Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mini Coyote - legale radarverklikker

Hoe weet je of je de laatste nieuwe versie hebt van de software (mini coyote plus)?
    Kan je dit ergens checken?

Sent from my iPad using Tapatalk.
    Last edited by Brebelco; 19/12/2013, 16:47.
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Ik zou graag een mini coyote plus aanschaffen, maar op de website van coyote zijn die al enkele weken/maanden uitgeput. Ze zijn wel nog beschikbaar in de gewone winkels. Iemand die weet of de kerstpromotie op de website van coyote ook geldig is voor een toestel aangekocht in een andere winkel? Bv. 3 jaar abonnement voor 250 euro ipv het anders 2 jaar abonnement.

* promotie niet cumuleerbaar en uitsluitend voor nieuwe klanten die een Nieuwe Coyote, Mini coyote plus of V1 aankopen bij aankoop van een eerste abonnement (uitgezonderd Nieuwe Coyote Pack 12 maand) tussen 15/11/2013 en 31/01/2014. Inclusief: 1 jaar abonnement gratis voor de afsluiting van een abonnement van 24, 36 of 48 maand. (= 1 maand bij aankoop van de Coyote + 3 maand gratis bij aankoop van een abonnement van 24, 36, 48 maand + 8 maand speciale kerstpromotie) Of 6 maand abonnement gratis voor een afsluiting van een abonnement van 12 maand (1 maand inclusief bij aankoop van de Coyote + 1 maand gratis bij aankoop abonnement van 12 maand + 4 maand speciale kerstpromotie. Zover de voorraad strekt.
      Last edited by ; 22/12/2013, 11:48.

Comment

• Mocht je al een smartphone hebben, dan neem je beter icoyote ;-).

Sent from my LT26i using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door neoneon Bekijk Berichten
          Ik zou graag een mini coyote plus aanschaffen, maar op de website van coyote zijn die al enkele weken/maanden uitgeput. Ze zijn wel nog beschikbaar in de gewone winkels. Iemand die weet of de kerstpromotie op de website van coyote ook geldig is voor een toestel aangekocht in een andere winkel? Bv. 3 jaar abonnement voor 250 euro ipv het anders 2 jaar abonnement.
          Wanneer je u coyote in de winkel koopt dan moet je nog altijd op de site van mini coyote je abonnement kiezen en ik veronderstel dat dat daar dan gaat bijstaan als je kiest tussen 1-2-3 jaar. De maand extra die ik kreeg bij een abonnement stond ook daarbij en ik heb hem ook in de winkel gekocht.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Bekijk

Comment

• "Sinds 16 december is de samenwerking tussen Coyote (de nummer 1 van de radarverklikkers) en de politie een feit", zegt Vincent Hebert, Directeur generaal bij Coyote Systems Benelux : « bij belangrijke verkeersproblemen, we spreken bijvoorbeeld van een autoweg die onderbroken is of van spookrijders, kan de Politie waarschuwingsberichten of informatie in real-time op de Coyote-toestellen doorgeven, in het betreffende gebied waar het verkeersprobleem plaats heeft ».

Het doorgeven van deze informatie aan de 415.000 Coyote-gebruikers moet niet alleen de veiligheid op onze wegen verbeteren (bijvoorbeeld in het geval van spookrijders) maar ook het beheer van de verkeersinformatie (in het geval van zware verkeersproblemen of onderbroken autowegen). Deze informatie moet ook de autobestuurders beter inlichten over de wegomstandigheden aangezien de Coyote-gebruikers verwittigd kunnen worden van wisselende snelheidsbeperkingen bij smog.

Tegelijkertijd werkt Coyote ook mee aan het project van het verkeersinformatie–agentschap onder leiding van SOFICO en opgericht door Minister Di Antonio, met de medewerking van de Politie, de RTBF en Be Mobile."

Bekijk

Comment

• Ik gebruik intussen 2jaar3mnd de mini Coyote V1.
              Nu twijfel ik om te verlengen met 1 jaar (+3 mnd gratis) voor 144 euro ofwel met 2 jaar (+ 6 mnd gratis) voor 250 euro.
              Ik twijfel want als mijn toestel opeens niet meer zou werken, kan ik dan probleemloos de rest van het abonnement laten overzetten op een ander toestel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                Ik gebruik intussen 2jaar3mnd de mini Coyote V1.
                Nu twijfel ik om te verlengen met 1 jaar (+3 mnd gratis) voor 144 euro ofwel met 2 jaar (+ 6 mnd gratis) voor 250 euro.
                Ik twijfel want als mijn toestel opeens niet meer zou werken, kan ik dan probleemloos de rest van het abonnement laten overzetten op een ander toestel?
                Je kan je abonnement overzetten naar een ander toestel!
                Daarvoor moet je gewoon een mail sturen naar coyote en binnen de 48u zetten zij je abonnement over naar een ander toestel. (staat op hun website bij de FAQ)
                Dus moest ik u zijn zou ik voor de 2 jaar gaan, mooie deal.

Sent from my car (while driving) using Tapatalk..

Bekijk

Comment

• Tnx voor de snelle reply!
                  Voor de zekerheid heb ik naar Marjan (maar misschien werkt ze er niet meer, tot nu geen rebounce van mijn email) gemaild.
                  En haar ook gevraagd of ik 5 jaar garantie kan nemen. Het is een oud toestel maar in mijn ogen nog steeds het beste want ik hoef niet meer dan de 2 basic functies: signalisatie van vaste (+trajectcontrole) en mobiele radars, al de rest zijn overbodige toeters en bellen en veel kleurkes hoef ik ook niet. En door de basic functies en monochrome display duurt het lang eer de batterij leeg is zodat de levenduur van het toestel lang is, vandaar mijn interesse in die garantieverlenging.

Comment

• Kan iemand mij zeggen of de mini coyote V2 en de new coyote dezelfde bevestiging gebruiken? Mount van de new coyote kleeft nog op het dashboard van een 2dehands aangekochte wagen en zou willen weten of de coyote V2 daarop past.

Groeten,
                    Dries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                      Kan iemand mij zeggen of de mini coyote V2 en de new coyote dezelfde bevestiging gebruiken? Mount van de new coyote kleeft nog op het dashboard van een 2dehands aangekochte wagen en zou willen weten of de coyote V2 daarop past.

Groeten,
                      Dries
                      Neen, zijn 2 verschillende bevestigingen. De new coyote klikt erin en de v2 schuift erin:

Bekijk

Comment

• Alvast bedankt voor de respons maar ik heb gewoon een rubberen dop (magneet met 2 opstaande randjes) op mijn dashboard waarvan ik weet dat er een nieuw type coyote heeft opgezeten. Ik weet dat bovenstaande toestellen een ander type houder hebben maar ik vroeg mij af of ze op dezelfde rubberen 'mount' passen . Ik heb al gezocht naar foto's op internet maar daaruit word ik niet wijzer.
                        Last edited by Duke; 30/01/2014, 13:34.

Comment

• Net jaarabonnement verlengd en er 3 maanden bijgekregen. Is promo nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                            Alvast bedankt voor de respons maar ik heb gewoon een rubberen dop (magneet met 2 opstaande randjes) op mijn dashboard waarvan ik weet dat er een nieuw type coyote heeft opgezeten. Ik weet dat bovenstaande toestellen een ander type houder hebben maar ik vroeg mij af of ze op dezelfde rubberen 'mount' passen . Ik heb al gezocht naar foto's op internet maar daaruit word ik niet wijzer.
                            Ah ok, je hebt het over de magneet, ik heb het even getest met de Mini Coyote Plus (dat zal ongeveer hetzelfde zijn als de V2 denk ik).
                            De magneet van de New Coyote is exact hetzelfde als de magneet van de Mini Coyote Plus.

Bekijk

Comment

• Top, dat moest ik weten Bedankt!

Comment

• Gisteren de "bermkakkerlakken" 2 keer gezien in omgeving Mol, met een Volvo. Geen enkele van de 2 was aangegeven. Gemeld, en aangezien ik tijd had , 5 min. gewacht en terug voorbij gereden, NIKS NADA ?? verleden week ook eerste pv op meer dan 2 jaar gekregen , niks gezien niks gemeld. Echter , als je van Antwerpen naar Breda gaat , krijg je in beide richtingen meldingen van traject controle , die dan ineens afspringt voordat het einde bereikt is. Dit allemaal op korte tijd, misschien zou coyote toch wat beter en sneller moeten reageren ??

Comment

• en dan vandaag van Aalter tot Maldegem = 18 km , richting Knokke, n44 dacht ik , constant 120 op dat ding , terwijl er aan beide kanten van de weg platen 90 staan. Er is werk aan de winkel voor Coyote, als ze onze € willen blijven binnen rijven willen we er ook een correcte service voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
                                    en dan vandaag van Aalter tot Maldegem = 18 km , richting Knokke, n44 dacht ik , constant 120 op dat ding , terwijl er aan beide kanten van de weg platen 90 staan. Er is werk aan de winkel voor Coyote, als ze onze € willen blijven binnen rijven willen we er ook een correcte service voor.
                                    Ja maar daarom bestaat er de functie om de snelheid aan te passen e... Als jij doorgeeft op je toestel dat het daar 90km/u is zal hij nadien telkens 90 tonen. Wanneer andere coyotegebruikers net hetzelfde doorgeeft dan zal dit nadien aangepast worden naar andere coyotes.

Bekijk

Comment

• Heeft me deze week toch al 2 maal van een boete behoed, mobiele flitser.

Comment

• Op de E40 ter hoogte van Haasrode zijn er inhammen gemaakt in de middenberm. Daar staat dan ook een groot zwart bord. Telkens ik passeer moet ik steeds lachen en denk ik, alle dat zie je toch van ver moest daar ooit een mobiele staan...

Vandaag rond de middag passeer ik en krijg ik een melding van mobiele flitser... VERDORIE die zie je dus niet staan! Je ziet pas een wagen staan nadat je gepasseerd bent :o (aka wanneer het te laat is)

Hoewel hij er heel af en toe eens eentje mist (maar hé iemand moet de eerste zijn natuurlijk...) heeft de coyote mij toch al 5-6 keer een mooie boete bespaard. Mijn 'duur' abonnement is dan ook al meerdere keren terugbetaald!

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                          Ja maar daarom bestaat er de functie om de snelheid aan te passen e... Als jij doorgeeft op je toestel dat het daar 90km/u is zal hij nadien telkens 90 tonen. Wanneer andere coyotegebruikers net hetzelfde doorgeeft dan zal dit nadien aangepast worden naar andere coyotes.

Heb al meermaals juiste snelheid doorgegeven maar er gebeurt gewoonweg niets.... Jammer
                                          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Working...
                                          X