Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    Enkel de Millennium-versie, er bestaan ook Wikangoo's met een klassiek abo zoals bij Coyote.
    Ik voel een retourtje Paris aankomen om de nieuwe gedragingen van de Coyote en de Wiki eens aan de lijve te ondervinden.
    Vraag is of er veel mensen de Wiki kopen zonder Millenium, da's net het sterkste punt. Dekking is nog iets lager dan coyote.
    Maar daar gaat de discussie niet over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      Vraag is of er veel mensen de Wiki kopen zonder Millenium, da's net het sterkste punt. Dekking is nog iets lager dan coyote.
      Maar daar gaat de discussie niet over.
      Wiki-dekking op een autosnelweg , een 7 op 10 , de Coyote geef ik een 9 op 10.
      Wonderwel is de wiki-dekking beter op secundaire wegen dan de Coyote, ik heb er geen verklaring voor tenzij dat de Coyote te pas en te onpas mobiele melding geeft voor een scheet in een fles, da's nefast voor de feestvreugde.

Comment

• Vandaag nogmaals het bewijs dat je niet 100% blind op dat ding mag vertrouwen.

Vandaag stond de gekende witte bestelwagen(met vuilbak) te flitsen net na de tunnel van Wevelgem. Opgesteld en al. Volgens Coyote had ik 70 verkenners fzo en de laatste op 2 km voor mij.

Ik kan me niet voorstellen dat niemand hem zag tijdens het opstelllen... Nog een geluk da zen lelijk wit hok nogal in het zicht stond, anders zouden er daar wel veel gepakt zijn waaronder ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
          Vandaag nogmaals het bewijs dat je niet 100% blind op dat ding mag vertrouwen.

Vandaag stond de gekende witte bestelwagen(met vuilbak) te flitsen net na de tunnel van Wevelgem. Opgesteld en al. Volgens Coyote had ik 70 verkenners fzo en de laatste op 2 km voor mij.

Ik kan me niet voorstellen dat niemand hem zag tijdens het opstelllen... Nog een geluk da zen lelijk wit hok nogal in het zicht stond, anders zouden er daar wel veel gepakt zijn waaronder ik.

Pfieuww.. laatste dagen paar x moeten passeren aan redelijk vlotte snelheden, gelukkig vandaag niet.

Heb wel de Garmin nüLink 1695 dus als 'ie gemeld was op de radio ging 'ie sowieso wel in m'n toestel gezeten hebben bovenop de coyote-functie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
            Volgens Coyote had ik 70 verkenners fzo en de laatste op 2 km voor mij. Ik kan me niet voorstellen dat niemand hem zag tijdens het opstelllen...
            Aan die mannen moeten we toch iets doen, die liggen meer te slapen als wat anders. Dat zijn dezelfde knakkers op bv op de E40 , met 57 verkenners , je krijgt een mobiele melding , 43 minuten geleden en 0 keer bevestigd. Die 56 achtervolgers moeten zoiets afmelden ipv apatisch hun weg vervolgen.

Comment

Aan die mannen moeten we toch iets doen, die liggen meer te slapen als wat anders. Dat zijn dezelfde knakkers op bv op de E40 , met 57 verkenners , je krijgt een mobiele melding , 43 minuten geleden en 0 keer bevestigd. Die 56 achtervolgers moeten zoiets afmelden ipv apatisch hun weg vervolgen.
              Iedereen wil gewaarschuwd worden maar er is wel bijna niemand die wil bevestigen of afmelden.
              Wat heb je dan aan al die verkenners?
              Typisch aan een Belg zeker.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                Iedereen wil gewaarschuwd worden maar er is wel bijna niemand die wil bevestigen of afmelden.
                Wat heb je dan aan al die verkenners?
                Typisch aan een Belg zeker.
                Ik denk dat de meeste mensen met een Coyote toch een beetje autofreaks zijn... Ie zal et heel vlug opgesteld ebbn zeker..

Comment

• Dat zou ik niet zeggen, de meeste die ik ken met een coyote zijn huisvaders die gewoon zeker willen zijn dat ze zich niet laten verrassen door één of andere flitspaal.

Comment

• ², ik heb al veel coyote's in SUV's, luxe auto's, ... zien staan. Ik denk niet dat het allemaal autofreaks zijn .
                    Het zou me zelf niet verwonderen dat er mensen met een coyote rondrijden die niet eens weten hoe het werkt...

