Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sebke Bekijk Berichten
    @Brebelco; bedankt voor je uitgebreide reactie.

Je ziet op je foto's wel duidelijk dat de nieuwe coyote toch een slag groter is… Daarvoor alleen al zou ik eerder naar een mini neigen.
    Over de mini heb ik niet direct iets slechts te zeggen. Enkel, maar dat weet je op voorhand, is er een toestel dat wat uitgebreider is.
    Maar het is niet zo dat je meldingen mist met de plus die je bij de nieuwe wel krijgt.
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Dit gaat u nog het beste idee geven over wat ik bedoel met het touchscreen
      Dat bedoel ik met een frustratiemomentje!

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
        Ik heb beiden toestellen gehad en de New Coyote heb ik nu in mijn wagen hangen. Op de Mini Coyote plus heb ik eigenlijk geen opmerkingen.. 98% van de tijd werkte dit perfect en was er eigenlijk zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat je een minder uitgebreid systeem hebt. Je kan bijvoorbeeld enkel iets doorgeven als obstakel terwijl je bij de nieuwe 6 verschillende keuzes hebt. Dat maakt voor je zelf eigenlijk niets uit maar ik vind de 'beleving' van gedetailleerdere meldingen kunnen doorgeven leuker.

De plus heb ik 5maanden gehad en dan door de New coyote te winnen dan over gestapt. Toestel is iets groter en moeilijker weg te werken. Maar het is nieuwer en het ziet er allemaal veel moderner en properder uit. Je hebt meer opties en je krijgt gedetailleerdere meldingen door.
        Van foutieve snelheden heb ikzelf nog niets gemerkt. Wel heb ik gemejrt dat de New coyote direct ontvangst heeft terwijl de plus ik toch 4-5min moest rijden...

Het touchscreen... Mja, ik ben er niet voor te vinden. De helft van de tijd werkt het en de helft van de tijd ben ik er op aan het vloeken. Dat ik 500 keer moet drukken en roepen in de hoop hij het aanvaardt :p

De ideale oplossing (voor mij) is de nieuwe coyote met de fysieke knoppen van de vorige coyote! Maar ja dat gaat dus niet!

Plus:

Nieuwe (vertrok net op een tripje dus de rest hangt er normaal niet :p )
        Mijn auto ziet er bijna net hetzelfde met alle gadgets, enkel heb ik een dashcam ipv de coyote want die heb ik op men Android. Echt zot wat voor kabels je hierdoor allemaal krijgt.

Ik erger mij bij de icoyote app ook enorm aan die vertaling.

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
        Dit gaat u nog het beste idee geven over wat ik bedoel met het touchscreen
        Dat bedoel ik met een frustratiemomentje!

http://youtu.be/cSC0-_XpY6o
        Btw, hangt je camera in je filmpje aan de kopsteun?

Sent with a Galaxy Note 3
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
          Mijn auto ziet er bijna net hetzelfde met alle gadgets, enkel heb ik een dashcam ipv de coyote want die heb ik op men Android. Echt zot wat voor kabels je hierdoor allemaal krijgt.

Ik erger mij bij de icoyote app ook enorm aan die vertaling.

Btw, hangt je camera in je filmpje aan de kopsteun?

Die gadgets hangen er normaal niet hoor enkel de coyote hangt er 24u/24u!
          Wat bedoel je met de vertaling?

Uhu, mijn gsm knel ik dan tussen mijn zetel en mijn kopsteun. Zonder extra hulpmiddelen of dergelijke.

Bekijk

Comment

Die gadgets hangen er normaal niet hoor enkel de coyote hangt er 24u/24u!
            Wat bedoel je met de vertaling?

Uhu, mijn gsm knel ik dan tussen mijn zetel en mijn kopsteun. Zonder extra hulpmiddelen of dergelijke.
            Jij hebt de app niet in gebruik maar daarvan is de vertaling echt erg, file is/was vertaald naar knop omdat dit van bouchon komt. Nu is dit wel net aangepast. En nog van die te letterlijke vertalingen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              Jij hebt de app niet in gebruik maar daarvan is de vertaling echt erg, file is/was vertaald naar knop omdat dit van bouchon komt. Nu is dit wel net aangepast. En nog van die te letterlijke vertalingen...

ja nu je het zegt... hilarisch eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk Berichten
                ja nu je het zegt... hilarisch eigenlijk
                Ik vind het eerder schandalig, dit verwacht je niet van een betalende app.

Comment

• Maakt voor mij niets uit. Het doet perfect wat ik ervan verwacht, en bovendien, er is geen beter alternatief.

