Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
    Zaterdag iCoyote geïnstalleerd voor €1.79/30 dagen en even daarna kreeg ik dezelfde pop-up met promo-aanbod gedurende 2 dagen geldig.
    Klik daarop bracht me naar de standaardpagina met een jaarabonnement voor €49.99.

Ik ga het gewoon eens 30 d. testen en zie dan wel wat ik ermee doe. €50 is op zich geen fenomenaal bedrag, zeker niet als je vergelijkt met de kost van een aangekochte Coyote.
    Was ook zo bij mij. Als je dagelijks op de baan bent, zou ik het zeker doen. Hoewel ik moet zeggen, dit weekend ben ik een mobiele flitser tegengekomen in Dendermonde, en stond niet gemeld. Dus nog een geluk dat ik de plaat herkende van die wagen. Heb al 1 maal een mobiele melding gehad, maar toen stonden ze er niet (meer).
    Hoe dan ook, denk dat je die €50 er makkelijk uithaalt. Is ook handig voor de files enz...

Comment

• daarnet soft 2.9 binnengekregen. Benieuwd wat ze nu weer veranderd hebben....
      2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Ik moet woensdag in zwitserland zijn.
        Gaat mijn coyote automatisch de goede software installeren eens ik over de franse grens rijd?
        En ik weet dat het aparaat niet gebruikt mag worden in zwitserland. Maar is het ok dat het in het handschoenbakje ligt (uitgeschakeld) of mag je het totaal niet in de wagen hebben liggen? Anders leg ik het wel onder het reservewiel, dan zien ze het niet.
        En hypotethisch gesproken. Als ik hem toch aan zou laten staan in zwitserland geeft hij dan de vaste palen goed aan.

Comment

• Ik weet niet dat het al in dit topic staat maar de Coyote V1 koop je tegenwoordig voor 59 euro! Dat is wel een heel mooie prijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
            Ik moet woensdag in zwitserland zijn.
            Gaat mijn coyote automatisch de goede software installeren eens ik over de franse grens rijd?
            En ik weet dat het aparaat niet gebruikt mag worden in zwitserland. Maar is het ok dat het in het handschoenbakje ligt (uitgeschakeld) of mag je het totaal niet in de wagen hebben liggen? Anders leg ik het wel onder het reservewiel, dan zien ze het niet.
            En hypotethisch gesproken. Als ik hem toch aan zou laten staan in zwitserland geeft hij dan de vaste palen goed aan.
            Coyote gaat automatisch de juiste software gebruiken in frankrijk.

Ivm zwitserland goed verstoppen of hij mag meteen in de vuilbak!
            Hij zal wel de vaste palen aangeven, maar het is toch wel een risico.

Comment

• Intussen al aangekomen in Sud de France, en 2 keer geflitst.
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                Intussen al aangekomen in Sud de France, en 2 keer geflitst.
                Aan de snelheidslimiet houden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Intussen al aangekomen in Sud de France, en 2 keer geflitst.
                  Door mobiele radars of vaste?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Coyote gaat automatisch de juiste software gebruiken in frankrijk.

Ivm zwitserland goed verstoppen of hij mag meteen in de vuilbak!
                    Hij zal wel de vaste palen aangeven, maar het is toch wel een risico.
                    hebben hem in zwitserland uitgezet en in handschoenkastje gelegd bij grensovergang.
                    Hij heeft nooit de nieuwe software erop gezet in frankrijk. Was daar ni kwaad voor want had ik nog steeds de exacte locatie van de flitsers. En dat was nodig aan de snelheid die we gingen.
                    In zwitserland ging de flitspaal af op 128 waar je 120 mocht. Toch heel scherp die mannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                      Door mobiele radars of vaste?
                      1x door een mobiele opstelling. Stond een blauwe Astra break aan de kant. Kon het eigenlijk geweten hebben. Was ook maar tegen zowat 140. Slechtste is op een binnenweg waar een vaste installatie staat op de N116. Waar je 70 mag zag ik de flits afgaan, na remmen zat ik nog aan +- 110.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                        Aan de snelheidslimiet houden?
                        De kloterij is dat ze ook trajectmetingen doen dus. Je kan dan ook bijna niets anders dan je aan de snelheid te houden. Heb maar een paar stukken er de pas kunnen inhouden. En dat was dan nog niet overdreven. Max 170 achter een Megane met Franse platen.

