Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Haha, ik betrap me zelfs op "perongeluk" sneller rijden met tragere wagens dan m'n eigen dus zo'n uitspraak zou ik mee opletten ^^
    met dat ding lukt mij da echt niet, de remweg is echt enorm lang en de stabiliteit is echt dat niet, dus ik durf gewoon nie rap rijden, laat staan te rap :')

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Dan moet je wel even wachten, want als je rechts drukt en dan direct links, dan annuleer je je rechtse
      zorg dan altijd dat je eerst je eigen richting aanklikt.
      Das de voornaamste voor de degene achter je

Comment

• Thuis hebben we een Mini Coyote V2 en een vriend (Bouver) heeft een iCoyote.
        Maar als we die alletwee aanleggen klopt er totaal iets niet, op de zelfde plaats natuurlijk.
        Als onze Mini Coyote V2 aangeeft dat er 155 gebruikers zijn op een straal van 5km, dan toont de iCoyote van Bouver er maar 13 gebruikers op een straal van 5 km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
          Heb onlangs (3weken geleden) gebeld voor een abonnement over te zetten naar een nieuw toestel maar dit is op vandaag nog steeds niet gebeurd.

Kan iemand me hiermee helpen?

pm aub
          Stuur even een mailtje naar support@coyotesystems.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
            Thuis hebben we een Mini Coyote V2 en een vriend (Bouver) heeft een iCoyote.
            Maar als we die alletwee aanleggen klopt er totaal iets niet, op de zelfde plaats natuurlijk.
            Als onze Mini Coyote V2 aangeeft dat er 155 gebruikers zijn op een straal van 5km, dan toont de iCoyote van Bouver er maar 13 gebruikers op een straal van 5 km.
            mss maar 13 icoyote's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              mss maar 13 icoyote's?
              Hmmm daar hadden we nog niet op gedacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                mss maar 13 icoyote's?
                Als dat zou kloppen zou ik het maar triestig vinden.
                Database error.
                The database has encountered a problem.

Comment

• Zou me verbazen ... is toch dezelfde database die ze gebruiken?
                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Daar ging ik ook eerst van uit, maar als er op het gewoon toestel 10x meer verkenners zijn klopt er toch iets niet.
                    Database error.

Comment

• De ene geeft je vermoedelijk de gebruikers in een straal 5km ROND jouw, de andere de gebruikers op 5 km op dezelfde baan als jij
                      2014 Porsche Boxster 981
                      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Het type baan waarop men rijdt heeft er in ieder geval iets mee te maken.
                        Vanmorgen reed ik op de N80 en had 0 verkenners, ik sla af na de N283 en daar had ik opeens 11 verkenners. Tussen deze twee waarnemingen zat er maar een afstand van 1km ofzo.
                        Database error.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                          De ene geeft je vermoedelijk de gebruikers in een straal 5km ROND jouw, de andere de gebruikers op 5 km op dezelfde baan als jij
                          Ik denk niet dat dit kan want we hebben het getest in mijn straat en ze is 500m lang.

Comment

• Hoe zit het nu eigenlijk met de coyote in nederland?
                            Ze hebben wel een NL website maar ik krijg vrijwel nooit een verkenner op het stuk naar eindhoven en venlo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                              Hoe zit het nu eigenlijk met de coyote in nederland?
                              Ze hebben wel een NL website maar ik krijg vrijwel nooit een verkenner op het stuk naar eindhoven en venlo
                              In NL ben je daar idd niks mee, ook al gemerkt, radarmelders zijn daar gewoon niet in vrees ik.

Comment

In NL ben je daar idd niks mee, ook al gemerkt, radarmelders zijn daar gewoon niet in vrees ik.
                                Waren ze ooit wel, maar verboden geworden (politie controleerde er massaal op).
                                Weet niet wat daar nu wel nog mag, ken niemand die ze nog gebruikt.
                                1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                                  Waren ze ooit wel, maar verboden geworden (politie controleerde er massaal op).
                                  Weet niet wat daar nu wel nog mag, ken niemand die ze nog gebruikt.
                                  Absoluut NIET en NOOIT verboden geweest
                                  Gewoon zijn er weinig gebruikers dat is alles

Radars melders (vast en mobiel) zijn alleen in Duistsland en Zwitserland verboden.
                                  In Frankrijk is de wet aangepast en mag er nu alleen maar 'gevaarlijke zone' gemeld worden...
                                  2014 Porsche Boxster 981
                                  2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

De reden is dat er heel correcte en preciese info wordt gegeven op de radiostations!
                                    En die info is gratis ;-)

Comment

Radars melders (vast en mobiel) zijn alleen in Duistsland en Zwitserland verboden.
                                      In Frankrijk is de wet aangepast en mag er nu alleen maar 'gevaarlijke zone' gemeld worden...
                                      Oostenrijk ook denk ik? Zo stond het toch op de site van Coyote zelf.

Comment

Dan weet ik niet waar we precies over praten in dit topic vrees ik
                                        Volgens wikipedia zijn ze verboden maar zit er alsnog naast?
                                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• De radarverklikkers die jij bedoelt zijn deze die dmv infraroodsignalen (ofzoiets) ervoor zorgen dat de politie jou snelheid niet kan meten. Dit is niet hetzelfde als wat een coyote doet, die berust op het samenwerken van alle coyotegebruikers om flitsers te melden op basis van locatie.

Comment

Working...
                                          X