Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
    Staat op de lijst voor de update van 2018, komt in orde.
    Heb al vaak verkeerde snelheidsborden doorgegeven, is noooit veranderd bij coyote. Volgens mij moet daar dringend orde op zaken worden gezet, ik denk dat ze klanten verliezen door hun slordigheden. De nieuwe Coyote is echt super, mits het deftig zou werken...
    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Elk systeem dat afhankelijk blijft van de input van gebruikers blijft een wankel systeem. Heb zo een collega gehad die voor de fun een punt doorgaf waar er geen was. En werd ook opgenomen. Was wel bij TomTom.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Elk systeem dat afhankelijk blijft van de input van gebruikers blijft een wankel systeem. Heb zo een collega gehad die voor de fun een punt doorgaf waar er geen was. En werd ook opgenomen. Was wel bij TomTom.
        Heb ook eens een vaste flitspaal doorgegeven toen ik TomTom gebruikte, heeft een dikke maand geduurd eer ze dat aangepast hadden. En dat terwijl ik echt elke dag het punt doorgaf. Die live service trekt echt op geen fluit.
        Echter doen ze er bij Coyote ook lang over. Ochja, zo slaan ze hun eigen ruiten in, ze zullen het wel merken als mensen meer naar alternatieven gaan grijpen.

Comment

• Ik heb net ingetekend op een aanbod van €29,xx voor een jaar iCoyote.
          Loopt tot 27/9 werd er vermeld...

Comment

• Misschien is het een verkeerde indruk, maar het lijkt me dat Coyote regelmatig mooie (abonnements-) acties doet om nieuwe klanten aan te trekken. Als jarenlange gebruiker kan je echter niet profiteren van deze acties. Onlangs kreeg ik wel een aanbieding om zo'n nieuw toestel met €100 korting aan te kopen, maar waarom zou ik dat doen als ik lees en hoor dat het nieuwe toestel toch niet je dat is en mijn V2 Plus toestel nog prima werkt?

Dit lijkt me trouwens een algemeen fenomeen, niet alleen bij Coyote: om nieuwe klanten aan te trekken worden er met promoties naar je hoofd gesmeten, maar de loyaliteit van klanten wordt zelden beloond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
              Misschien is het een verkeerde indruk, maar het lijkt me dat Coyote regelmatig mooie (abonnements-) acties doet om nieuwe klanten aan te trekken. Als jarenlange gebruiker kan je echter niet profiteren van deze acties. Onlangs kreeg ik wel een aanbieding om zo'n nieuw toestel met €100 korting aan te kopen, maar waarom zou ik dat doen als ik lees en hoor dat het nieuwe toestel toch niet je dat is en mijn V2 Plus toestel nog prima werkt?

Dit lijkt me trouwens een algemeen fenomeen, niet alleen bij Coyote: om nieuwe klanten aan te trekken worden er met promoties naar je hoofd gesmeten, maar de loyaliteit van klanten wordt zelden beloond.
              Kan ik alleen maar beamen..
              Na een 2tal maand heeft de mijne eindelijk een vaste flitser door tss Erondegem en Wetteren,meermaals gemeld zonder resultaat,tot ik het op fb in de groep gooide....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                Misschien is het een verkeerde indruk, maar het lijkt me dat Coyote regelmatig mooie (abonnements-) acties doet om nieuwe klanten aan te trekken. Als jarenlange gebruiker kan je echter niet profiteren van deze acties.

Ik was al gebruiker van iCoyote, en heb gewoon mijn abonnement een jaar verlengd met 40% korting.
                Hierboven is trouwens al vermeld dat Coyote dat wel meer doet, zo'n aanbod dat één of nu twee paar dagen geldig is.
                Last edited by K2; 26/09/2013, 14:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                  Ik was al gebruiker van iCoyote, en heb gewoon mijn abonnement een jaar verlengd met 40% korting.
                  Hierboven is trouwens al vermeld al Coyote dat wel meer doet, zo'n aanbod dat één of nu twee paar dagen geldig is.
                  Maar ik ga mn abonnement toch niet al verlengen als het nog meer dan een jaar geldig is?

