Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    De meldingen via Coyote zijn er absoluut op achteruit gegaan. De kwantiteit is nog altijd stijgend, maar ik hoef écht niet verwittigd te worden voor elk voertuig in panne, een combi bij de frituur, een agent die het verkeer ergens staat te regelen, om nog maar te zwijgen van die mobiele flitsermeldingen, 47 minuten geleden, 0 keer bevestigd, en dat met 65 verkenners voor je. Kan daar écht niets aan gedaan worden ? Ik ben hoe langer hoe meer contenter van mijn wikangoo die daar precies allemaal veel minder last van heeft, niet zo accuraat is als een Coyote, maar voor 0 euro per maand stel ik niet de torenhoge verwachting als die ik aan mijn Coyote vraag, die me daarvoor elke maand 10-12 euro vraagt.
    Ik erger mij er ook dood aan, vanaf er nog maar vertragen constant een obstakel melden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
      De meldingen via Coyote zijn er absoluut op achteruit gegaan. De kwantiteit is nog altijd stijgend, maar ik hoef écht niet verwittigd te worden voor elk voertuig in panne, een combi bij de frituur, een agent die het verkeer ergens staat te regelen, om nog maar te zwijgen van die mobiele flitsermeldingen, 47 minuten geleden, 0 keer bevestigd, en dat met 65 verkenners voor je. Kan daar écht niets aan gedaan worden ? Ik ben hoe langer hoe meer contenter van mijn wikangoo die daar precies allemaal veel minder last van heeft, niet zo accuraat is als een Coyote, maar voor 0 euro per maand stel ik niet de torenhoge verwachting als die ik aan mijn Coyote vraag, die me daarvoor elke maand 10-12 euro vraagt.
      Ik heb de indruk dat het bedrijf gewoon geen moeite wilt doen om hun producten te verbeteren...
      Het probleem met een mobiele melding en direct daarna een vaste flitspaal, je kunt dus die mobiele melding niet bevestigen of ontkennen. Dit probleem is er nu al zo lang en men doet er niets aan.

Zeker voor de prijs die we betalen verwacht ik een goeie service, en dat heeft coyote niet. Ik heb ook niet de indruk dat ze er aan werken.

Comment

• Ik vind Coyote nog steeds prima, ook in Frankrijk trouwens.
        Ik heb nog nooit een vaste camera ontdekt die niet in het systeem zat. Voor de mobiele flitsers is het
        natuurlijk niet 100% waterdicht, men blijft afhankelijk van de informatie die anderen doorgeven. Hierdoor is er al eens een valse melding voor een mobiele flitser, maar nog altijd liever één teveel dan één te weinig !
        Ik gebruik Coyote nu al sinds eind 2009 en zou hem echt niet meer willen missen.
        Vandaag trouwens mijn abonnement voor een jaar verlengd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
          Het probleem met een mobiele melding en direct daarna een vaste flitspaal, je kunt dus die mobiele melding niet bevestigen of ontkennen. Dit probleem is er nu al zo lang en men doet er niets aan.
          Idd, niet te begrijpen.
          Deze namiddag hadden ze de oprit van een parking afgesloten om werken uit te voeren. Hier hadden ze een melding van gemaakt en ondertussen werd die 15 keer bevestigd.

Krijg ook telkens meldingen van mobiele werkplaatsen etc. Zulke dingen zie je van ver. Of 50 uilen die tijdens een file de file doorgeven.

Ma bon, zoals eerder aangehaald lijkt het aantal gebruikers in stijgende lijn te zitten, deze namiddag was ik verbaasd over het aantal verkenners richting Brussel.

Abo wordt hier sowieso verlengd, voor die 50€ op een jaar = 4€ / maand.
          Peanuts ivm het aantal km (35000km) en een eventuele boete.

De meldingen van de wikango app op android waren vorig jaar pas ergerlijk, 5 x dezelfde flitslocatie melden etc...
          Eerst kreeg ik een melding van gevarenzone op 1500 m, dan op 200 m, dan terug op 700 m. Misschien dat de meldingen er ondertussen beter op zijn geworden...
          Database error.
          The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten

Krijg ook telkens meldingen van mobiele werkplaatsen etc. Zulke dingen zie je van ver. Of 50 uilen die tijdens een file de file doorgeven. .
            Die kun je uitzetten in de instellingen, al vanaf week 1 gedaan want idd. nonsens

Comment

• Soms zijn die meldingen wel handig, krijg enkel een biep dus dat valt nog mee.
              Database error.

