Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
    problemen zoeken ofzo? Die zijn een week uit voorraad hoor
    een actie starten tot 30/11 en op 6/10 (?) was alles al de deur uit, komaan
    das duidelijk een valse lokker

ik weet niet exact hoe alles zit, maar de gb en toestanden kunnen zich zoiets niet meer permitteren

niet dat ik er een zaak van zou maken, daar heb ik geen zin in

Comment

• Nope, ons 1e boekje komt ook maar woensdag é dus ja

Comment

• Ik verwacht het pas eind volgende week, of zelfs begin de week daarna (vrijdag was er in een mail tegen me gezegd, 14 dagen wachten).
        2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          een actie starten tot 30/11 en op 6/10 (?) was alles al de deur uit, komaan
          das duidelijk een valse lokker

ik weet niet exact hoe alles zit, maar de gb en toestanden kunnen zich zoiets niet meer permitteren

niet dat ik er een zaak van zou maken, daar heb ik geen zin in
          Idd, als je een bewijs hebt MOETEN ze je er 1 geven, maar al die miserie die je er voor over moet hebben.. no thanks .
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• miep miep besteld, lid van de coyote club...

Comment

• Heb me 2 dagen geleden ook een coyote aangeschaft,ben er tevreden van maar op de ring in Mechelen zijn er een maand geleden 2 vaste flitsers bijgezet en deze herkend de coyote nog niet maar in denk niet dat ik een vaste flitser kan doorzenden maar enkel de mobiele of ben ik fout?

Comment

• zegt genoeg over de accuraatheid, als ik op 1 slechte ervaring mag oordelen

Comment

• In de documentatie staat dat als je nieuwe flitsers tegenkomt, je ze kan melden door de knop te gebruiken, en dan thuis de mensen van Coyote Systems een mailtje te sturen om te verwittigen dat deze meldingen nieuwe flitspalen zijn.

Comment

• ben je wel schromelijk te laat

Comment

• We hebben alvast 1 excuus bij als we voor de rechter verschijnen: ja mr le juge, hij zat nog niet in mijn coyoté, vandaar!

Comment

• wat nou ?

Comment

• straf dat er zelf niemand reageert van ag, of aw

Comment

• Ze kunnen bij AG toch gewoon een nieuwe batch coyotes bestellen

Comment

• nu ook als lokkertje bij Saab...

ACTIE STOCK & DEMO : gratis Coyote radarverklikker Uw Coyote betaalt een stuk van uw Saab...

Van 7 t.e.m 31 oktober schenkt Baltic Motors GRATIS een legale Coyote radarverklikker (vast en mobiele radars) aan elke koper van een STOCK , DEMO of OCCASIE SAAB .
                              Waarde = € 199 incl. 4 maanden abonnement ! Met een beetje geluk betaal je Coyote, je net gekochte Saab, voor een deel terug!

* actie enkel geldig voor aankoop van stock , demo of occasie Saab bij Baltic Motors.
                              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                Dan moet de invoerder wel meewillen he.
                                Ik denk niet dat AG ze aan 199 EUR koopt en dan gaat weggeven.
                                nee maar de invoerder heeft er wel alle baat bij dat er wat mensen hem willen abboneren, erover praten op fora en het systeem doen werken

Comment

• ja akkoord, sorry dat ik erover zo zaag

maar coyote geeft de autogids een aantal stuks, tegen dat de eerste ag in het rek ligt met de ad, zijn ze de deur al uit

dakanie

Comment

• Mensen beetje tijd geven, niet?

Wss zijn die pas besteld nadat ze wisten hoeveel abonnees er hadden ingetekend.

Een beetje geduld

Comment

• Net m'n autogids uit de bus gehaald...maar geen coyote te bespeuren...

Zal er eens voor bellen en zien wat ze zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                        Net m'n autogids uit de bus gehaald...maar geen coyote te bespeuren...

Zal er eens voor bellen en zien wat ze zeggen...
                                        De eerste zijn gisteren pas verzonden....in de loop nog van deze week of volgende week zou ik m'n exemplaar moeten aankrijgen...Ben benieuwd

Comment

• sebiet autogids kopen en abboneren
                                          dat ze er maar voor zorgen

degio of ddke, stond het ook al in de vorige autogids, of is dit de eerste ?

Comment

Working...
                                          X