Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E17 vaste palen

Vanmorgen over de brug van Gentbrugge richting A'pen gereden. De vaste palen werden niet gedetecteerd door mijn Coyote V2? Is dit door een slecht ontvangst of kan dit een andere reden hebben? Ik had nogtans satteliet ontvangst.

Comment

• werd uw snelheid aangegeven? Indien wel, had je hem nog maar pas?

- indien geen snelheid -> de GPS fix is er nog niet en de coyote weet dus nog niet waar u bent
      - indien nog maar pas gekocht -> Eerst eens laten zijn database met vaste palen updaten.
      - GSM ontvangst is niet nodig voor vaste palen, enkel voor mobiele dus daar kan het niet aan liggen
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Is er een manier om de proefperiode op iCoyote (Android) te verlengen zonder te betalen? Ik ben maar een arme student e!

Comment

• 10 auto's, en dan zeggen dat ie een arme student is

Comment

• Ok, waarom betalen voor iets dat ik gratis zou kunnen hebben?
            Last edited by ; 29/03/2011, 13:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              10 auto's, en dan zeggen dat ie een arme student is
              Gestolen?
              Last edited by ; 29/03/2011, 13:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                Is er een manier om de proefperiode op iCoyote (Android) te verlengen zonder te betalen? Ik ben maar een arme student e!
                Als ge het u kunt permitteren van met een auto rond te rijden en te snel te rijden zult ge zo arm wel ni zijn

Comment

• 't Is al goed
                  Ik zal het zelf wel doen, nah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    werd uw snelheid aangegeven? Indien wel, had je hem nog maar pas?

- indien geen snelheid -> de GPS fix is er nog niet en de coyote weet dus nog niet waar u bent
                    - indien nog maar pas gekocht -> Eerst eens laten zijn database met vaste palen updaten.
                    - GSM ontvangst is niet nodig voor vaste palen, enkel voor mobiele dus daar kan het niet aan liggen
                    Ik heb hem nu één week. Dus zou het kunnen zijn dat de unit niet geheel is geupdate. Dus alle gegevens over vaste palen en snelheidslimieten zijn dus opgeslagen in de Coyote zelf. Weer iets bijgeleerd. Bedankt.

Comment

• hmmm, een vrioend van mij installeerde coyote op zijn Samsung galaxy S

Waarom moet ik verdomme een jaar abonnenment betalen van 144 euro als dienen kerel dat gratis gebruikt ???

Comment

• Iedereen met een iPhone, of android telefoon kan dat hoor

Dus ja inderdaad, op die manier ben jij gekloot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
                          hmmm, een vrioend van mij installeerde coyote op zijn Samsung galaxy S

Waarom moet ik verdomme een jaar abonnenment betalen van 144 euro als dienen kerel dat gratis gebruikt ???
                          Je krijgt een test-abo van 1 maand... Daarna is't ook te betalen
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Je krijgt een test-abo van 1 maand... Daarna is't ook te betalen
                            Android blijkbaar niet.

En voor iPhone zijn er uiteraard ook manieren om dat te omzeilen.

Comment

• Ik las ergens dat je het gratis op de iphone kan laten draaien als je reeds een abbo hebt. Betekent dat dat je de twee toestellen (icoyote en minicyote) naast elkaar kan laten draaien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                Ik las ergens dat je het gratis op de iphone kan laten draaien als je reeds een abbo hebt. Betekent dat dat je de twee toestellen (icoyote en minicyote) naast elkaar kan laten draaien?
                                En hoe doe je dat ?
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  En hoe doe je dat ?

Ik heb geen flauw idee mijn beste, daarom de vraag.

Ik weet dus

a) niet hoe je icoyote activeert als je reeds een abbo hebt op je minicoyote
                                  b) niet of je die minicoyote ingeval a) lukt ook nog kan laten draaien, evtl tegelijkertijd

Comment

• ovi store:

RoadPilotMobile free trial

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                      Ik las ergens dat je het gratis op de iphone kan laten draaien als je reeds een abbo hebt. Betekent dat dat je de twee toestellen (icoyote en minicyote) naast elkaar kan laten draaien?
                                      Bij opties kun je een abbo ingeven, wellicht kun je proberen die van je minicoyote in te geven?

Je 2de vraag zul je ook zo moeten proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Bij opties kun je een abbo ingeven, wellicht kun je proberen die van je minicoyote in te geven?

Je 2de vraag zul je ook zo moeten proberen.

Ik las hier ooit ergens "gratis voor minicoyote gebruikers", of ging het toen over de kostprijs van dat appke?

Hebben trouwens eindelijk een oplossing voor die kutruiten in de A8.
                                        Ra-50 re-radiating gps ontvanger gekocht.
                                        Onder de motorkap gemonteerd, kabel door naar binnenruim, ziet er zeer clean uit, wel ook extreem hard als een ingebouwde radardetector.
                                        Ik kijk extreem hard uit naar de eerste onderschepping door flikken in Frankrijk die m'n kist gaan demonteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                          Android blijkbaar niet.

En voor iPhone zijn er uiteraard ook manieren om dat te omzeilen.
                                          Bij mij(android) is het nu wel vervallen, maar later dan een maand alleszins...

Dus als iemand per toeval toch zoiets kent voor Android?

Comment

Working...
                                          X