Comment

• Ik wil mijne Coyote V1 verkopen omdat ik mijn abonnement niet meer wil verlengen. Hoe zit het juist met mijn acount en de volgende eigenaar? Hoe kan ik mijn coyote van mijn account halen?
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  Ik wil mijne Coyote V1 verkopen omdat ik mijn abonnement niet meer wil verlengen. Hoe zit het juist met mijn acount en de volgende eigenaar? Hoe kan ik mijn coyote van mijn account halen?
                  Na als gebruiker ingelogd te hebben op de site van Coyote, gaat je naar "uw factuurgegevens" . Daar kunt je alle gegevens zoals naam, adres, paswoord, enz ,wijzigen.
                  Je geeft daar de gegevens in van de nieuwe eigenaar en alles is overgezet.
                  Succes ermee.

Comment

• Als iemand geïnteresseerd moest zijn in men coyote? Werkt perfect, mijn abonnement is verlopen en ik verleng het gewoon niet meer.

-Coyote V1 (1.5jaar oud) (zwart plakkertje dat je erop ziet is omdat hij in de houder van mijn wagen een beetje rammelde omdat die houder wat speling kreeg van het in en uitschuiven van de coyote)
                    -Lader + magneethouder (nooit gebruikt dus nog met plaksticker) + raamhouder (nooit gebruikt dus ook nog met sticker)
                    -Neopreen opbergtasje
                    -Auto (usb)lader

85€ incl verzending

Bij interesse mag je me een mailtje sturen op goossensbjorn@live.be
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Hoeveel kost zo een abo per jaar eigelijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                        Hoeveel kost zo een abo per jaar eigelijk ?

Een abonnement voor één jaar kost 144,-€
                        voor twee jaar is de prijs 250,-€

Je kunt al deze informatie vinden op de site van Coyote.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
                          Een abonnement voor één jaar kost 144,-€
                          voor twee jaar is de prijs 250,-€

Je kunt al deze informatie vinden op de site van Coyote.
                          wordt je verwittigd dat je abo bijna verlopen is of moet je het zelf in het oog houden en bijtijds betalen voor een nieuw jaar

Comment

• komt een maand op voorhand op uw schermpje + de site en telefoon nummer waar ge het kunt verlengen "Einde abonnement nadert".

Mijn coyote nog steeds te koop

Comment

• net op het nieuws, radarverklikkers verboden in frankrijk? op de site van coyote niks te lezen op de gebruikelijke landen na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                net op het nieuws, radarverklikkers verboden in frankrijk? op de site van coyote niks te lezen op de gebruikelijke landen na.
                                Is nu toch al een paar maand ja.

Comment

• das dus iets dat ik nog niet wist, ook nog niet naar buitenland geweest met de mijne. Is er echt controle op? volgende week trip naar spanje, daarmee de vraag eigenlijk

Comment

• Als je Wikango/Coyote up-to-date is, dan is ie 100% legaal.
                                    Er worden nu waarschuwingen gegeven voor zones van 4km ofzo, iets minder duidelijk dus.
                                    Maar je kunt nog steeds 'live' een (mobiele) flitser doorgeven.
                                    Op de site van Coyote/Wikango kun je een attest downloaden om in orde te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Terre Bekijk Berichten
                                      Als je Wikango/Coyote up-to-date is, dan is ie 100% legaal.
                                      Er worden nu waarschuwingen gegeven voor zones van 4km ofzo, iets minder duidelijk dus.
                                      Maar je kunt nog steeds 'live' een (mobiele) flitser doorgeven.
                                      Op de site van Coyote/Wikango kun je een attest downloaden om in orde te zijn...
                                      link van dat attest toevallig, kan het niet direct vinden? en updaten? na wat ik zoek via google, update hij zich automatisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        link van dat attest toevallig, kan het niet direct vinden? en updaten? na wat ik zoek via google, update hij zich automatisch.
                                        Ik denk dat je bij Coyote moet inloggen om dat attest te downloaden (op de Franse site).
                                        Dat updaten zal wsch. vanzelf gaan dat kan... bij mijn Wikango moet ik hem verbinden met mijn computer en updaten via programmatje van Wikango...

Comment

• iCoyote schakelt bij het overschrijden van de grens over naar een andere versie, zoals eerder gezegd met zones van 4km.
                                          Database error.

Comment

Working...
                                          X