Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met "Sim card error - contact Coyote"?
    t' is maar een idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      t' is maar een idee
      Dat is ook al gebeurd hoor, ben gewoon wat ongeduldig van nature
      2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
      2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
      2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
      1999 Volvo V70 classic 2.5d
      1967 Volvo 123 GT

Comment

• Intussen ook meldingen gelezen op andere fora dat iCoyote gedurende 1 maand zou werken, en je nadien een melding zou krijgen om een nieuwe download te doen die dan wél betalend is. Ben eens benieuwd, werkt in ieder geval supergoed!

Comment

• Op iPhone moet je gewoon je abonnementsgegevens ingeven, maar de eerste maand is dus inderdaad gratis.

Comment

• Dat iCoyote spel werkt wel, maar ben er voorlopig niet zot van.

Staat altijd te stil (geen koppeling met bluetooth?), en die franse stem irriteert mij (dus al afgezet). Iemand een NL versie al gezien?

Comment

• op deze site http://www.igeneration.fr/app-store/...-gratuite-9647 zeggen ze het volgende:

einde van het gratis gebruik icoyote, en het artikel is van 25/11/2009!!!
              in 2010 zal er een abonnement moeten genomen worden, keuze uit:

2,90 euro voor een weekend
              4,90 euro voor een week
              12 euro voor een maand
              49euro voor alle weekend voor 1 jaar
              99 euro voor een heel jaar

Maar misschien heeft onze Elio dan toch werkelijk er kunnen voor zorgen dat de Belgen het GRATIS mogen gebruiken…..??

Comment

• Ik heb gisteren Coyote ook maar geïnstalleerd op mijn gsm, je kan nooit genoeg software-applicaties hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                  Ik heb gisteren Coyote ook maar geïnstalleerd op mijn gsm, je kan nooit genoeg software-applicaties hebben
                  Google Maps navigatie en iCoyote kan je 'minimaliseren', dus je kan die 2 starten en daarnaast ook nog eens Wikango draaien normaal gezien . Moet straks stuk E40 Wetteren --> Oostende doen, 'k ga eens zien wat dat geeft .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                    Google Maps navigatie en iCoyote kan je 'minimaliseren', dus je kan die 2 starten en daarnaast ook nog eens Wikango draaien normaal gezien . Moet straks stuk E40 Wetteren --> Oostende doen, 'k ga eens zien wat dat geeft .
                    Bolt perfect

Op iPhone toch

Comment

• al iemand de test gedaan met i-coyote vs coyote…

ik bedoel daarmee, heeft de icoyote hetzelfde te vertellen als de coyote v1/v2?

Comment

• Ik zou eens kunnen proberen, maar ik heb wel examens atm en doe dus geen lange afstanden.
                        Ik heb trouwens iCoyote voor Android (HD2).

Comment

• laat maar iets weten….

Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                          Ik zou eens kunnen proberen, maar ik heb wel examens atm en doe dus geen lange afstanden.
                          Ik heb trouwens iCoyote voor Android (HD2).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje Bekijk Berichten
                            al iemand de test gedaan met i-coyote vs coyote…

ik bedoel daarmee, heeft de icoyote hetzelfde te vertellen als de coyote v1/v2?
                            Da's normaal gezien identiek.

Maar bij Matthi Lampe bijvoorbeeld was er al een verschil tussen V1 en V2...dusja

Comment

• Vrijdagavond van Brussel naar Gent gereden en wat me opviel is dat mijn Coyote v1 de camera's in Aalst en Merelbeke niet meldde. Gelukkig staat er in Merelbeke een aankondigingsbord. Maar in Aalst is het ook geen vaste flitscamera maar van die camera's boven de brug. Worden daar bekeuringen gegeven?

Nog iemand die daar WEL of GEEN meldingen van krijgt? Mijn vertrouwen in de Coyote is wel geschaad. De bedoeling van dat spel was omdat ik altijd mijn gps moest updaten. Als je goeie meldingen wil moet je betalen. Maar nu betaal ik en hij slaat er nog over. Mobiel kan ik begrijpen, maar vaste camera's moeten er ALLEMAAL instaan!

Comment

• Op vaste camera's faalt hij nogal veel heb ik de indruk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
                                  . Maar in Aalst is het ook geen vaste flitscamera maar van die camera's boven de brug. Worden daar bekeuringen gegeven?
                                  Niet elke camera is een flitscamera, aan bruggen/portieken hangen vrijwel altijd nummerplaatlezers, al dan in combinatie met een W.I.M. (weegbrugdetectie). Om nummerplaatlezers s'nachts ook te laten functioneren, hangt er naast elke camera ook een IR-zender, die geeft een zwak paars licht dat wel eens als een 'flits' kan geïnterpreteerd worden,
                                  maar enkel dient om de camera s'nachts te laten kijken.

Comment

• Vreemd, want elke dag komen er zoveel-tig bij , als je een week geen Coyote gebruikt, hebt je bij de volgende aanmelding minstens 15 nieuwe vaste radars.
                                    Ik heb ze al lopen zoeken, maar als ik al de aangekondigde palen uit de media optel, kom ik nog niet aan de helft van wat hetgeen me de Coyote probeert wijs te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
                                      Vrijdagavond van Brussel naar Gent gereden en wat me opviel is dat mijn Coyote v1 de camera's in Aalst en Merelbeke niet meldde. Gelukkig staat er in Merelbeke een aankondigingsbord. Maar in Aalst is het ook geen vaste flitscamera maar van die camera's boven de brug. Worden daar bekeuringen gegeven?

Nog iemand die daar WEL of GEEN meldingen van krijgt? Mijn vertrouwen in de Coyote is wel geschaad. De bedoeling van dat spel was omdat ik altijd mijn gps moest updaten. Als je goeie meldingen wil moet je betalen. Maar nu betaal ik en hij slaat er nog over. Mobiel kan ik begrijpen, maar vaste camera's moeten er ALLEMAAL instaan!

die brug met het blauwe lichtje in aalst is geen flitscamera. trust me, ik passeer er vaak genoeg.
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

• iemand die weet wanneer die klote trajectcontrole in de tunnels in brussel er nu komt?
                                        bmw 116d sportshatch

Comment

• hmmmm blijkbaar werkt de icoyote met 3g netwerk en nie heb ik (nog) niet….
                                          maar om een 3g abonnement te kiezen moet ik eerst wat kunnen weten hoeveel data de icoyote verbruikt per uur…..

iemand?

Comment

Working...
                                          X