Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die link werkt niet bij mij

Comment

• Bij mij ook niet.

Comment

• kan iemand mij uitleggen hoe je een mobiele controle doorgeeft met de V2, toen ik duwde op het knopje kreeg ik hindernis ja of nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
          kan iemand mij uitleggen hoe je een mobiele controle doorgeeft met de V2, toen ik duwde op het knopje kreeg ik hindernis ja of nee
          Knopje links of rechts he? (Links voor tegengestelde richting, rechts voor jouw rijrichting)
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Linkse knopje is in de andere richting en het rechtse in jouw richting, het middenste is voor hindernis, denk ik.

Comment

• Vorige week breekt de USB-aansluiting van dat ding af. Fuk.

Vrijdagnamiddag met de post verzonden naar Waver.

Dinsdagochtend lag er al een pakje klaar met een nieuwe.

Comment

• Puike service !
                Het komt me voor dat Marjan weer stevig de touwtjes in handen heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                  Knopje links of rechts he? (Links voor tegengestelde richting, rechts voor jouw rijrichting)
                  bedankt en het middelste geeft dan alleen hindernissen aan of ben ik mis

Comment

• edit: lezen is precies niet mijn sterkste kant
                    Last edited by ; 05/09/2011, 11:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                      bedankt en het middelste geeft dan alleen hindernissen aan of ben ik mis
                      Obstakels op de baan (kapotte band, enz) of plotse files, ...

Alles wat een "gevaar" kan vormen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Vorige week breekt de USB-aansluiting van dat ding af. Fuk.

Vrijdagnamiddag met de post verzonden naar Waver.

Dinsdagochtend lag er al een pakje klaar met een nieuwe.

Heeft hier dik 3 weken geduurd, wel een nieuw model gekregen

Comment

• Wat is het verschil eigenlijk tussen een V2 en een V3 behalve andere knopjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Wat is het verschil eigenlijk tussen een V2 en een V3 behalve andere knopjes?
                            V3? Die bestaat nog niet voor zover ik weer!

Het verschil tussen een V2 en een V2 plus is gewoon dat die laatste andere (betere) bedieningsknopjes heeft en die een stuk groter is. Dus die heeft een groter scherm ed.
                            En met de middelste knop kan je nu ook rechtstreeks al doorgeven waar je ergens in panne staat dacht ik, al is dat nu ook niet dé functie die je moet hebben.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              V3? Die bestaat nog niet voor zover ik weer!

Het verschil tussen een V2 en een V2 plus is gewoon dat die laatste andere (betere) bedieningsknopjes heeft en die een stuk groter is. Dus die heeft een groter scherm ed.
                              En met de middelste knop kan je nu ook rechtstreeks al doorgeven waar je ergens in panne staat dacht ik, al is dat nu ook niet dé functie die je moet hebben.
                              Ah ik dacht dat de nieuwste versie een V3 was. Maar blijkbaar heet het dus V2 plus. Dat weten we dan ook weer.

Comment

• Iets nieuws ???

mr Handsfree SPY - WAARSCHUWINGSSYSTEEM

De mr Handsfree SPY waarschuwt 100% legaal voor snelheidscontroles in meer dan 40 landen. De SPY is een GPS ontvanger met geïntegreerde Sirf III GPS antenne. Via de computer kun je gratis en onbeperkt databases downloaden met alle vaste snelheidscontroles van maar liefst 42 landen, waaronder alle Europese landen. De SPY waarschuwt vervolgens 100, 300 of 500 meter voor een snelheidscontrole, zodat u tijdig kunt afremmen als dat nodig mocht zijn.

Gratis en onbeperkt updaten via de computer - geen abonnement !

De mr Handsfree SPY bevestig je met de handige zuignapjes tegen de voorruit, waardoor het geïntegreerde zonnepaneel de batterij continu kan bijladen, daarnaast wordt een lader voor de sigarettenaansteker gratis bijgeleverd.

De SPY werkt in iedere auto en kan direct worden gebruikt (plug & play).

Database fixed camera locations available for the following countries:
                                Austria, Andorra, Australia, Belgium, Bulgaria, Bosnia and Herzegovina, Canada, Switzerland, Cyprus, Czech Republic, Germany, Denmark, Spain, Estonia, Finland, France, Great Britain, Greece, Hungary, Hong Kong, Croatia, Italy, Israel, Ireland, Iceland, Liechtenstein, Lithuania, Malta, Morocco, Netherlands, Norway, Portugal, Poland, Romania, Russia, Sweden, Slovakia, Slovenia, Serbia, Turkey, Ukraine, USA

65,99 euro (incl. BTW)
                                54,54 euro (excl. BTW)

Specificaties mr Handsfree Spy:

SPY 3e generatie GPS ontvanger met geïntegreerde SIRF III antenne
                                Waarschuwt voor alle vaste snelheidscontroles (flitspalen, trajectcontroles, lussen in de weg, roodlicht camera’s) in meer dan 40 landen (waaronder heel Europa).
                                Gratis en onbeperkt updaten via de computer
                                De SPY heeft een geheugen voor maximaal 70.000 locaties
                                Het geïntegreerde zonnepaneel laadt de batterij continu bij
                                Unieke batterij spaar functie: geïntegreerde sensor voor automatische uitschakeling
                                Wordt geleverd inclusief 12 Volt sigarettenlader (SPY kan worden gebruikt tijdens het laden)
                                Batterij: oplaadbare 220 mA lithium accu
                                Afmetingen: 32 x 15 x 84 mm
                                Bevestiging tegen de voorruit van de auto
                                PC software compatible met Windows XP, Vista en Windows 7)
                                Waarschuwingsafstand: 100, 300 en 500 meter

Comment

• Niet vergelijkbaar met de Coyote, want dat Hansfree Spy dingetje moet je telkens manueel de databank van updaten. Je krijgt ook geen meldingen van mobiele flitsers op basis van andere gebruikers.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Lijkt me zoiets Inforad K1 of K4-achtig spul.
                                      De iets of wat betere GPS heeft dezelfde capaciteiten. Gratis.

Comment

• Heb geen geluid meer als hij in de stekker steekt, als ik hem eruit trek werkt het direct wel.

Valt daar iets aan te doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                          Stekker uittrekken.

Comment

Working...
                                          X