Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn geld niet waard imho maar velen maken het zichzelf wijs van wel.
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

• Vorige maand door Frankrijk gaf de coyote nog steeds alle mobiele meldingen (en vaste) door tot op de meter !! Blijkbaar werkt de nieuwe 'wettelijke' modus in Frankrijk niet op alle toestellen ... Jammer genoeg had een landgenoot in de Cayenne nog geen coyote in zijn porsche, want die kreeg een Subaru achter zijn gat... > 200km/h dus hij mocht zijn vrouwke naast hem wakker maken ...

Comment

• 2 weken geleden ben ik 9 posten (met speedguns en motards) tegen gekomen tussen Lyon en Metz... ze zijn daar bedrijvig.
        coyote heeft ze allemaal gevonden en mijn pa content dat ik de kop nam

Comment

• Bij ons stonden ze op de heen en terugweg in de buurt van Metz met de Megane RS klaar. Ferm bakske.
          Database error.
          The database has encountered a problem.

Comment

• het grappige was; het was op de dag van pasen... geen verkeer of niks, heerlijk als je 1300km moet doen

Comment

• vanmorgen in het terugkeren van Parijs de subaru in actie gezien,ja man als ge deze achter u aankrijgt stop maar best, dank zij mijn v2 de speedgun melding doorgekregen,tot op de meter juist, verder tegen rijsel bij de péage werden er verschillende aan de kant gezet, tja die ene sub

Comment

• tja die ene subaru kan ze niet allemaal tegenhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                  vanmorgen in het terugkeren van Parijs de subaru in actie gezien,ja man als ge deze achter u aankrijgt stop maar best, dank zij mijn v2 de speedgun melding doorgekregen,tot op de meter juist, verder tegen rijsel bij de péage werden er verschillende aan de kant gezet
                  aan de kant gezet naar aanleiding van de speedgun of controleren ze uw tijd tussen 2 peages??
                  Last edited by dragonfly; 24/04/2012, 13:59.

Comment

• neen subaru was voor de melding van de speedgun, deze was enkele km voor de péage, vandaar dat ze aan de péage aan de kant werden gezet

Comment

• beste medegebruikers, mijn zoon heeft prog. op zijn i phone aan € 72 per jaar . Waarom betaal ik dan al 4 jaar 144 €, plus aankoop ? Ondanks dat ik er tevreden over ben overweeg ik om een naar Wikango te gaan kijken.

Comment

• Omdat hij door het met zijn telefoon te doen, gebruik maakt van zijn eigen hardware en mobiele internetconnectie.

Comment

• hoe groot is de gebruikerscommunity in Duitsland / Denemarken / Noorwegen ? Vertrek over een 3 tal weken naar Noorwegen en zou willen weten of ik hem beter thuis laat of hij zijn nut wel kan bewijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                            hoe groot is de gebruikerscommunity in Duitsland / Denemarken / Noorwegen ? Vertrek over een 3 tal weken naar Noorwegen en zou willen weten of ik hem beter thuis laat of hij zijn nut wel kan bewijzen.
                            Verboden in Duitsland, voor zover ik weet. Zelfs een GPS met POI nemen ze in Duitsland in beslag als ze je betrappen.

Los daarvan: community in Duitsland laat te wensen over, in Denemarken en Noorwegen weet ik het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
                              Verboden in Duitsland, voor zover ik weet. Zelfs een GPS met POI nemen ze in Duitsland in beslag als ze je betrappen.

Los daarvan: community in Duitsland laat te wensen over, in Denemarken en Noorwegen weet ik het niet.
                              Dus kan ik hem al beter hier in België laten en door iemand hier gebruiken die er miss nog iets aan heeft?

Comment

• hey, nieuwe mini coyote plus gebruiker. Heb een vraagje ivm met updates. Moet je op regelmatige tijdstippen de coyote updaten of meld hij wanneer het nodig is? Hoe doe je de update? Ik vind niets terug op de site.

Comment

• Gebeurt automatisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten

vandaar dat in de duitse wagens de ingebouwde gps zonder flitspalen is, want verboden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                                      vandaar dat in de duitse wagens de ingebouwde gps zonder flitspalen is, want verboden
                                      Niet alleen in Duitse wagens is dit zo, ik denk dat dit in alle ingebouwde GPS'en zo is, ben onder andere zeker dat dit zo is bij Renault, Citroen en de andere Franse merken, dat dit zo is bij Mitsubishi,....
                                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• in duitsland geeft hij wel de vaste flitspalen door, als je 2 verkenners hebt zal het al veel zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                          Niet alleen in Duitse wagens is dit zo, ik denk dat dit in alle ingebouwde GPS'en zo is, ben onder andere zeker dat dit zo is bij Renault, Citroen en de andere Franse merken, dat dit zo is bij Mitsubishi,....
                                          Volkswagen Golf met een RNS 510 systeem geeft ze wel weer.

Comment

Working...
                                          X