Comment

• Coyote heeft sinds kort rare manieren
                    Wanneer ik de auto uitschakel, schakelde de coyote zichzelf ook uit. Dit doet hij dus niet altijd meer maar bovendien lijkt het alsof de coyote stroom terugstuurt naar mijn 12V stekker, zoals je kan zien op de foto blijft het lichtje op de stekker ook branden terwijl hij los is, echt raar. Hij sluit zichzelf ook niet volledig af maar het lampje blijft pinken (dat doet hij normaal enkel als hij opgeladen word en niet aanligt)
                    Ook maakt mijn 12V stekker een zoemend geluid als ik 'm heb zoals op de foto

Mensen die dit probleem herkennen?

Comment

• Sinds een week is t scherm van mijn mini coyote plus zo donker dat er 'bijna' niks meer op te zien is .Ook niet als ik mijn handen er rond hou om de inval van t zonlicht tegen te gaan. Bij mijn weten is de helderheid van t scherm niet in te stellen, klopt dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
                        Sinds een week is t scherm van mijn mini coyote plus zo donker dat er 'bijna' niks meer op te zien is .Ook niet als ik mijn handen er rond hou om de inval van t zonlicht tegen te gaan. Bij mijn weten is de helderheid van t scherm niet in te stellen, klopt dat?
                        De helderheid is wel in te stellen van de mini coyote (toch bij de plus) gaat van 1-5. Je vindt dit ergens terug bij instellingen.

Al zou ik het wel raar vinden dat ineens vanzelf aangepast wordt...

Bekijk

Comment

• Er is blijkbaar een nieuwe coyote uit.

Allé, een gps waar coyote inzit. Had het gezien op hun feestboekpagina.

Bekijk

Comment

Er is blijkbaar een nieuwe coyote uit.

Allé, een gps waar coyote inzit. Had het gezien op hun feestboekpagina.
                            Yep, collega gaat'm bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                              Yep, collega gaat'm bestellen.
                              250 euro! Ook niet mis... Ben benieuwd hoe die gps gaat werken. Ik weet niet met wie ze hiervoor samenwerken?

Maar het enigste wat eigenlijk dringend opgelost moet worden is het touchscreen! Voor de rest hoeft coyote niet meer te zijn dan dat de nieuwe coyote eigenlijk is.

Bekijk

Comment

250 euro! Ook niet mis... Ben benieuwd hoe die gps gaat werken. Ik weet niet met wie ze hiervoor samenwerken?

Maar het enigste wat eigenlijk dringend opgelost moet worden is het touchscreen! Voor de rest hoeft coyote niet meer te zijn dan dat de nieuwe coyote eigenlijk is.
                                Zwijg me van dat touchscreen of die voice control...

De mijne geeft soms spontaan een eigen melding (bv obstakel) zonder dat ik er aan ben gekomen. Als ik dan bv een flitser passeer en je moet bevestigen, kiest hij soms voor mij (random) of reageert hij niet op het aanraken of spreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Zwijg me van dat touchscreen of die voice control...

De mijne geeft soms spontaan een eigen melding (bv obstakel) zonder dat ik er aan ben gekomen. Als ik dan bv een flitser passeer en je moet bevestigen, kiest hij soms voor mij (random) of reageert hij niet op het aanraken of spreken.
                                  Hier idem, erg dat Coyote toch blijft sukkelen met hun software, erg jammer.
                                  2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                    Coyote heeft sinds kort rare manieren
                                    Wanneer ik de auto uitschakel, schakelde de coyote zichzelf ook uit. Dit doet hij dus niet altijd meer maar bovendien lijkt het alsof de coyote stroom terugstuurt naar mijn 12V stekker, zoals je kan zien op de foto blijft het lichtje op de stekker ook branden terwijl hij los is, echt raar. Hij sluit zichzelf ook niet volledig af maar het lampje blijft pinken (dat doet hij normaal enkel als hij opgeladen word en niet aanligt)
                                    Ook maakt mijn 12V stekker een zoemend geluid als ik 'm heb zoals op de foto

Mensen die dit probleem herkennen?

Zelfde probleem van dat zoemend geluid en dat ligt niet aan de coyote maar aan de sigareten aansteker

Comment

• Thx BREBELCO, effe gezocht en inderdaad, maar staat reeds op 5 , dus "helderder" kan niet .

Comment

• Weet er iemand wat dit nieuwe icoon betekent rechtsonder? Zag het al toen ik met coyote in Frankrijk reed maar nu dus ook in België.

Lijkt op een pijl die de richting waar een file staat laat zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Zelfde probleem van dat zoemend geluid en dat ligt niet aan de coyote maar aan de sigareten aansteker
                                          Met de bijgeleverde aansteker van coyote hetzelfde probleem dat de lampjes blijven branden, maar die zoemt niet... Lijkt mij dus nog altijd niet normaal dat de lampjes blijven branden

Comment

Working...
                                          X