Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    is't een europees abbonement, of een frans ?
    of is elk abbonement ineens eeropees
    weet ik dus ook niet, daarmee dat ik het hier ff vraag. heb die mens ook ne mail gestuurd ondertussen

Comment

• als goede Belg mag het Frans geen probleem zijn.. het abo is een ander paar mouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        als goede Belg mag het Frans geen probleem zijn.. het abo is een ander paar mouwen.
        als goede belg mag Nederlands ook geen probleem zijn.
        Zeg dat'ns op een franstalig forum

Comment

• Op Franstalige forums schrijf ik in het Frans.

Comment

• ondertussen nog niemand die het weet?

Comment

• we zijn 2 uur verder en nog steeds niemand, een beller is sneller
              maar de kantoren zijn niet meer open

Comment

• Ze komen wel...gewoon wat geduld

Comment

• werkt dus in't nederlands en abbo ook goed voor belgie.
                  nog iemand eentje hebben? anders bestel ik de mijne sebiet en t'kost 164euro dacht ik

Comment

• je bent er zeker van, kwestie van geen kat in een zak te kopen ?

ik laat je straks iets weten, het is niet voor mezelf (duh ik rij nooit te snel ) maar voor een kennis

belgische gebruikers hier, werkt jullie coyote ook in frankrijk ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      je bent er zeker van, kwestie van geen kat in een zak te kopen ?

ik laat je straks iets weten, het is niet voor mezelf (duh ik rij nooit te snel ) maar voor een kennis

belgische gebruikers hier, werkt jullie coyote ook in frankrijk ??
                      De Belgische Coyote's zijn zeker werkzaam in heel EU (waar toegelaten), aldus hun website
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• okay thx ss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                          De Belgische Coyote's zijn zeker werkzaam in heel EU (waar toegelaten), aldus hun website
                          Jep zat in rotterdam dit weekend en daar werkte em ook maar ook hier terug paar probs op de ring rond rotterdam waar er gewone wegen boven uw hoofd passeren en waar je 100 mag rijden maar waar je volgens de coyote plots maar 50 mag met veel gepiep tot gevolg. Dat moet beter in de toekomst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                            Ben ook eens curieus
                            Het komt erop neer dat ik niet geheel tevreden ben.
                            '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                            '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              Werkt het dan in bv Duitsland of Zwitserland niet?
                              2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                Werkt het dan in bv Duitsland of Zwitserland niet?
                                volgens de website niet...

Comment

• Who needs Germany...en Zwitserland, daar is zelfs een GPS met flitslocaties als POI verboden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                    werkt dus in't nederlands en abbo ook goed voor belgie.
                                    nog iemand eentje hebben? anders bestel ik de mijne sebiet en t'kost 164euro dacht ik
                                    ik wil er ééntje !
                                    hoe regelen we het ?

Comment

• Mensen die het nog gaan wagen om te "bestellen" via Autogids?
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Mensen die het nog gaan wagen om te "bestellen" via Autogids?
                                        problemen zoeken ofzo? Die zijn een week uit voorraad hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                          problemen zoeken ofzo? Die zijn een week uit voorraad hoor
                                          niet dan .
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X