoeling van dat spel was omdat ik altijd mijn gps moest updaten. Als je goeie meldingen wil moet je betalen. Maar nu betaal ik en hij slaat er nog over. Mobiel kan ik begrijpen, maar vaste camera's moeten er ALLEMAAL instaan!
. Maar in Aalst is het ook geen vaste flitscamera maar van die camera's boven de brug. Worden daar bekeuringen gegeven?
Niet elke camera is een flitscamera, aan bruggen/portieken hangen vrijwel altijd nummerplaatlezers, al dan in combinatie met een W.I.M. (weegbrugdetectie). Om nummerplaatlezers s'nachts ook te laten functioneren, hangt er naast elke camera ook een IR-zender, die geeft een zwak paars licht dat wel eens als een 'flits' kan geïnterpreteerd worden,
maar enkel dient om de camera s'nachts te laten kijken.
Vreemd, want elke dag komen er zoveel-tig bij , als je een week geen Coyote gebruikt, hebt je bij de volgende aanmelding minstens 15 nieuwe vaste radars.
Ik heb ze al lopen zoeken, maar als ik al de aangekondigde palen uit de media optel, kom ik nog niet aan de helft van wat hetgeen me de Coyote probeert wijs te maken.
Vrijdagavond van Brussel naar Gent gereden en wat me opviel is dat mijn Coyote v1 de camera's in Aalst en Merelbeke niet meldde. Gelukkig staat er in Merelbeke een aankondigingsbord. Maar in Aalst is het ook geen vaste flitscamera maar van die camera's boven de brug. Worden daar bekeuringen gegeven?
Nog iemand die daar WEL of GEEN meldingen van krijgt? Mijn vertrouwen in de Coyote is wel geschaad. De bedoeling van dat spel was omdat ik altijd mijn gps moest updaten. Als je goeie meldingen wil moet je betalen. Maar nu betaal ik en hij slaat er nog over. Mobiel kan ik begrijpen, maar vaste camera's moeten er ALLEMAAL instaan!
die brug met het blauwe lichtje in aalst is geen flitscamera. trust me, ik passeer er vaak genoeg.
hmmmm blijkbaar werkt de icoyote met 3g netwerk en nie heb ik (nog) niet….
maar om een 3g abonnement te kiezen moet ik eerst wat kunnen weten hoeveel data de icoyote verbruikt per uur…..
Comment