Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij mij is dat 'probleem' met het touchscreen al van in het begin. Bij de originele software die er opstond bij levering was het probleem in ieder geval veel groter dan nu.
    Dus denk ik dat het meer een software probleem is dan een hardware probleem.

Heb gisteren op een baan de snelheid aangepast, stond in coyote 50 terwijl je er 70 mag. Vandaag gaf mijn Coyote alvast de juist snelheid aan.
    Vanmorgen snelheid van de Antwerpse Ring aangepast (is 100 en geen 120) en benieuwd of morgen ook de juiste snelheid gaat worden weergegeven.

Comment

• Update naar 2.6 vanavond binnengekregen en vanavond reeds op een enkele plaatsen de snelheid aangepast. Ik ben benieuwd als ik morgen terug langs rij.

Ik heb ook de indruk dat het touchscreen ook weer beter werkt, benieuwd hoe lang het zal duren, maar voorlopig terug tevreden met de Coyote.

Comment

• heb een probleem met iCoyote op men Android, heb een nieuw Android toestel gekocht, opnieuw coyote geinstalleerd en ik moest opnieuw men email valideren.
        Ik kreeg opnieuw een maand gratis, leuk dacht ik maar nu zie ik via de app dat dat geldig is tot 22/04/2013 MAAR als ik aanlog op de website dan staat er abonnement geldig tot 02/02/2014...wat ook klopt want heb het reeds verlengd.

heeft er iemand een idee hoe ik dit aanpas?
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ze contacteren.

Comment

• staat die nieuwe trajectcontrole aan wetteren al in de software van coyote?

Comment

• staat er al een tijdje in ja

Comment

• Het touchscreen werkt bij mij nog altijd zeer slecht, ook met fw 2.6

Vaak reageert het scherm gewoon niet, of zeer slecht.

En regelmatig krijgt het scherm zijn kuren en gebeuren er allerlei handeling zonder dat ik het scherm aanraak.
                Zo zit ik plots ineens in het scherm instellingen, is er al 2 keer een andere (verkeerde) snelheid doorgegeven en een obstakel gemeld ...

Vraag me af of iedereen hier last van heeft of dit enkel op mijn toestel het geval is.

Comment

• Misschien post ik dat beter op een andere plaats maar coyote gebruikers "durven" wel eens te rap rijden.

Ik zoek een officiële site met de laatste nieuwigheden van het verkeersreglement, inzake snelheidsovertredingen.
                  Op http://www.polfed-fedpol.be/verkeer/...amendes_nl.php staan nog niet eens de nieuwe boetetarieven maar die weet ik wel (alles +10% dacht ik) en zie ik wel als ik een brief in de bus zou krijgen.

Het enige wat ik echt wil weten of dat ook veranderd is:

Nl. is het nog steeds vanaf +30 km/u te veel (dat zal ik wel niet rap tegenkomen) en +40 km/u automatisch rechtbank?
                  Want als ze echt extra geld willen binnenhalen verlagen ze die limieten maar dan zullen ze misschien wel extra politierechters moeten aanwerven of krijg Peter Dhondt misschien wel een burn-out :-)
                  Last edited by hmn_pwr; 12/04/2013, 07:47.

Comment

• aan de snelheidsboetes is niets veranderd. ( ook geen +10%)
                    2012 Renault Megane RS

Comment

• kan je bij een coyote v2 eigenlijk zelf geforceerd updates binnen halen?
                      Ik heb nu al een hele tijd versie 44+ erop staan
                      En op die van mijn bazin staat nu al 52 en heeft ervoor nog op 47 gestaan. Dus kan wel zichzelf updaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                        aan de snelheidsboetes is niets veranderd. ( ook geen +10%)
                        Is het niet zo dat het nog niet in de databases van de Politie staat maar die aanpassingen dus wel binnenkort ingevoerd zullen worden en uiteraard in de prakijk toegepast?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                          Is het niet zo dat het nog niet in de databases van de Politie staat maar die aanpassingen dus wel binnenkort ingevoerd zullen worden en uiteraard in de prakijk toegepast?
                          Neen, snelheidsboetes werden niet verhoogd.
                          Al die andere hoge prijzen zijn al in voege sinds 1 april.
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                            kan je bij een coyote v2 eigenlijk zelf geforceerd updates binnen halen?
                            Ik heb nu al een hele tijd versie 44+ erop staan
                            En op die van mijn bazin staat nu al 52 en heeft ervoor nog op 47 gestaan. Dus kan wel zichzelf updaten.
                            Waar heb je hem gekocht?
                            Ben niet zeker maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij enkel software updates binnenhaalt als hij in het "thuisnetwerk" van de sim is. Dus een Franse Coyote zal enkel updaten in Frankrijk.

