Net voor of net na Lokeren dacht ik. Iets Seat-achtigs, nen Altea XL of een Toledo of zo. Vond dat zo raar. En los op de pechstrook, niet echt aan een afrit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenThanks.
Wéér een plaats om extra uit te kijken...
Comment
-
Gisteren en eergisteren in de UK geweest, trip naar Londen. Uit de Eurotunnel zet ik de coyote terug op, geen probleem, schakelt over in Mph en ik rij tot bestemming. 's Avonds rijden we terug ergens naartoe, zet de coyote op, en geen reactie.. Geen scherm, niks.
Die avond nog aan de pc gehangen via USB.. Terug proberen opzetten, niks.
De volgende dag weer weg, dus ik plug hem in de 12V in de auto. Gaat direct terug aan, maar zegt dat de batterij bijna leeg is.. Nochtans had ik 3 blokjes batterij omdat hij op de trip naar UK heeltijd had ingeplugd gezeten..
Werkt terug gewoon normaal. Ik parkeer auto een paar uur. 's Avonds terug naar huis, plug de coyote in 12V, geen reactie, geen beeld, niks..
Wel leuk zo, 2-300km rijden zonder Coyote, maar wel abonnement moeten betalen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenGisteren en eergisteren in de UK geweest, trip naar Londen. Uit de Eurotunnel zet ik de coyote terug op, geen probleem, schakelt over in Mph en ik rij tot bestemming. 's Avonds rijden we terug ergens naartoe, zet de coyote op, en geen reactie.. Geen scherm, niks.
Die avond nog aan de pc gehangen via USB.. Terug proberen opzetten, niks.
De volgende dag weer weg, dus ik plug hem in de 12V in de auto. Gaat direct terug aan, maar zegt dat de batterij bijna leeg is.. Nochtans had ik 3 blokjes batterij omdat hij op de trip naar UK heeltijd had ingeplugd gezeten..
Werkt terug gewoon normaal. Ik parkeer auto een paar uur. 's Avonds terug naar huis, plug de coyote in 12V, geen reactie, geen beeld, niks..
Wel leuk zo, 2-300km rijden zonder Coyote, maar wel abonnement moeten betalen...
Ik heb de mijne 3 dagen in de kast moeten laten liggen tot hij 't weer deed... Batterij was dan leeg, gewoon opladen en hij deed het weer als voorheen...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMooie snelheid en houder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenYup, de UK-bug, heb ik ook al gehad, en nog iemand hier op 't forum (Stivo denk ik)
Ik heb de mijne 3 dagen in de kast moeten laten liggen tot hij 't weer deed... Batterij was dan leeg, gewoon opladen en hij deed het weer als voorheen...Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHier ook eentje met de UK-bug . Alleszins, mijn vorige had die bug. Met de vervanger nog niet naar GB geweest. Denk ik.
Ik "hoopte" al dat het zoiets was... Los daarvan mogen ze wel eens iets daaraan doen Ik vermoed dat die begint te flippen omdat hij telkens moet overschakelen in Mph.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenWaar kan je die houders kopen?WayPoint de Garmin GPS shop, Notter, Moordrecht, Vessem, Leek, Hilversum: Scherpe prijzen, Garmin, TomTom, Mio, GoPro, Cardo, Sena, en meer uit voorraad leverbaar. Motornavigatie, fietsnavigatie, wandelnavigatie, autonavigatie, sporthorloges, wearables, smartwatch
WayPoint dan eens contacteren om een "zuignapbevestiging voor externe antenne" te bestellen.
Die sturen die dan op, is wel niet meer te vinden op de site, dus beter een mailtje sturen naar sales@gps.nl
't Kost 10€ dacht ik en 5€ verzendkosten.
Maar beste houder voor een Coyote die je kan hebben imho!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichtenhttp://www.gps.nl/
WayPoint dan eens contacteren om een "zuignapbevestiging voor externe antenne" te bestellen.
Die sturen die dan op, is wel niet meer te vinden op de site, dus beter een mailtje sturen naar sales@gps.nl
't Kost 10€ dacht ik en 5€ verzendkosten.
Maar beste houder voor een Coyote die je kan hebben imho!!!
Comment
-
Hoi allemaal,
Even een vraag, is die V2 van jullie ook zo stil ? Het geluid staat op het maximum en hoor hem amper, met de radio op helemaal niet te doen. Al goed dat die nog wat licht geeft zodat het opvalt als er een waarschuwing is. Heb dit toestel nu sinds 1 week.
Alvast bedankt voor enige reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenGisterenavond, E17 Gent-Kortrijk in Deerlijk?
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
aan meer dan 't dubbele toegestaan nog maar een honderd meter moeten doen en 't is prijs
of zie ik 't verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtendawassem
ballen aan uw lijf zeg ik
aan meer dan 't dubbele toegestaan nog maar een honderd meter moeten doen en 't is prijs
of zie ik 't verkeerd?
Hij gaf dit aan op een onbeperkt stuk autobahn ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtendawassem
ballen aan uw lijf zeg ik
of zie ik 't verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenNog een opmerking over Coyote, als je een mobiele ingeeft terwijl je een vaste paal nadert, wordt die verstuurd naar het systeem. Maak je even later de run nog eens in dezelfde richting, krijg je eerste de vaste, maar niet meer de mobiele. Ik heb reeds enkele malen een soortgelijke situatie meegemaakt, iemand die dezelfde ervaring heeft ?
Comment
-
joehoe!! Demijne heeft vandaag zijn aankoop prijs dubbel en dik terug verdiend.
N17 vanmorgen dendermonde sta voor de lichten naast mij ene die me der niet tussen wou laten , gaf een beetje gas , denk tot hondertwintig of zo , maar je mag daar maar 50 ineeens piep piep , jaja ne witte saab met zo ne mislukte pedofiel in even goed geremd , en tegen 50 gepasseerd.
thanks wilde hond
Comment
-
De snelste monovolume ter wereld. ;-DBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment