Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
    De volledige vakantie de coyote gebruikt en iedere keer was de vaste flitspaal of de mobiele controle op juist 3/4 van de zone...
    Zondag nog door FR gereden en het is toch nog altijd 3/4 hoor dat de bakken en de mobiele staan.

Comment

• Hoe zijn jullie ervaringen met iCoyote op Android?
      Werkt dit evengoed als de eigen hardware van Coyote?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        3/4 van de gevarenzone. Heb het van de week nog zitten testen ;=)
        Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Zondag nog door FR gereden en het is toch nog altijd 3/4 hoor dat de bakken en de mobiele staan.

Allright. Bad luck dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
          Hoe zijn jullie ervaringen met iCoyote op Android?
          Werkt dit evengoed als de eigen hardware van Coyote?
          Beter dan de hardware van coyote, als je een goede gsm hebt toch.
          Sneller verbinding, sneller gpsfix, groter scherm, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
            Beter dan de hardware van coyote, als je een goede gsm hebt toch.
            Sneller verbinding, sneller gpsfix, groter scherm, ...
            Klopt. Had ooit eens problemen met de GPS-fix, maar lag waarschijnlijk aan mijn gsm (is aan vervanging toe).
            Het dataverbruik valt ook zeer goed mee. Zelfs in het buitenland lopen de kosten niet hoog op .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten
              ik heb sinds 1 week de nieuwe coyote, ik heb daar een vraagje over, naast het aantal verkenners in het midden van het scherm (stadsmodus) geeft hij links en rechts daarvan ook getallen weer in een grijze tint. weet iemand wat dit betekent?
              niemand die dit weet???

Comment

• @funcup : mogelijks zijn dat het aantal km's tot de volgende flitser, obstakel .. ik heb zelf geen coyote toestel maar wel icoyote op android dus kan het niet met zekerheid zeggen.

Heb dus icoyote op android in trial gebruikt voor een maand en zou nu abonnement kunnen kopen voor een jaar ... het is wel praktisch en leuk en zo ... maar ooit passeer je toch als eerste een flitser en heb je 't alsnog aan je rekker...en met die gedachte blijf ik me toch eerder aan toegelaten snelheden houden. Dus voor mij persoonlijk vraag ik me af of het wel de moeite is om er in te investeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten
                  ik heb sinds 1 week de nieuwe coyote, ik heb daar een vraagje over, naast het aantal verkenners in het midden van het scherm (stadsmodus) geeft hij links en rechts daarvan ook getallen weer in een grijze tint. weet iemand wat dit betekent?
                  Ik ben het niet zeker maar ik denk dat het aantal in het midden de verkenners zijn die zich voor u bevinden. De getallen links en rechts in een grijze tint zijn volgens mij dan de verkenners die zich links en rechts van u bevinden (binnen een bepaalde straal).
                  Je moet er eens op letten als je een straat indraait (en je dus sterk van richting veranderd) of het getal (de aantal verkenners) dan ook veranderd?

Comment

• Heb er gisteren op gelet en dat blijkt te kloppen.
                    Database error.
                    The database has encountered a problem.

Comment

• kan er iemand het email adres van marjan eens door pm'en aub

thnx

Comment

• Mijn Coyote begint mij toch in de steek te laten.

Vorige week vrijdag slaagde hij er niet in om verbinding te maken met Coyote. Dataverbinding, GPS en database waren geen probleem, maar bij de laatste stap blokkeerde ie telkens.

Deze morgen geeft ie 1km op voorhand een flitser aan langs de werken op de E34. Na 2 seconden verdwijnt de waarschuwing om daarna niet meer terug te komen.
                        De flitser stond er wel degelijk en wordt normaalgezien zat bevestigd (stond er een paar weken geleden ook).

Niet meer zo content dus de laatste weken :/ .

Comment

• Mini Coyote Plus-radarverklikker met Coyote bijstand - verzending inbegrepen (vanaf € 99) op Groupon = nog 14 uur te bestellen !

Comment

• Weet er iemand wanneer de "trajectcontrole" in Gentbrugge opnieuw actief komt op de Coyote. Het heeft even gewerkt toen er nog vaste camera's stonden, maar sindsdien geeft hij enkel nog alarm voor de eerste "brug" maar geen gemiddelde meer (en ook geen eind signaal). Of is dit een instelling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                              Weet er iemand wanneer de "trajectcontrole" in Gentbrugge opnieuw actief komt op de Coyote. Het heeft even gewerkt toen er nog vaste camera's stonden, maar sindsdien geeft hij enkel nog alarm voor de eerste "brug" maar geen gemiddelde meer (en ook geen eind signaal). Of is dit een instelling?
                              bij mij geen probleem, geeft de trajectcontrole steeds weer

Comment

• Enkel het begin, of ook de afgelegde afstand + de gemiddelde snelheid?

Bij mij enkel het begin, maar nadien heb je geen enkele info over je gemiddelde snelheid of het einde van de trajectcontrole.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                                  Mini Coyote Plus-radarverklikker met Coyote bijstand - verzending inbegrepen (vanaf € 99) op Groupon = nog 14 uur te bestellen !
                                  Is door groot succes verlengd met 3 dagen, reeds 511 van verkocht, de community groeit !

Comment

• ook het gemiddelde en het einde, maar te ver, rijden ondertussen al een tijdje terug 120

Comment

• MIjn Coyote krijgt de laatste heel traag GPS verbinding, van Kortrijk tot Kruishoutem regelmatig aan't zoeken naar een fix.
                                      Nu ben ik geflitst dus zou ik toch es een oplossing willen..

Comment

• Beste Forumleden,

Er is iets eigenaardig aan de hand met mijn Coyote V2.
                                        De ruimte waar normaal het aantal verkenners staat is nu vervangen door een groen vierkant met de logo van Coyote.
                                        Ik zie dus geen verkenners meer en ook niet de afstand tot de laatste.
                                        Alle andere functies werken normaal. Aan een vaste of mobiele flitser verdwijnt het groene vierkant en de info over de flitser verschijnt zoals normaal.
                                        Eenmaal de flitser voorbij komt het groen vierkant met logo terug.
                                        Iemand dit al voorgehad ?
                                        Is dit een fout in de verbinding met de server van Coyote of een defect aan mijn toestel ?

Alvast bedankt voor juliie reacties.
                                        Last edited by ; 24/11/2012, 18:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
                                          Beste Forumleden,

Er is iets eigenaardig aan de hand met mijn Coyote V2.
                                          De ruimte waar normaal het aantal verkenners staat is nu vervangen door een groen vierkant met de logo van Coyote.
                                          Ik zie dus geen verkenners meer en ook niet de afstand tot de laatste.
                                          Alle andere functies werken normaal. Aan een vaste of mobiele flitser verdwijnt het groene vierkant en de info over de flitser verschijnt zoals normaal.
                                          Eenmaal de flitser voorbij komt het groen vierkant met logo terug.
                                          Iemand dit al voorgehad ?
                                          Is dit een fout in de verbinding met de server van Coyote of een defect aan mijn toestel ?

Alvast bedankt voor juliie reacties.
                                          Abonnement is verlopen.

Comment

Working...
                                          X