Oorspronkelijk geplaatst door decat
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenKan je op die website aanpassen hoeveel en hoe hij biept bij vaste flitspalen?
Als ik te snel kom aangereden op een vaste flitspaal biept ie 1x op een bepaalde afstand, en dan zijn het enkel nog maar de LEDjes, terwijl ie bij mobiele van z'n toeter blijft maken tot ik aan legale snelheid zit, of gepasseerd benOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk BerichtenHij geeft dan alleen de vaste radars aan. Verder niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMogelijk al meermaals gevraagd maar kan je je abonnement op je Coyote ook gebruiken voor iCoyote?
Waar kan je dat dan ergens instellen ?
Comment
-
Een nadeel van de coyote is dat als je een flits ziet staan aan de andere kant van de weg en je drukt dus op de linkse knop dat de auto s met een coyote achter je GEEN melding krijgen op hun coyote .Nogthans flitsen ze dikwijls de twee kanten van de weg en dus op kop!Ikzelf omzeil dat probleem door zowel de linkse als de rechtse knop te gebruiken.
Comment
-
ikke,
ik ga niet vaak de baan op, maar hij heeft netjes de vaste flitspalen weer….mobiele heb ik (gelukkig) nog niet tegengekomen.
Ik heb de icoyote nu al 1 maand op mijn android staan, maar alles werkt nog en ik heb nog geen commentaar gekregen over 'kopen'….
daarom durf ik ook de upgrade niet doen…..
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenWie gebruikt nu allemaal die iCoyote? Het systeem werkt samen met de gewone Coyote vermoed ik. Soit, tot nu toe geeft het programma een goede herkenning van de baan, aantal verkenners en vaste flitspalen. Mobiele heb ik nog niet gehad.
Comment
-
Mijn coyote houdt niet zo van de UK
Al de 2e keer dat ik in Engeland zit, ik kom uit de trein, zet coyote aan, ie schakelt om naar mph, alles goed en wel.
Ik kom op een plaats, zet hem uit, en als ik terug wil vertrekken weigert het spul alle dienst. LEDje van opladen gaat zelfs niet branden, wilt gewoon niet meer opstarten.
Is al de 2e keer dat dit voorvalt en telkens in de UK..
Vorige keer is ie pas terug tot leven gekomen door hem aan de PC te hangen. Hopelijk lukt dat nu terug.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Nu bijna 1.5j coyote gebruiker en globaal wel tevreden ervan, doch vind ik het echt jammer dat die updates ivm vaste flitspalen en correcties vaak enorm lang duren. 2 maand terug nog 3 meldingen doorgegeven via mail van palen die er bv niet meer staan of gewoon aan de verkeerde kant van de weg, nog altijd geen wijzigingen. Nochtans hun protocol gevolgd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEr komt naar 't schijnt in 2011 veel nieuw leuk spul uit
Integratie met iDrive zou wel super zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenMijn coyote houdt niet zo van de UK
Al de 2e keer dat ik in Engeland zit, ik kom uit de trein, zet coyote aan, ie schakelt om naar mph, alles goed en wel.
Ik kom op een plaats, zet hem uit, en als ik terug wil vertrekken weigert het spul alle dienst. LEDje van opladen gaat zelfs niet branden, wilt gewoon niet meer opstarten.
Is al de 2e keer dat dit voorvalt en telkens in de UK..
Vorige keer is ie pas terug tot leven gekomen door hem aan de PC te hangen. Hopelijk lukt dat nu terug.
Comment
Comment