Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net vernomen dat men bezig is om de coyote te legaliseren in duitsland. Met zones zoals in frankrijk

Comment

• vandaag een v2plus gekocht
      software is versie 37. Nu staat op de website dat de aangepaste software voor frankrijk 47 is. Komt die update vanzelf binnen of moet ik iets speciaal doen?

Comment

• Gisteren Mini Coyote V1 gekocht. Registratie gedaan.
        Promotiecode van meegeleverd kaartje ingevuld voor 4é maand gratis abo,
        nu staat vermeld: abo. nog 62 dagen geldig.
        Dus geen 4 maanden, maar 2 maanden abo.

Ondertussen na één mailtje naar Marjan van Coyote, probleem opgelost.
        Superservice, zelfs in het weekend.
        Last edited by ; 28/10/2012, 19:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
          Er is een update op Android, heb hem nog niet kunnen testen maar de interface is volledig aangepast.
          Ik vind het niet zo duidelijk meer. De waarschuwingssignalen zijn ook wat veranderd en precies nog stiller geworden... :/

Comment

• Heb hier sinds vandaag ook de touchscreen. Best is idd afwachten tot je de update binnenkrijgt, dan gaat het touchscreen wel goed, standaard is het een ramp.

Even wennen aan de nieuwe looks maar dat komt wel zeker?

Ik gebruik de Coyote in 3 verschillende wagens, en had graag de houdertjes van de nieuwe touchscreen besteld alsook een connector voor de nieuwe aansluiting van de kabel.

Misschien tip om dit in hun webshop op te nemen. Daar kan je alleen volledige kits bestellen.......

Betreft Marjan: nu als zij de standaard moest zijn van een aftersales service dan zou de wereld er een pak mooier uit zien.

Marjan is de beste aftersales service die ik ken ! Niets is te veel en voor haar is haar job haar leven. Kunnen veel andere mensen veel van leren !
            Dat je op het systeem Coyote kritiek levert akkoord, maar naar Marjan toe is onbegrijpelijk imo........

Doe zo voort Marjan !
            Last edited by Jokke_vlo; 29/10/2012, 14:49.

Comment

• Dat is hier precies al een liefdesverklaring jong ???

Neen, je hebt volkomen gelijk, ik ken die persoon (Marjan) niet maar alles wat ik er reeds over gelezen heb is inderdaad prijzenswaardig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                Er is een update op Android, heb hem nog niet kunnen testen maar de interface is volledig aangepast.
                Ik vind de nieuwe lay-out wel goed. Enkel spijtig dat het een port is van de apple versie. Ook de vertaling van het frans naar Vlaams is maar amateur.

Nog steeds veel fouten ivm flitspalen of de snelheden ervan

De nieuwe stem is wel zwoeler. Haha, goed voor in de winter maanden

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Duitsland, hè. Hmmmmm. Interessant...

Ik heb sinds m'n abo verviel in januari 2012 niet meer vernieuwd. Heel het (toen) onzekere gedoe in Frankrijk heeft 't wat mij betreft beslist. Maar 't was wel balen toen 'k las dat zelfs nog tot deze zomer veel Belgische coyotes nog de exacte plaats aangeven waar een mobiele flitser staat.

En nu, hoe zit dat nu? Passen de Belgische bakjes zich automatisch aan het Franse systeem aan als je de grens over gaat? En kan je (zoals ik hier ergens las) weten waar de kiekjesdoos dan exact staat, b.v. altijd na 3 van de 4 km? Zijn er nog van die trucjes? Hoe is 't met de nauwkeurigheid gesteld van meldingen sinds de app-community Coyote heeft omarmd? (ik maakte 't begin nog mee en toen ging het erg snel naar beneden met de betrouwbaarheid van meldingen)

Ik overweeg die V3 wel, eventueel...

Comment

• Kort maar waar antwoord: mij heef het al veel ellende bespaard, ook in Frankrijk. Wel redelijk wat valse meldingen maar die kan je inschatten he (aantal bevestigingen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Duitsland, hè. Hmmmmm. Interessant...

