Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ze hebben gereageerd en mocht hem gewoon omwisselen in de winkel van aankoop.
Hopelijk gaat de deze verder dan software 44+
heb em nu bijna 3 weken in mijn bezit de nieuwe.
Was geleverd met software 37 en na 3 dagen is die naar 44 gegaan. En sindsdien nog altijd 44. Normaal of niet?
Iedereen die er altijd maar problemen mee heeft, ge had beter gewoon iCoyote aangeschaft voor op uw smartphone.
En die dat geen smartphone hebben, hadden er beter één aangeschaft ipv dat brak toestel.
Iedereen die er altijd maar problemen mee heeft, ge had beter gewoon iCoyote aangeschaft voor op uw smartphone.
En die dat geen smartphone hebben, hadden er beter één aangeschaft ipv dat brak toestel.
Werkt dat wat deftig op de iPhone? Heb deze week nog zitten twijfelen om het eens te proberen. En kan je dat bv ook minimaliseren, en je iPhone in stand-by zetten, zodat je enkel een geluidje hoort indien er een flitspaal of mobiele flitser is?
Ja, dat werkt deftig, ik het het net eens gemeten en bij mij duurde het om het op te starten, inclusief intro, 10 seconden.
(Volledig actief, coyote verbinding en GPS-fix op mijn Nexus 4)
Minimaliseren kan je bij Android iig en dan blijft het draaien. Bij iPhone weet ik het niet precies.
Ik moet bijna een full time iemand aannemen om al die defecte toestellen, waarvan de grote meerderheid de iPhones, in te geven voor herstelling
Op alle coyotes zijn er misschien 4 of 5 terug binnen gebracht voor herstelling, op alle smartphones zal dit eerder factor X 10000000000 zijn.
Maar de meeste problemen situeren zich wel in het +18 XXX downloaden op die smartphones
Zo'n echte coyote sleur je dan ook niet elke dag mee in uw broekzak hé. Die smartphones worden veel intensiever belast dan zo'n Coyote toestel.
Ook kan je dat niet vergelijken vind ik. Er zijn veel meer smartphones in omloop dan coyote toestellen...
Ik heb ook iCoyote en ben er zeer tevreden over. Veel goedkoper dan de echte coyote.
Ja, dat werkt deftig, ik het het net eens gemeten en bij mij duurde het om het op te starten, inclusief intro, 10 seconden.
(Volledig actief, coyote verbinding en GPS-fix op mijn Nexus 4)
Minimaliseren kan je bij Android iig en dan blijft het draaien. Bij iPhone weet ik het niet precies.
Ah ik dacht dat je een iPhone had door het "i"-tje ervoor
Noemt dat op Android ook iCoyote misschien? Wat ik ook ergens gelezen had, is dat de iCoyote wel minder nauwkeurig zou zijn als de "gewone' versie?
Heb de laatste pagina's van dit topic wat doorgenomen, maar blijkt toch dat Coyote niet zo feilloos is dan ik dacht?
Denk dat ik misschien eens de app ga aanschaffen, en die 30 dagen trial ga proberen.
als je veel in het buitenland zit zoals ik gaat da wel een stevige noot aan data kosten dan vrees ik
als je veel in het buitenland zit zoals ik gaat da wel een stevige noot aan data kosten dan vrees ik
virtuele providers bieden hiervoor de oplossing of een provider zoeken die een optie biedt om voor 5€ per maand ofzo veel minder te betalen voor roaming.
Dan kom je nog onder de kosten van het coyote abbonnement.
zopas terug van zuid-frankrijk, alle vaste flitsers staan in een 4km-zone op 800m tot 1200m van het einde van die zone,de speedguns werden mooi aangegeven, veel risico-zones, oppassen rond rijsel want coyote geeft regelmatig de verkeerde snelheidsbeperking aan, goed uitkijken naar de borden of anders bent u geflitst,wat me wel opviel op mijn vele fietstochten in het zuiden dat ik regelmatig een controle tegenkwam van de gendarmerie, tot zelfs in de kleinste uithoeken stonden ze te controleren, ben zelfs 1x met mijn fiets aan de kant gezet, reed 37 waar ik maar 30 mocht, zware uitbrander gekregen en ik mocht beschikken
zijn zéér streng in Frankrijk met hun zone 30, vertelde mijn wedervaren aan de receptie van het hotel en daar verschoten ze niet van
Vorig jaar ook een filmke gezien ergens aan de Cote d'Azur dat de gendarmes wielertoeristen tegenhielden maar toen kon ik er nog inkomen want als er veel volk te voet is dan kan dat gevaarlijk worden. Ergens alleen op een wegje daar zie ik niet direct veel problemen in.
Ik heb hier toch ook veel problemen mee hoor.
Telkens ik bij het opstarten zie 'Update flitspalen...' mag ik het vergeten.
Denk niet dat ik het opnieuw ga aanvragen dat abonnement.
Op iCoyote voor Android of iOS?
Dan heb jij toch maar een rare telefoon, want voor het is praktisch onmogelijk om die app niet goed te laten werken, die steekt wel goed inéén.
Comment