Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook in de UK? lijkt me softwarefoutjen
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik zou graag de iCoyote eens testen op mijne HTC, maar ik krijg die maar niet geinstalleerd. Ik vind de app niet in de market en als ik via een QR code probeer, krijg ik een melding van foute carrier.

Any tips?

Ben aan het twijfelen om, als iCoyote goed gaat, een proclip voor de HTC te kopen om in mijn daily te hangen ipv een 2e clip voor de coyote.

Comment

• Dankuwel coyote:

De flitsbus + flitsvuilbak onder het bord:

De onderscheppertjes:
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dave86 Bekijk Berichten
          Ik zou graag de iCoyote eens testen op mijne HTC, maar ik krijg die maar niet geinstalleerd. Ik vind de app niet in de market en als ik via een QR code probeer, krijg ik een melding van foute carrier.

Any tips?

Ben aan het twijfelen om, als iCoyote goed gaat, een proclip voor de HTC te kopen om in mijn daily te hangen ipv een 2e clip voor de coyote.
          Stuur mij u emailadres in PM en zal u de app doorsturen.
          Database error.
          The database has encountered a problem.

Comment

• Gisteren nuttige bijdrage door de iCoyote op m'n Desire.

Net voor de laatse bocht naar de liefkenshoektunnel in LILO kreeg ik een melding van een mobiele controle. Er stond inderdaad een zwaantje te kijken wie (te) vlot uit de bocht kwam.

Ik niet

meer

Comment

• [QUOTE=PJH;4471110]Dankuwel coyote:

De flitsbus + flitsvuilbak onder het bord:

héhé, ik gemeld vanuit tegenovergestelde richting

Comment

• Waar kan ik hen contacteren ivm klachten ?

Het systeem op zich is zeer goed, bijna 100% dekkend maar hun hardware trekt op geen kl....

De eerste die ik kocht was direct defect, het ding kon je niet opladen. Na 1 minuut was de batterij plat.
                Ik kreeg bij AUTO5 direct een nieuwe.
                Deze heb ik nu 3 of 4 maand en het is weer om zeep.
                Blijkbaar heeft het ding meer energie nodig dan dat het kan opladen want als ik er mee rij en het is aangesloten op de sigaretten aansteker dan zal het na enkele uren toch uitvallen en moet ik het thuis opladen. volledig opladen zonder het ondertussen te gebruiken.

Bovendien heb ik de laatste 14 dagen amper tot geen GPS ontvangst.

Moet 10 keer opnieuw opstarten want valt steeds na een aantal minuten uit omdat het geen GPS signaal kan vinden.

Soit, eigenlijk ben ik het bakje strontbeu. Zeer handig als het werkt maar mega frustrerend als het niets doet.
                Ik zou deze week mijn abonnement moeten verlengen maar zal dit niet doen met de rommel die ik nu heb.

Het is de coyote V2.

Hoe zijn jullie ervaringen

ps, ik heb geen zin om nog eens naar AUTO5 te moeten rijden

Comment

• Heeft er iemand een idee of ze ooit de software gaan aanpassen zodat je op gewestwegen/binnen bebouwde kom ook meldingen kunt krijgen voor flitswagens in de tegenovergestelde richting die je dus wel vooraan kunnen flitsen?

Want afgelopen donderdag had ik net een update gekregen van 13 verkenners, laatste op 1 km afstand, maar helaas dus wel op de kop geflitst geweest . Stond wel gemeld voor tegenovergestelde richting...
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• In afwachting van een eventuele update kunnen de gebruikers alvast zowel de éne als de andere richting melden. Lokale politie flitst vrijwel altijd in beide richtingen, ik heb daar geen probleem mee dat er een flitser gemeld wordt die niet in mijn richting staat. De V2 is duidelijk meer onderhevig aan mankementen dan de 'oude' V1.

Comment

• Klopt, maar als je in beide richtingen wil melden kun je toch nooit zeker weten dat je ze in beide richtingen hebt gemeld door op beide knoppen tegelijkertijd te drukken?

En de 5 seconden van bevestiging afwachten tot de ene kant gemeld is, lijkt me ook maar stom

Ik heb trouwens het nummer veranderd in m'n smslijst naar 't uwe, daar ik die vorige keer toch nog manueel heb moeten invoeren via de site (blijkbaar specifieke codes etc)
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Allez man. Dan is het op 5 min geregeld.

Anders moet je bellen/mailen, inpakken, naar het postkantoor rijden, postzegel kopen, wachten, uitpakken.
                        m.decoster@coyotesystems.be

klopt maar hoe moet je dat uitleggen, ik ken dat
                        op het moment dat je naar AUTO5 rijd zal het ding natuurlijk foutloos werken ... het is niet continue op zeep hé

nogmaals, het idee is super maar de hardware is zeer triestig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                          Klopt, maar als je in beide richtingen wil melden kun je toch nooit zeker weten dat je ze in beide richtingen hebt gemeld door op beide knoppen tegelijkertijd te drukken?

En de 5 seconden van bevestiging afwachten tot de ene kant gemeld is, lijkt me ook maar stom

Ik heb trouwens het nummer veranderd in m'n smslijst naar 't uwe, daar ik die vorige keer toch nog manueel heb moeten invoeren via de site (blijkbaar specifieke codes etc)

zelfde probleem met vaste camera's
                          sommige flitsen langs beide kanten, mijn V2 geeft ENKEL signaal indien ik er 1 passeer in mijn rijrichting. Waar in je menu kan je kiezen voor BEIDE richtingen ?

Comment

• Kan je je abonnement niet online verlengen?

Of sturen ze altijd een overschrijving naar je thuis adres?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                              Stuur mij u emailadres in PM en zal u de app doorsturen.
                              PM verstuurd
                              Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Kan je je abonnement niet online verlengen?

Of sturen ze altijd een overschrijving naar je thuis adres?
                                Volgens mij kan je het enkel online verlengen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                  Had ook ergens gelezen dat Coyote abonnementshouders gratis gebruik onden maken van iCoyote.Heb nu iCoyote op mn iPhone met 1 maand gratis abo maar vraag me af wat er gebeurt nadat de maand zal verlopen zijn.
                                  Waar kan je dat dan ergens instellen ?
                                  niemand?

Comment

• Ik heb dezelfde vraag als woehaa. Heb sinds vandaag ook de iCoyote app. Tevens een fijne Kensington dashboard mount gekocht en zojuist een Kensington iPhone car charger besteld.
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                      niemand?
                                      op de site kunt ge dat lezen

Database error.
                                      The database has encountered a problem.

Comment

• Coyote Mini V2 leverbaar uit voorraad, €185 (normale prijs €199!!).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
                                          zelfde probleem met vaste camera's
                                          sommige flitsen langs beide kanten, mijn V2 geeft ENKEL signaal indien ik er 1 passeer in mijn rijrichting. Waar in je menu kan je kiezen voor BEIDE richtingen ?
                                          Welke vaste camera's flisten dan wel in beide richtingen?

Comment

Working...
                                          X