Zijn geld niet waard imho maar velen maken het zichzelf wijs van wel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vorige maand door Frankrijk gaf de coyote nog steeds alle mobiele meldingen (en vaste) door tot op de meter !! Blijkbaar werkt de nieuwe 'wettelijke' modus in Frankrijk niet op alle toestellen ... Jammer genoeg had een landgenoot in de Cayenne nog geen coyote in zijn porsche, want die kreeg een Subaru achter zijn gat... > 200km/h dus hij mocht zijn vrouwke naast hem wakker maken ...
Comment
-
vanmorgen in het terugkeren van Parijs de subaru in actie gezien,ja man als ge deze achter u aankrijgt stop maar best, dank zij mijn v2 de speedgun melding doorgekregen,tot op de meter juist, verder tegen rijsel bij de péage werden er verschillende aan de kant gezet, tja die ene sub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichtenvanmorgen in het terugkeren van Parijs de subaru in actie gezien,ja man als ge deze achter u aankrijgt stop maar best, dank zij mijn v2 de speedgun melding doorgekregen,tot op de meter juist, verder tegen rijsel bij de péage werden er verschillende aan de kant gezetLast edited by dragonfly; 24/04/2012, 13:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichtenhoe groot is de gebruikerscommunity in Duitsland / Denemarken / Noorwegen ? Vertrek over een 3 tal weken naar Noorwegen en zou willen weten of ik hem beter thuis laat of hij zijn nut wel kan bewijzen.
Los daarvan: community in Duitsland laat te wensen over, in Denemarken en Noorwegen weet ik het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk BerichtenVerboden in Duitsland, voor zover ik weet. Zelfs een GPS met POI nemen ze in Duitsland in beslag als ze je betrappen.
Los daarvan: community in Duitsland laat te wensen over, in Denemarken en Noorwegen weet ik het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk BerichtenVerboden in Duitsland, voor zover ik weet. Zelfs een GPS met POI nemen ze in Duitsland in beslag als ze je betrappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichtenvandaar dat in de duitse wagens de ingebouwde gps zonder flitspalen is, want verbodenHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenNiet alleen in Duitse wagens is dit zo, ik denk dat dit in alle ingebouwde GPS'en zo is, ben onder andere zeker dat dit zo is bij Renault, Citroen en de andere Franse merken, dat dit zo is bij Mitsubishi,....
Comment
Comment