Comment

• Nee, maar als het ooit afgelopen is, kan je even de kat uit de boom kijken hé. Om de paar maand lijkt er zo'n actie te zijn...
                    Mijn abo was sinds 23/9 afgelopen, dus zitten er nu toevallig slechts 3 dagen tussen. Anders had ik gewoon iets langer gewacht en ondertussen even zonder gedaan. Dat lukt ook nog wel .
                    Last edited by K2; 26/09/2013, 14:53.

Comment

• Had er ook een mailtje van gekregen, eigenlijk dikke pech gehad. 2 maand geleden was er ook al zo'n actie. Toen heb ik die net gemist. Heb dan maar een "gewoon" abo aangeschaft, van €50. En nu weer zo'n actie?!
                      Volgende keer wacht ik wel hoor als ze het zo snel doen.

Comment

• Laatste weken 2 keer tegengekomen dat ik flitser zag staan aan linkerkant vd weg die niet aangekondigd werd. Als ik omkeerde was hij WEL aangekondigd. Dus aankondiging alléén in rijrichting. Spijtig , want ze flitsen ook van VOORAAN. Misschien aan coyote om eens te bekijken om deze mobile flitsers automatisch in beide richtingen aan te geven.

Comment

• Iemand die een jaarabonnement van iCoyote wil voor €29,99? Heb namelijk 2x zo'n abonnement betaald en het 2de is bij deze totaal nutteloos ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
                            Laatste weken 2 keer tegengekomen dat ik flitser zag staan aan linkerkant vd weg die niet aangekondigd werd. Als ik omkeerde was hij WEL aangekondigd. Dus aankondiging alléén in rijrichting. Spijtig , want ze flitsen ook van VOORAAN. Misschien aan coyote om eens te bekijken om deze mobile flitsers automatisch in beide richtingen aan te geven.
                            Moet je wel je coyote toestel correct instellen, bij mij staat het in beide richtingen aangegeven

Comment

• Dit kan je niet instellen in je Coyote (of het moet een nieuwe optie zijn) ...

Wat je wel kan aangeven is dat de verkenners in beide richtingen worden getoond. Maar dit is gewoon puur informatief. Heeft geen info op het melden van flitsers in beide richtingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tazmanian Bekijk Berichten
                                Dit kan je niet instellen in je Coyote (of het moet een nieuwe optie zijn) ... Heeft geen info op het melden van flitsers in beide richtingen
                                In te stellen via de website als ik mij niet vergis.

Comment

• Zou niet weten waar je dat via de website kan instellen (voor de nieuwe Coyote)

Comment

• Een collega wielertoerist zei me dit dit week-end ook.
                                    Ik dacht dat dat wel aangegeven werd maar het is blijkbaar het aantal gebruikers dat in 2 richtingen aangegeven kan worden, niet de cameras. Redelijk dom.

Comment

• Net geflitst zonder waarschuwing van de Coyote op de E19.
                                      Ik kijk op twitter/facebook, daar stond al 1 uur op vermeld….
                                      Dat ze mij nu maar 3 sterren geven voor mijn melding…

Comment

• @ Newlook: Misschien wel al in de andere richting gemeld , zie mijn opmerking hogerop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                                          Net geflitst zonder waarschuwing van de Coyote op de E19.
                                          Ik kijk op twitter/facebook, daar stond al 1 uur op vermeld….
                                          Dat ze mij nu maar 3 sterren geven voor mijn melding…
                                          Het is niet omdat je een coyote hebt dat je daarom niet meer zal geflitst worden.
                                          Het is een hulpmiddel!
                                          Last edited by ; 11/10/2013, 11:55.

Comment

Working...
                                          X