Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er is een beter alternatief waarmee je in heel Europa mag rijden, dat is de STIG. Is een elektrosmogmeter, maar die neemt ook de signalen van de politie waar. Kijk maar op radarverklikker of radar detector of blitzerwarner. Dit apparaat is getest door de Europese Beroepschaufeurs te voorkoming van een snelheidsboete.
3 van de 4 links werken niet.
Het apparaat kost wel €710, daarvoor kan je al enkele boetes rijden hé.
Er is een beter alternatief waarmee je in heel Europa mag rijden, dat is de STIG. Frankrijk is niet het enige land, want Oostenrijk en Zwitserland hebben het ook al ingevoerd. Stig is een elektrosmogmeter, maar die neemt ook de signalen van de politie waar. Kijk maar op radarverklikker of radar detector of blitzerwarner. Dit apparaat is getest door de Europese Beroepschaufeurs te voorkoming van een snelheidsboete.
Hebben ze u nooit geleerd tijdens de cursus ``Internet voor Senioren`` dat spammen op fora irritant is en uiteindelijk tot een ban kan leiden?
Ale t is weer zever ze.
Vanmorgen kreeg ik een melding dat mijn abonnement was verlopen. Was er zeker van dat het nog tot eind juni liep maar bon, moest het toch eens verlengen dus via de site van Coyote het nodige gedaan. Inderdaad, volgens site van coyote nog geldig tot 19/06....
Abo verlengd en via paypal betaald. Toestel werkt nog steeds niet maar nu werd er in mijn account een tweede id aangemaakt.
Dus een mailtje naar coyote gestuurd, naar goede gewoonte zal ik binnen een week of drie wel een antwoord hebben.
Database error.
The database has encountered a problem.
Mij lijkt het zo dat coyote enkel een grote gebruikersgroep heeft in Frankrijk en België. Want als je nog maar in Nederland komt valt het al helemaal plat.
Daar gebruik ik flitsmeister. Is gratis.
Nu vroeg ik me af of er ook een flitsapp zijn voor Duitsland of andere landen?
ik ben hier nieuw en behoor tot de groep die VOOR coyote is.
ik ben in dit topic verzeild geraakt door dat ik op zoek was naar een antwoord op de vraag
of je coyote meteen in je wagen mag zetten op je 18de.(heb ergens opgevangen dat het maar van je 23 zou mogen.
dit omdat ik in september/oktober mijn vast rijbewijs zou hebben en meteen een coyote zou willen instaleren.
voor de haters: ik zou in een golf 4tje (90pk) gaan rijde dus deze coyote zou ook niet aangeschaft worden om verschrikkelijk hard te gaan racen.
vind het trouwens triestig dat men tegenwoordig ale jonge bestuurders afstempelt als onbewuste gekken.
dat is geweldig, heeft er mischien ook iemand hints over de verschillen tussen v1 en v2?
hoe is het tegenwoordig met het netwerk gesteld?
(eerste 20 pagina's van het topic werkte alles prima de laatste 20 leesde ik meer en meer klachten...)
@PJH: bedankt voor het snelle antwoord,u bent hier vast de nachtwaker
dat is geweldig, heeft er mischien ook iemand hints over de verschillen tussen v1 en v2?
hoe is het tegenwoordig met het netwerk gesteld?
(eerste 20 pagina's van het topic werkte alles prima de laatste 20 leesde ik meer en meer klachten...)
@PJH: bedankt voor het snelle antwoord,u bent hier vast de nachtwaker
mvg,
dylan
Jij snoodaard !
V1 heeft een monochroom scherm, batterij gaat +/- 2x zolang mee, maar heeft geen mogelijkheid voor melden van "obstakel" en zo. Voor wat 't moet doen, ben ik super tevreden van mijn V1
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
kan je de coyote ook aansluiten op stroom van de wagen zoals bij
een carkit van parrot? zonder het stopcontact te gebruiken zodat deze vrijblijft voor gps.
indien dit zou gaan kan ik dan beter een v2 nemen daar die ook obstakels meld.(beginnend chauffeur he... )
ben kwaad op coyote, 14 dagen terug op doorreis naar het warme zuiden gaf coyote in rijsel 110 aan, dus reed ik wat rapper en plots flits pal op de neus, ik direct hoe kan dat nu tot 100m verder eenrappel 90kmbord zag, ik had een bord niet gezien maar coyote bleef maar 110 aangeven,op terugreis idem,kan mij niet voorstellen dat er nog niemand dit had doorgegeven om aan te passen, voor de rest door frankrijk mooi de 3000m gevaarszones doorgekregen, tweede opmerking 2x een speedgun tegengekomen, niemand van al de verkenners voor ( steeds een 30-tal en meer ) hadden deze blijkbaar gezien en doorgegeven,tja op die manier heb je eigenlijk je toestel niet meer nodig wegens onbruikbaar
ben kwaad op coyote, 14 dagen terug op doorreis naar het warme zuiden gaf coyote in rijsel 110 aan, dus reed ik wat rapper en plots flits pal op de neus, ik direct hoe kan dat nu tot 100m verder eenrappel 90kmbord zag, ik had een bord niet gezien maar coyote bleef maar 110 aangeven,op terugreis idem,kan mij niet voorstellen dat er nog niemand dit had doorgegeven om aan te passen, voor de rest door frankrijk mooi de 3000m gevaarszones doorgekregen, tweede opmerking 2x een speedgun tegengekomen, niemand van al de verkenners voor ( steeds een 30-tal en meer ) hadden deze blijkbaar gezien en doorgegeven,tja op die manier heb je eigenlijk je toestel niet meer nodig wegens onbruikbaar
Het geeft inderdaad soms niet goed aan hoeveel je mag rijden, maar in Frankrijk is een coyote wel verboden. Daar al aan gedacht? :p Daardoor dat ze waarschijnlijk niet zijn doorgegeven.
In Frankrijk is de Coyote niet verboden. Via een automatische update is de software veranderd zodat Coyotes in Frankrijk enkel nog "gevarenzones" van een paar kilometer lang aanduiden waar misschien een flitser staat.
Heb je nog twijfels, raadpleeg dan de website van de Franse overheid.
Daar beschrijven ze niet alleen in detail het verbod op waarschuwingsystemen voor radars.
Je kan er ook doorklikken naar een lijst van legale en goedgekeurde toestellen.
Op die lijst staat Coyote en zijn goedgekeurde producten uiteraard vermeld.
Heb je nog twijfels, druk dan het officiële certificaat van Infocert af.
Dit certificaat beschrijft dat uw Coyote in regel is met de nieuwe software-update conform het op 28/07/2011 getekende protocol tussen de AFFTAC en het Franse Ministerie van Binnenlandse Zaken.
Comment