Comment

• Hopelijk deze keer meer geluk!

Is er een verschil tussen de functionaliteit van de mini coyote plus en de nieuwe coyote?
                          Met andere woorden kunnen beide toestellen evenveel?
                          ik weet dat de nieuwe coyote bv bluetooth heeft en de plus niet, maar zit er op het vlak van meldingen (files melden, obstakels, trajectcontrole,...) ook verschil op?

Thx,
                          Brecht
                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                            Hopelijk deze keer meer geluk!

Is er een verschil tussen de functionaliteit van de mini coyote plus en de nieuwe coyote?
                            ik weet dat de nieuwe coyote bv bluetooth heeft en de plus niet, maar zit er op het vlak van meldingen (files melden, obstakels, trajectcontrole,...) ook verschil op?

Thx,
                            Brecht
                            Meldingen zouden op gelijk welke versie dezelfde moeten zijn volgens mij, zou anders maar raar zijn...

Comment

• Wat kost zo een Coyote abbo per maand ongeveer? Aangezien ik soms nogal eens doorrijd (vooral als ik zaterdagmorgend om 5.45 de baan op ben opweg naar't werk...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                                Wat kost zo een Coyote abbo per maand ongeveer? Aangezien ik soms nogal eens doorrijd (vooral als ik zaterdagmorgend om 5.45 de baan op ben opweg naar't werk...)
                                iPhone €50 (jaar) en €12 (maand), andere apparaten iets duurder denk ik.
                                Je haalt dat er zeker uit vind ik. Wel echter niet blindelings op vertrouwen, want je zal maar eens de eerste zijn bij een mobiele flitser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                  Hopelijk deze keer meer geluk!

Thx,
                                  Brecht
                                  Brecht,

De nieuwe coyote heeft een pak meer info op het scherm. Zo zie je rechts bvb al op voorhand of er melding zijn binnen 10, 20 of 30km en welke dat het zijn.
                                  Ook zijn er bij de nieuwe coyote meerdere meldingen op hetzelfde moment mogelijk. 1 zie je onderaan de andere bovenaan.

Ik ben toch ERG tevreden met mijn nieuwe coyote tov mijn V1 en v2 plus.

Comment

• baan roesel

Comment

• baan roeselare - torhout is sedert deze week maar 70 meer ipv 90 km per uur, alles mooi doorgegeven, benieuwd hoeveel jaar het gaat duren vooraleer coyote de aanpassingen gaat doorvoeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Brecht,

De nieuwe coyote heeft een pak meer info op het scherm. Zo zie je rechts bvb al op voorhand of er melding zijn binnen 10, 20 of 30km en welke dat het zijn.
                                        Ook zijn er bij de nieuwe coyote meerdere meldingen op hetzelfde moment mogelijk. 1 zie je onderaan de andere bovenaan.

Ik ben toch ERG tevreden met mijn nieuwe coyote tov mijn V1 en v2 plus.
                                        De reden dat ik dit vraag is omdat ik de coyote graag had willen ophangen aan een Brodit ProClip naast men radio
                                        En beetje zoals hier http://img17.imageshack.us/img17/1134/cimg6354.jpg maar dan iets meer ingewerkt.

kan je de nieuwe coyote langs achter bevestigen op een vlak oppervlak (zoals de plus dit doet met z'n clip)

thanks
                                        brecht
                                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                                          baan roeselare - torhout is sedert deze week maar 70 meer ipv 90 km per uur, alles mooi doorgegeven, benieuwd hoeveel jaar het gaat duren vooraleer coyote de aanpassingen gaat doorvoeren
                                          Staat op de lijst voor de update van 2018, komt in orde.

Comment

Working...
                                          X