Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Heb dat ook gezien op de icoyote app. Controles die verschijnen en terug verdwijnen
    Potverdekke Etienne Schouppe is het systeem aan het saboteren. ggrrr..

Comment

• Als Etienne het exclusief voor het zeggen zou hebben, was Coyote/Wikangoo/GPS met flitspalen al lang verboden in België. Hij heeft deze wens al meermaals uitgedrukt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
        Als Etienne het exclusief voor het zeggen zou hebben, was Coyote/Wikangoo/GPS met flitspalen al lang verboden in België. Hij heeft deze wens al meermaals uitgedrukt.
        Wat houdt hem eigenlijk tegen?

Comment

• Is wettelijk weinig tegen in te brengen. Je kan het vergelijken met iemand die een controle ziet en ze via sms doorgeeft aan zijn maten. Niets fout mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
            Is wettelijk weinig tegen in te brengen. Je kan het vergelijken met iemand die een controle ziet en ze via sms doorgeeft aan zijn maten. Niets fout mee...
            Eenzelfde programma voor dieven die elkaar waarschuwen voor patrouilles is dan even legaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
              Is wettelijk weinig tegen in te brengen. Je kan het vergelijken met iemand die een controle ziet en ze via sms doorgeeft aan zijn maten. Niets fout mee...

Een wet hoeft niet onderbouwd te zijn.. Als ze het willen verbieden dan kunnen ze. In Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland enz. is het reeds verboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Een wet hoeft niet onderbouwd te zijn.. Als ze het willen verbieden dan kunnen ze. In Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland enz. is het reeds verboden.
                Inderdaad. Kan perfect verboden worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                  Eenzelfde programma voor dieven die elkaar waarschuwen voor patrouilles is dan even legaal?
                  Euh. Stomme vergelijking.
                  1991 BMW E30 318is

Comment

Is het illegaal dat drugsrunners voor hun collega met drugs rijden om hem te waarschuwen als er controle is?

Comment

In Zwitserland heeft een rechter toch al geoordeeld dat er geen sprake was van een verbod op GPS-toestellen met een lijst van POI's ter hoogte van flitspalen en flitsplaatsen. In Duitsland en Oostenrijk is er ook niet zo een expliciet verbod maar is het nog niet tot een uitspraak gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Is het illegaal dat drugsrunners voor hun collega met drugs rijden om hem te waarschuwen als er controle is?
                        Volgens mij maakt dat u wel redelijk medeplichtig ja. Net zoals iemand die op de uitkijk staat tijdens een inbraak.

Comment

Een waarschuwingssysteem dat gebaseerd is op het persoonlijk doorgeven van controles is inderdaad even legaal. Wanneer ik sms dat er ergens een patrouille staat, niks mis mee!
                          Last edited by ; 16/03/2011, 19:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                            Volgens mij maakt dat u wel redelijk medeplichtig ja. Net zoals iemand die op de uitkijk staat tijdens een inbraak.
                            En hetzelfde doen voor iemand die waarvan je weet rijdt met teveel alcohol op? Of te snel?

Comment

En hetzelfde doen voor iemand die waarvan je weet rijdt met teveel alcohol op? Of te snel?
                              Bij het tweede heb ik de idee dat je natuurkundig gezien minstens even (te) snel moet rijden als die achter je, wil je er voor blijven.

Dan ben je schuldig, ja.

Comment

• Niet noodzakelijk eh... Als je een half uur op voorhand vertrekt aan legale snelheden...

Comment

Niet noodzakelijk eh... Als je een half uur op voorhand vertrekt aan legale snelheden...
                                  Juist.

Het nut is dan wel heel erg beperkt...

Comment

• Is er iemand die aan iCoyote 3.03 pour Nokia kan geraken? Enkel te downloaden op OVI store in Frankrijk.

Ik veronderstel dat iemand van Frankrijk de app dan gewoon kan uploaden, maar ik vind hem echt nergens terug. Enkel voor symbian en iphone :/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koekenpan Bekijk Berichten
                                      Is er iemand die aan iCoyote 3.03 pour Nokia kan geraken? Enkel te downloaden op OVI store in Frankrijk.

Ik veronderstel dat iemand van Frankrijk de app dan gewoon kan uploaden, maar ik vind hem echt nergens terug. Enkel voor symbian en iphone :/
                                      Zou je daar een link van hebben, die voor de symbian dan ?

Comment

Zou je daar een link van hebben, die voor de symbian dan ?
                                        Heb me vergist, bedoelde Android en iPhone

Comment

• Ik dacht het al

Comment

Working...
                                          X