Comment

• Maar soms wil je een melding (niet) bevestigen, en omdat ons landje vol flitspalen staat heb je gewoon de tijd niet. Dan springt de volgende melding er al op en kan je niks meer doen. (op een autosnelweg is dat nu wel anders)
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Dat klopt, het probleem van meldingen die te kort op mekaar volgen is al langer gekend, maar in hoofdzaak zijn asw-meldingen waar iemand op't knoppeke drukt, dan komen het volgende halfuur al die verkenners langs, en niemand reageert. Althans, zo lijkt het, of bestaan die verkenners niet ? Of proberen ze de melding te annuleren maar het heeft geen effect op de servers van Coyote ? Ik weet het niet, maar t'is very irritating, valse alarmen zijn altijd een pain in the ass en ondermijnen het vertrouwen in het toestel.

Comment

Dat klopt, het probleem van meldingen die te kort op mekaar volgen is al langer gekend, maar in hoofdzaak zijn asw-meldingen waar iemand op't knoppeke drukt, dan komen het volgende halfuur al die verkenners langs, en niemand reageert. Althans, zo lijkt het, of bestaan die verkenners niet ? Of proberen ze de melding te annuleren maar het heeft geen effect op de servers van Coyote ? Ik weet het niet, maar t'is very irritating, valse alarmen zijn altijd een pain in the ass en ondermijnen het vertrouwen in het toestel.
                          Ik gebruik dat toestel niet, maar persoonlijk zou ik van het gedacht zijn liever een paar meldingen die niet kloppen, dan één keer eens geen meding en dan prijs hebben
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Dat klopt, het probleem van meldingen die te kort op mekaar volgen is al langer gekend, maar in hoofdzaak zijn asw-meldingen waar iemand op't knoppeke drukt, dan komen het volgende halfuur al die verkenners langs, en niemand reageert. Althans, zo lijkt het, of bestaan die verkenners niet ? Of proberen ze de melding te annuleren maar het heeft geen effect op de servers van Coyote ? Ik weet het niet, maar t'is very irritating, valse alarmen zijn altijd een pain in the ass en ondermijnen het vertrouwen in het toestel.
                            We zullen nooit het fijne weetn zeker... Maar ik heb al vaak op gewestwegen, toegangswegen melding gekregen van een mobiele, dus er zijn er zeker wel.

Comment

• Ik duw ze altijd netjes af als er weer zo'n pipo gemist is
                              Maar thv Wetteren heeft hij me gisteren netjes verwittigd, de flitskast stond er!!

Wel jammer dat je niet kan zeggen welk obstakel er is, op de iPhone kan dat wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                Ik duw ze altijd netjes af als er weer zo'n pipo gemist is
                                Maar thv Wetteren heeft hij me gisteren netjes verwittigd, de flitskast stond er!!

Wel jammer dat je niet kan zeggen welk obstakel er is, op de iPhone kan dat wel.
                                Op de iphone kan je dan weer geen vaste flitspaal melden. Of kan je dat met het vaste toestel ook niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                  Op de iphone kan je dan weer geen vaste flitspaal melden. Of kan je dat met het vaste toestel ook niet?
                                  Met het vaste toestel kan je een vaste flitspaal melden. Je dient daartoe eerst iets in de menu aan te passen, en dat kan je enkel als je stilstaat, bij voorkeur naast de flitspaal om hem zo accuraat mogelijk te positioneren.

Comment

Met het vaste toestel kan je een vaste flitspaal melden. Je dient daartoe eerst iets in de menu aan te passen, en dat kan je enkel als je stilstaat, bij voorkeur naast de flitspaal om hem zo accuraat mogelijk te positioneren.
                                    Dat is nuttige info, heb er zo al twee teegn gekoomn dat ik als mobiel eb opgegeven. Kga da morgen is zoeken.

Comment

• DANKU coyote voor vandaag <3.. Enfin de ingebouwde coyote in m'n Garmin nulink 1695

M'n garmin nulink gps nu al dubbel en dik terugverdiend ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                        Ik duw ze altijd netjes af als er weer zo'n pipo gemist is
                                        Ik ben helaas gepakt op die plaats, met coyote, het was wel een feestdag maar toch voldoende verkenners (E40!)...
                                        Na wat research die grijze kast gevonden, nu weet ik waar op te letten.

Comment

• Zijn er hier nog mensen die smorgens (meestal als het koud is buiten) een melding krijgen van "Sim Error - contact coyote"? Het probleem lost zich op na een herstart van de Coyote, als de wagen wat opgewarmd is.
                                          De coyote is vast ingebouwd, dus hij koelt wel mee af met de wagen...

Comment

Working...
                                          X