Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Die van mij crashed elke x seconden (vroeger bij een batterij van 50%, tegenwoordig al 25 minuten na volladen) als ie niet aan de spanning hangt.
    Al x-mails naar Coyotesupport gestuurd, geen reactie. Voor de rest tevreden van maar de support is niet geweldig.

Hier hetzelfde,reeds meer dan een maand opgestuurd,na x aantal mails,hadden ze beloofd om een nieuwe op te sturen(uiterlijk verleden week moest ik em in de brievenbus vinden)nog steeds niks,nu uiterlijk tegen volgende week maandag ,

Comment

• Ik heb dan ook nog eens mijn garantie daardoor laten verlopen. Redelijk vervelend.

In de auto valt't nog mee, probleem is dat ik'm op de moto gebruik dus ik heb er maar een halve rit iets aan...

Comment

• Iemand het Emiel-adres van Marianne?,communicatie is ver zoek dezer.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          Iemand het Emiel-adres van Marianne?,communicatie is ver zoek dezer.........
          Nope. Ben't ook aan't zoeken.
          Ik heb de indruk dat ze't daar opgegeven hebben, helemaal geen antwoord op 7/8 mails de laatste 6/7 maanden.

Comment

• Ik heb ook problemen gehad met mails naar Marjan.

Marjan is blijkbaar even buiten strijd wegens gezondheidsproblemen. Je kan dus best een ander emailadres gebruiken.
            Het is snel en goed opgelost bij mij

Comment

• 'k Heb alleen maar die info@ en support@ , daar wordt dus helemaal niet op geantwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                'k Heb alleen maar die info@ en support@ , daar wordt dus helemaal niet op geantwoord.
                Dat lijkt me een ander probleem

Comment

• Heb sinds vandaag ook een Mini plus aangeschaft. Wanneer ik een poging doe om hem te registreren op de site kom ik gewoon terug op het beginscherm (met de foto's van alle toestellen). Coyote vind ook geen enkele sat... Ook niet wanneer ik hem bij zijruit, opendak, of zelfs eens buiten op de auto leg...
                  Nog mensen voorgehad?

Comment

• waar ik mij het meest aan erger is dat op de plaatsen waar de snelheidslimiet is veranderd van 90 naar 70 bv, dit reeds tientallen keren bevestigd via coyote deze niet worden aangepast, iemand oplossing , en niet weer marjan, dat meiske heeft al andere problemen genoeg

Comment

• Ik kan sedert een paar dagen niet meer op de "Instellingen" pagina van mijn Coyote. Het abonement is al bijna een jaar verlopen. Zou het kunnen dat de sim-kaart gedeactiveerd is? Zou ik het abonement alsnog kunnen verlengen?

Bij de support krijg ik ook geen gehoor ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                        waar ik mij het meest aan erger is dat op de plaatsen waar de snelheidslimiet is veranderd van 90 naar 70 bv, dit reeds tientallen keren bevestigd via coyote deze niet worden aangepast, iemand oplossing , en niet weer marjan, dat meiske heeft al andere problemen genoeg
                        Of plaatsen waar de snelheidslimiet nooit 90km/h is geweest, maar die ze na meerdere malen aandringen niet willen aanpassen naar de actuele snelheid...

Comment

• begin stilaan de indruk te krijgen dat ze het succes niet aankunnen
                          ben gebruiker van het eerste uur maar merk dat alles erop achteruit begint te gaan, behalve de meldingen.

Comment

• Wat betreft die meldingen voor mobiele flitsers. Ik heb nooit begrepen hoe je daar nu op kan vertrouwen?
                            Als ik het goed begrijp krijgen gebruikers een melding van een flitser als een andere gebruiker op een
                            bepaalde plaatse op een 'knopje' duwt?
                            Hoe kan je nu zeker weten dat de initiële melder geen grapjas is?
                            Of beter hoe kan een 'melder' die het goed bedoelt een gewone geparkeerde politiecombi (al rijdend) onderscheiden van
                            een flitsauto?
                            Zo krijg je toch loze meldingen? (en wat is dan het nut van het hele betalende systeem?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
                              Wat betreft die meldingen voor mobiele flitsers. Ik heb nooit begrepen hoe je daar nu op kan vertrouwen?
                              Als ik het goed begrijp krijgen gebruikers een melding van een flitser als een andere gebruiker op een
                              bepaalde plaatse op een 'knopje' duwt?
                              Hoe kan je nu zeker weten dat de initiële melder geen grapjas is?
                              Of beter hoe kan een 'melder' die het goed bedoelt een gewone geparkeerde politiecombi (al rijdend) onderscheiden van
                              een flitsauto?
                              Zo krijg je toch loze meldingen? (en wat is dan het nut van het hele betalende systeem?).
                              denk niet dat er onder de gebruikers grapjassen tussen zitten, indien fake of per ongeluk verkeerd geduwd wordt dit later door andere al afgedrukt als niet aanwezig
                              kost teveel om grappen uit te halen