Ik heb sinds m'n abo verviel in januari 2012 niet meer vernieuwd. Heel het (toen) onzekere gedoe in Frankrijk heeft 't wat mij betreft beslist. Maar 't was wel balen toen 'k las dat zelfs nog tot deze zomer veel Belgische coyotes nog de exacte plaats aangeven waar een mobiele flitser staat.

En nu, hoe zit dat nu? Passen de Belgische bakjes zich automatisch aan het Franse systeem aan als je de grens over gaat? En kan je (zoals ik hier ergens las) weten waar de kiekjesdoos dan exact staat, b.v. altijd na 3 van de 4 km? Zijn er nog van die trucjes? Hoe is 't met de nauwkeurigheid gesteld van meldingen sinds de app-community Coyote heeft omarmd? (ik maakte 't begin nog mee en toen ging het erg snel naar beneden met de betrouwbaarheid van meldingen)

Meldingen passen zich inderdaad automatisch aan.
                      Wax-it gaf aan dat het gevarenpunt zich steeds in het midden van de 4 km zone bevond, maar mijn ervaring is anders. Lijkt me nogal random. Nog steeds bruikbaar, maar toch niet meer zo efficiënt als in BE.

Comment

• Ja, heb één keer een stukje door Frankrijk gereden met nieuwe voorwaarden en duid toch gevaar aan... anders verder niet op gelet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                          Wax-it gaf aan dat het gevarenpunt zich steeds in het midden van de 4 km zone bevond, maar mijn ervaring is anders. Lijkt me nogal random. Nog steeds bruikbaar, maar toch niet meer zo efficiënt als in BE.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
                          Ik ben juist terug van vakantie in Frankrijk waar ik een SIM kaart van Orange heb gekocht om mijn iCoyote te kunnen gebruiken.
                          Ik moet zeggen dat ik de update wel een verbetering vind.
                          Grotere knoppen voor de instellingen en duidelijker en meer info waar het volgende "obstakel" is. Ook het switchen naar de kaartmodus is gemakkelijker.
                          Zoals iedereen hier wel al weet mogen ze in FR enkel gevarenzones doorgeven maar staat de flitspaal telkens op 3/4 van de zone. De zone wordt nu heel duidelijk aangegeven in een balkje wat in 4 stukken is verdeeld zodat je perfect kan zien wanneer je aan de 3/4 locatie bent.
                          De volledige vakantie de coyote gebruikt en iedere keer was de vaste flitspaal of de mobiele controle op juist 3/4 van de zone...

Comment

• Helaas heb ik een boete die de absolute zekerheid van die 3/4e ondermijnt.

Comment

Helaas heb ik een boete die de absolute zekerheid van die 3/4e ondermijnt.
                              Aangezien je kan instellen hoever je op voorhand melding krijgt van flitsers, kan 't misschien daaraan liggen?
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Duitsland, hè. Hmmmmm. Interessant...

toen ik in juni de franse grens overstak werd deze automatisch aangepast naar de flitszones, de bakjes staan meer op het einde van zo'n zone,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Aangezien je kan instellen hoever je op voorhand melding krijgt van flitsers, kan 't misschien daaraan liggen?
                                  Misschien. Kreeg ruim op tijd de melding, maar de bak stond een paar 100 meter na het begin van de 'zone'. Was aan het uitbollen.

Comment

3/4 van de gevarenzone. Heb het van de week nog zitten testen ;=)

Comment

• Gaat het via de Iphone over 3G? Want dan is het wel redelijk duur...
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• ik heb sinds 1 week de nieuwe coyote, ik heb daar een vraagje over, naast het aantal verkenners in het midden van het scherm (stadsmodus) geeft hij links en rechts daarvan ook getallen weer in een grijze tint. weet iemand wat dit betekent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                          Gaat het via de Iphone over 3G? Want dan is het wel redelijk duur...
                                          Ja, gewoon via mobiel internet. En neen dat is niet duur, want gewoonlijk hebben de mensen met een iPhone een abonnement met mobiel internet inbegrepen.

Comment

Working...
                                          X