Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenAbonnement is verlopen.
Comment
-
Sinds de Franse politie de jacht zijn begonnen op radarverklikkers, zocht ik voor een alternatief voor coyote,
Een coyote valt op, het bakje is duidelijk bedoeld voor de flitsers te melden.
Nu heb ik CAMSAM op mijn android phone staan !
Doet hetzelfde simpele werk als de coyote, is zeer duidelijk en eenvoudig
Gezien dit een app is op je telefoon, valt deze 10 keer minder op dan een coyote en je betaald noppes aan maandelijkse kosten
Moet je zeker eens proberen, je gaat verkocht zijn!
Comment
-
en ook Coyote is via een app op de gsm mogelijk dacht ik, of ben ik mis???Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtenen ook Coyote is via een app op de gsm mogelijk dacht ik, of ben ik mis???
Comment
-
Thx juweeltje.
Ga ik eens proberen, heb al zoiets staan op mijn S3 maar dat ding zuigt batterij en dus gebruik ik het niet meer.
Ervoor op mijn iPhone had ik alternatief dat veel minder verbruikte maar bon ...
Zo'n programma valt of staat natuurlijk ook wel met het aantal gebruikers.
Comment
-
ben ik volledig met je eens!
Het is jammer dat al die programma makers hun koppen samengooien, en 1 systeem met elkaar linken.
Dus alle gebruikers van app a en app b samenvoegen.....
maar soit, ik vind het een geweldige app voor de vaste flitsers en het kost je noppes, de mobile vertrouw ik op geen enkel systeem, zelfs coyote niet...;daar heb je je ogen voor nodig
Mijn schoonouders hebben ook zo'n coyote, ik denk dat wanneer die een mobile tegenkomen, niet eens de knop hiervoor indrukken, en er moet wel aktijd iemand de eerste geflits worden....
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenThx juweeltje.
Zo'n programma valt of staat natuurlijk ook wel met het aantal gebruikers.
Comment
-
CAMSAM eens getest en werkt niet slecht, staan wel nog vaste op die er niet meer zijn in werkelijkheid, aantal gebruikers was ook niet top.
Ideaal denk ik voor vaste als je ergens komt waar je het niet zo goed kent.
Maar topic is hier Coyote, staat weer bij Groupon zie ik.
Wat vindt de meerderheid hiervan? Ik besef dat het ook op telefoon bestaat maar een single apparaat is iets makkelijker te gebruiken dan mobiel.
Is bij mij vooral voor de mobiele ...
Comment
-
Volgens de laatste newsletter van Coyote, de cijfers van de maand november:
-1.977 vaste radars in het systeem
-1.919.802 leden van de community
-110.193 meldingen en bevestigingen (door de gebruikers) van mobiele radarcontroles
-616.685 meldingen (door de gebruikers) van verkeersproblemen
Maw per lid van de community amper 1/18 meldingen van mobiele radarcontroles.
Die kleine 2 miljoen leden daarvan zullen er wel een pak zijn die hun Coyote niet meer of nauwelijks gebruiken maar dan nog weinig meldingen.
Aan de andere kant, ik heb ongeveer 2.000 km gereden in november en nergens zelf een mobiele controle gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten....
Aan de andere kant, ik heb ongeveer 2.000 km gereden in november en nergens zelf een mobiele controle gezien.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Woensdag op de E40 richting Brussel kreeg ik kort nadat ik de afrit van Wetteren gepasseerd was op mijn Coyote te zien: "Tutor" 7 km en max snelheid 120 km/u. Ik veronderstel dat er daarmee een trajectcontrole van 7 km mee bedoeld wordt? Het stopte net voor de afrit van Erpe-Mere (en ik volgde dan nog verder de E40 richting Brussel).
Maar tussen Wetteren en Erpe-Mere is er toch geen trajectcontrole in de praktijk? Ik heb daar toch nog nooit over gehoord. En toen ik die dag later de E40 in de omgekeerde richting volgde kreeg ik dat niet meer te zien tussen Erpe-Mere en Wetteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk BerichtenWoensdag op de E40 richting Brussel kreeg ik kort nadat ik de afrit van Wetteren gepasseerd was op mijn Coyote te zien: "Tutor" 7 km en max snelheid 120 km/u. Ik veronderstel dat er daarmee een trajectcontrole van 7 km mee bedoeld wordt? Het stopte net voor de afrit van Erpe-Mere (en ik volgde dan nog verder de E40 richting Brussel).
Maar tussen Wetteren en Erpe-Mere is er toch geen trajectcontrole in de praktijk? Ik heb daar toch nog nooit over gehoord. En toen ik die dag later de E40 in de omgekeerde richting volgde kreeg ik dat niet meer te zien tussen Erpe-Mere en Wetteren.
Yep, heb dat zondag ook gehad.
Stopte dan ineens en had ik geen idee meer wat te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenTussen Erpe-mere en Wetteren is er een nieuwe trajectcontrole.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenTussen Erpe-mere en Wetteren is er een nieuwe trajectcontrole.
Comment
Comment