Comment

• Voor wie wil weten wat dataroaming in Frankrijk met iPhone 4S + icoyote + Mobile Vikings nu kost: gemiddeld 1 euro per uur gebruik.
                              Dus pakweg 2 MB aan 50 cent/MB per uur.

Ik let erop om zoveel mogelijk andere applicaties dicht te doen, mogelijk is er nog winst door mail en alle berichtgeving ergens uit te schakelen, maar dat staat hier niet echt intensief ingesteld.

Dus voor wie regelmatig in het buitenland zit niet echt een aanrader.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tazmanian Bekijk Berichten
                                Het touchscreen werkt bij mij nog altijd zeer slecht, ook met fw 2.6

Vaak reageert het scherm gewoon niet, of zeer slecht.

En regelmatig krijgt het scherm zijn kuren en gebeuren er allerlei handeling zonder dat ik het scherm aanraak.
                                Zo zit ik plots ineens in het scherm instellingen, is er al 2 keer een andere (verkeerde) snelheid doorgegeven en een obstakel gemeld ...

Vraag me af of iedereen hier last van heeft of dit enkel op mijn toestel het geval is.
                                Ik heb exact hetzelfde voor: af en toe flipt de coyote en bevestigt hij zelf obstakels, flitsers,... Touchscreen is nog steeds pover qua werking...ik twijfel altijd tussen het ding opsturen of verder blijven rijden maar aangezien de problemen zich maar af en toe voordoen denk ik steeds "ach ja"...voorlopig toch nog.

Weet er iemand trouwens hoe je het geluid kan muten als er een melding is en je te snel rijdt? Bij de V2 kon dit door op de middelste knop te duwen maar in de plus zie ik dit niet.

Bedankt!
                                '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                                '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
                                  Waar heb je hem gekocht?
                                  Ben niet zeker maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij enkel software updates binnenhaalt als hij in het "thuisnetwerk" van de sim is. Dus een Franse Coyote zal enkel updaten in Frankrijk.
                                  gekocht in Schoten. Dus op en top belgisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bekijk Berichten
                                    Ik heb exact hetzelfde voor: af en toe flipt de coyote en bevestigt hij zelf obstakels, flitsers,... Touchscreen is nog steeds pover qua werking...ik twijfel altijd tussen het ding opsturen of verder blijven rijden maar aangezien de problemen zich maar af en toe voordoen denk ik steeds "ach ja"...voorlopig toch nog.

Weet er iemand trouwens hoe je het geluid kan muten als er een melding is en je te snel rijdt? Bij de V2 kon dit door op de middelste knop te duwen maar in de plus zie ik dit niet.
                                    Bedankt!
                                    Naar mijn weten gaat dit nog niet, jammer maar helaas en is zeer ambetant Tenminste bij de touchscreen versie..
                                    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Vandaag voor de nieuwe Coyote de Software Update 2.7 binnengekregen. Weet er iemand wat er is gewijzigd ?

Comment

• Na een maand in bezit te zijn vd nieuwe Coyote met touchscreen, ben ik eigenlijk ontgoocheld... Scherm werkt zeer slecht, reageert amper, meldt ZELF mobiele flitsers en obstakels ZONDER DAT IK HET WIL! Dit kan toch niet meer. Het systeem vd sterren loopt op deze manier compleet vast. Zit op fw 2.6. Zeer veel onjuiste max snelheiden dat ie weergeeft, bijvoorbeeld op de E40 tussen Luik en Leuven springt ie van 120 naar 30 naar 90 etc...
                                        Waarom kan een bedrijf niet beter/langer testen doen vooraleer iets uit te brengen. Ik denk dat samen met mij zeer veel mensen gefrustreerd zijn dat ze de stap hebben gezet naar de touchscreen versie.
                                        2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• zullen dus nog een tijdje wachten met deze aan te kopen en blijven bij de oude v2

Comment

Working...
                                          X