Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    "Onderhoud in uitvoering. Dank je om later terug te keren."

Ze zijn waarschijnlijk hunne bureau aan 't stofzuigen ofzo, en om de stofzuiger te doen werken hebben ze de stekker van de server moeten uittrekken.
    Dan zijn ze daar wreed proper , de settings liggen al plat sinds gisterenavond Gaat goed de verkoop van coyotes, zouden ze bij coyote deze forumpost volgen ? Ik ben benieuwd hoeveel actieve toestellen er momenteel in België rondzoeven... Zoiets mag je altijd hier komen posten of op jullie site zetten

Comment

• Net gemerkt op franse site kosten ze ook 149 euro. Zo te zien nieuwe versie 1.2, voor zover ik kan zien uiterlijk enkel een zilvere knop. En samen met een zuignap voor op de ruit, zou handig zijn...

Comment

• Haha ça marche bien. Testje op de E403 : slechts 1 verkenner, geen afstandgegevens (autostrade was ook zo goed als leeg), in Kortrijk op de E17 en daar waren er 7 verkenners waarvan de dichtste 32 km voor mij.

Dat tuut wel wreed goed op voorhand bij vaste flitspalen, miljaar. Tel daar dan nog bij dat op m'n tomtom ook alle flitspalen zitten, en de meeste zelfs dubbel (omdat de flitspaalbestanden van alertegps.com ook sowieso de Belgische omvatten, en ik heb geen zin om telkens ik enkel in België rijd al die Franse waarschuwingen uit te gaan zetten), dus dat piept echt vet hard bij vaste flitspalen bij mij.
        Met nen druk op de knop kunt ge diene Coyote wel muten als 'ie aan 't piepen is, da's handig.

Heb 'm op de bovenkant van m'n Brodit gps-houder gekleefd (dat magneetje), zo piept 'ie perfect boven mijn tomtom uit en heb ik alles in één oogopslag (flitspaalweergave met snelheid, mogelijke flitslocaties, navigatie + via de Coyote nog 'es extra de werkelijke snelheid en mobiele flitsmeldingen). Eigenlijk nog proper zo, kleeft al vast en gaat daar blijven denk ik. Paar GSM-piccies genomen en bijgevoegd.
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 21/10/2009, 00:19.

Comment

• Wie heeft er hier al eentje?

Coyote Mini Gebruikers:

Stevy
          E90 Driver
          Nicolas B.
          Olivierooo
          ScoobySimon
          Cash
          Wax-it
          Alexx
          BozZke
          Dixie
          Ken
          JeVeE
          Kristof D.
          DDke

14 and counting
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
            Serieus? Zit er dan een transfo in die lader?
            Dat staat toch op die 12V-sigarenaanstekerplug. Input 12V, output 5,2V.

Comment

• Ik heb met die lader eens mijn gsm proberen op te laden, na 10 min had 'k een verbrande geur in de auto

Comment

• Zijn toch gewoon standaard USB omvormers?
                ----------------------------------------------------------------------------------
                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                Pictures here: BMW 7 Series
                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                It might need half a starsystem to turn around,
                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                Cylons have respect for it...

Comment

• Ja, maar mogelijks trekt zijn GSM een hoger amperage waarop die 12V naar USB adapter niet voor geschikt is<

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Ja, maar mogelijks trekt zijn GSM een hoger amperage waarop die 12V naar USB adapter niet voor geschikt is<
                    Idd ik denk dat de coyote lader te licht is. Bij mijn gsm (Htc touch hd) was het net genoeg om het ding te doen werken, van opladen was geen sprake. Enkel noodgevallen dus

Comment

• Uitverkocht

Effe een update. Zonet een brief van de Autogids gekregen. De voorraad was reeds na drie dagen de deur uit. Ze hebben er nieuwe kunnen krijgen van de Belgische importeur, maar niet langer aan dezelfde voorwaarden. Ze bieden drie mogelijkheden: ofwel terugbetaling, ofwel 30€ opleggen en alsnog het abonnement van twee jaar én de mini-coyote, ofwel niet opleggen en drie jaar abonnement. Ik ga 30€ opleggen, het is nog steeds heel gunstig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                        Effe een update. Zonet een brief van de Autogids gekregen. De voorraad was reeds na drie dagen de deur uit. Ze hebben er nieuwe kunnen krijgen van de Belgische importeur, maar niet langer aan dezelfde voorwaarden. Ze bieden drie mogelijkheden: ofwel terugbetaling, ofwel 30€ opleggen en alsnog het abonnement van twee jaar én de mini-coyote, ofwel niet opleggen en drie jaar abonnement. Ik ga 30€ opleggen, het is nog steeds heel gunstig...
                        Heb jij die vrijdag met de post verstuurd? Ik heb die vrijdagmorgen heel vroeg gefaxt, dus ben eens benieuwd... Want heb ook nog geen brief ontvangen...

Comment

• Zaterdag met de post, dus is pas maandag geleverd.

Comment

3 dagen Die voorraad zal ook groot geweest zijn Is er niemand lid bij testaankoop om deze situatie te onderzoeken ? Nuja je hebt wel gelijk, de deal blijft goed als je het tijdschrift kan appreciëren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                              Wie heeft er hier al eentje?

Coyote Mini Gebruikers:

Stevy
                              E90 Driver
                              Nicolas B.
                              Olivierooo
                              ScoobySimon
                              Cash
                              Wax-it
                              Alexx
                              BozZke
                              Dixie
                              Ken
                              JeVeE
                              Kristof D.
                              romainmessiaen

Comment

Heb dezelfde brief vandaag gekregen. Had dus vrijdagmorgen de bon gefaxt.

Comment

• Wie heeft er hier al eentje?

Coyote Mini Gebruikers:

Stevy
                                  E90 Driver
                                  Nicolas B.
                                  Olivierooo
                                  ScoobySimon
                                  Cash
                                  Wax-it
                                  Alexx
                                  BozZke
                                  Dixie
                                  Ken
                                  JeVeE
                                  Kristof D.
                                  DDke
                                  romainmessiaen
                                  WimV

16 and counting

Comment

• ik zal die 30 extra euri maar betalen zeker

binnen 3 maanden na het gratis abbonement zal ik er wel €30 voor vangen zeker

Comment

• Werkt goed richting Spa.
                                      Met een gerust hart tussen de 160-190 rijden, fun! "Eindelijk" wat genieten van uw wagen .
                                      Last edited by Alexx; 21/10/2009, 21:03.
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• [quote=Cash;3681619]Wie heeft er hier al eentje?

Coyote Mini Gebruikers:
                                        Stevy
                                        E90 Driver
                                        Nicolas B.
                                        Olivierooo
                                        ScoobySimon
                                        Cash
                                        Wax-it
                                        Alexx
                                        BozZke
                                        Dixie
                                        Ken