Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
vanaf wanneer schakelt de coyote een melding om naar incident (dus zonder bevestigingen?)
reed daarstraks op de E40 en kreeg incident op 1500meter, stond gewoon een auto op de pechstrook...
Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk BerichtenLeuk om weten voor andere mensen met een probleem: als je naar de hoofdzetel gaat in Wavre krijg je onmiddellijk een nieuwe mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenbij de auto5 ook, ook al komt het toestel niet van bij hen. ze gaan voort op de registratie van het toestel blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenDe plus gekocht en hij heeft bij registratie dus de gekende melding van ''verkeerde coyote ID of de laatste 4 cijfers van het serienummer", yeeeeey
Ook gehoord dat je dus moet betalen met creditcard, en dat heb ik dus niet...
Via helpdesk totaal andere nummers gekregen en dan lukt het direct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichtenhoe zit het nu met de batterijduur vh nieuwste model? Gaat dit langer mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHeb dat dus ook voorgehad met mijne plus, je vult mooi de nummers in van op het toestel zoals gevraagd, maar dat lukt van geen kanten.
Via helpdesk totaal andere nummers gekregen en dan lukt het direct.
Comment
-
Heb je hier reeds een oplossing voor gevonden? Ik heb hetzelfde probleem, en mijn broer ziet zelfs geen logo van Coyote, maar enkel een zwart stuk op de plaats waar het aantal verkenners zou moeten staan en de afstand tot de dichtste verkenner (ook na een volledige reset van het toestel).
Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk BerichtenBeste Forumleden,
Er is iets eigenaardig aan de hand met mijn Coyote V2.
De ruimte waar normaal het aantal verkenners staat is nu vervangen door een groen vierkant met de logo van Coyote.
Ik zie dus geen verkenners meer en ook niet de afstand tot de laatste.
Alle andere functies werken normaal. Aan een vaste of mobiele flitser verdwijnt het groene vierkant en de info over de flitser verschijnt zoals normaal.
Eenmaal de flitser voorbij komt het groen vierkant met logo terug.
Iemand dit al voorgehad ?
Is dit een fout in de verbinding met de server van Coyote of een defect aan mijn toestel ?
Alvast bedankt voor juliie reacties.
Alvast bedankt.
Comment
-
Heb vandaag (eindelijk) de update ontvangen naar versie 2.6
Bij de volgende start van de Coyote kreeg ik ook een scherm te zien dat het toestel succesvol was geupdate naar v2.6
Nieuwigheden:
- Vaste flitspalen worden iets anders weergegeven
- Wanneer de snelheid van een baan verkeerd wordt aangegeven kan je dit nu ook melden.
- Voor de melding van het type van het obstakel kan je nu ook spraakbesturing gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichtenhoe zit het nu met de batterijduur vh nieuwste model? Gaat dit langer mee?Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDat zit echt héél goed. Veel beter dan om het even welke V2 !
Ik probeer ook zoveel mogelijk via de USB poort van mijn laptop de Coyote op te laden en dat pas te doen als hij volledig plat is zodat de batterij zo lang mogelijk mee gaat. Duurt wel veel langer dan het laden in de auto maar een batterij trager op laden is ook beter voor de levensduur.
En ik hoef de kleurkes en extra toeters en bellekes niet van de recentere versies en die zorgen bovendien voor meer verbruik dus de batterij raakt rapper plat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenAan het twijfelen tussen een coyote plus of een new coyote, geeft die plus ook trajectcontrole's aan?
Is de nieuwe de meerprijs waard?
Comment
-
Heb de update gewoon ontvangen zonder zelf iets extra's te moeten doen. Dinsdagochtend naar mijn werk gereden (+-50 min) en 's avonds toen ik de auto startte kreeg ik de melding dat de update was geinstalleerd.
Voor de gebruikers van de nieuwe Coyote: Ik heb regelmatig last dat het touchscreen slecht of zelfs niet reageert. Heeft iedereen hier last van of is dat enkel op mijn toestel?
Comment
-
in schoten aan het kanaal staan 2 flitspalen tegenover mekaar.
De ene kent hij en de andere niet. Ik heb nu al zeker 5 keer die vaste gemeld via het menu en die komt er niet bij. volgens gebeurt er met onze info just niks
Het gaat over deze locatie: http://maps.google.be/maps?q=Sluizen...ewest&t=m&z=17
Hoogmolendijk ter hoogte van waar het smalle en bredere water samenkomen.
Comment
Comment