Comment

• Idd, de praktijk geeft toch aan dat het een betrouwbaar systeem is.
                                2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke
                                  Er zitten wel degelijk grapjassen tussen. En die worden eruit gefilterd, zonder dat ze het weten
                                  Ben je daar zeker van?
                                  Ik vroeg me het alleen af omdat ik vorige week aan de hand van een praktijk voorbeeld mij die vraag stelde.
                                  Toevallig stond ik vorige week boven op een brug boven de E40 stil op de parkeerstrook om wat SMS verkeer te regelen.
                                  Het viel me daarbij op dat onder mij, in de richting van mij wegrijdende, (de andere richting kon ik uiteraard niet zien) plotseling (vooral op de rechter- en middenstrook)
                                  ongeveer 1:10 auto's hevig in de remmen ging (het was al donker viel dus direct op).
                                  En dat 'fenomeen' bleef zeker een kwartier duren. Tot mijn passagier plots voor mij wees en grijnsde "Coyote". Ik dacht nog even dat hij doelde op overstekend wild op
                                  de weg maar het bleek dat hij het had over een politiecombi die al geruime tijd , eveneens op de brug, voor ons stil op de pechstrook stond.
                                  Blijkbaar had iemand op de autosnelweg onder ons dit ook gezien en verkeerdelijk voor een snelheidscontrole gehouden?
                                  Met de gekende (nutteloze) gevolgen.
                                  Daarbij maakte ik mij de bedenking dat, in combinatie met de 'foutjes' hierboven aangehaald door gebruikers en wat ik gezien heb (loze remmanoeuvres)
                                  en als dat systeem geactiveerd wordt voor ieder stilstaande politievoertuig dat opgemerkt wordt en een deel waarschijnlijk al geflitst wordt door
                                  anonieme flitswagens voor het systeem voor derden geactiveerd wordt het toch een redelijk duur systeem is voor iets wat niet waterdicht is.
                                  Kan je door gewoon uit je doppen te kijken (wat je op de weg sowieso altijd moet doen) niet minstens evenveel boetes voorkomen en de abbo prijs van het systeem?

Comment

• Het gaat nooit 100% waterdicht zijn, langs de andere kant hoeft het je maar 1x per jaar van een boete te houden om zijn geld op te brengen.
                                    Ook 'false positives' ga je niet volledig kunnen wegwerken. In dit geval beter even op de rem dan een dikke boete in je bus denk ik dan.
                                    Verder is het net de bedoeling dat je zonder om de 5 seconden op je kmteller te kijken kan rijden. Je betaalt dus voor wat gemoedsrust op de weg, iets wat je niet hebt door constant "uit je doppen te kijken".
                                    Daarnaast is de kans veel groter dan jij een controle niet opmerkt, dan de vaak honderden Coyote gebruikers voor je wel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                      dan de vaak honderden Coyote gebruikers voor je wel..
                                      Na mij bedoel je zeker
                                      Als ik die voor mij hun remmen zie oplichten weet ik het wel (of toch weer niet, zie voorgaande ).
                                      (persoonlijk kijk ik ook niet om de 5 sec op de km-teller hoor, die staat gewoon ingesteld op 136 km/uur en dat piept hij en dan weet ik ook hoe laat het weer is voor het
                                      overige gaat de CC op).
                                      En wat de gemoedsrust betreft voor een jaarabonnement kan ik al bijna 3 keer een boete oplopen, dus dat zit wel snor (er van uitgaand dat iemand met een abo wel
                                      alle controles 100% kan omzeilen).
                                      Maar iedereen natuurlijk zijn gedacht.
                                      Overigens dacht ik dat je bij een Coyote juist wel constant uit je doppen moest kijken. Hoe kan je anders de flitsers opmerken en een signaal induwen?
                                      Als iedereen op een ander betrouwt werkt dat systeem toch juist helemaal niet?
                                      Last edited by ivob2; 24/02/2013, 16:08.

Comment

• Ik heb liever dat iemand een keer teveel een melding doet dan te weinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
                                          Tot mijn passagier plots voor mij wees en grijnsde "Coyote". Ik dacht nog even dat hij doelde op overstekend wild op
                                          de weg maar het bleek dat hij het had over een politiecombi die al geruime tijd , eveneens op de brug, voor ons stil op de pechstrook stond.
                                          Blijkbaar had iemand op de autosnelweg onder ons dit ook gezien en verkeerdelijk voor een snelheidscontrole gehouden?
                                          Hebben er al veel mensen politiecombi's of voertuigen in politiekleuren weten te staan flitsen?
                                          Ik heb alleen nog maar anonieme wagens weten te flitsen.

Coyote zal idd nooit 100% sluitend systeem zijn. Persoonlijk zie ik de flitsautos vrij snel staan op de snelweg maar op de secundaire wegen is het dikwijls toch moeilijk om ze te zien in uw rijrichting. Meestal zijn die dan wel zeer zichtbaar voor de mensen die uit de tegenovergestelde richting komen. Het leuke aan de Coyote is dat de gebruikers die flitser dan ook kunnen melden voor de tegenovergestelde richting.

Een valse melding gaat er ook snel uit doordat de volgende gebruikers die voorbijkomen zullen melden dat er niets staat.
                                          Het systeem met de sterren is ook vrij goed omdat je dan toch een idee hebt wat voor mensen er voor u rijden. Als je bvb op de E40 rijdt met een hoog aantal 3 * voor u zit je meestal wel safe.

Comment

Working...
                                          X