Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Haha ça marche bien. Testje op de E403 : slechts 1 verkenner, geen afstandgegevens (autostrade was ook zo goed als leeg), in Kortrijk op de E17 en daar waren er 7 verkenners waarvan de dichtste 32 km voor mij.
Dat tuut wel wreed goed op voorhand bij vaste flitspalen, miljaar. Tel daar dan nog bij dat op m'n tomtom ook alle flitspalen zitten, en de meeste zelfs dubbel (omdat de flitspaalbestanden van alertegps.com ook sowieso de Belgische omvatten, en ik heb geen zin om telkens ik enkel in België rijd al die Franse waarschuwingen uit te gaan zetten), dus dat piept echt vet hard bij vaste flitspalen bij mij.
Met nen druk op de knop kunt ge diene Coyote wel muten als 'ie aan 't piepen is, da's handig.
Heb 'm op de bovenkant van m'n Brodit gps-houder gekleefd (dat magneetje), zo piept 'ie perfect boven mijn tomtom uit en heb ik alles in één oogopslag (flitspaalweergave met snelheid, mogelijke flitslocaties, navigatie + via de Coyote nog 'es extra de werkelijke snelheid en mobiele flitsmeldingen). Eigenlijk nog proper zo, kleeft al vast en gaat daar blijven denk ik. Paar GSM-piccies genomen en bijgevoegd.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Wie heeft er hier al eentje?
Coyote Mini Gebruikers:
Stevy
E90 Driver
Nicolas B.
Olivierooo
ScoobySimon
Cash
Wax-it
Alexx
BozZke
Dixie
Ken
JeVeE
Kristof D.
DDke
14 and counting----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenSerieus? Zit er dan een transfo in die lader?
Comment
-
Zijn toch gewoon standaard USB omvormers?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJa, maar mogelijks trekt zijn GSM een hoger amperage waarop die 12V naar USB adapter niet voor geschikt is<
Comment
-
Uitverkocht
Effe een update. Zonet een brief van de Autogids gekregen. De voorraad was reeds na drie dagen de deur uit. Ze hebben er nieuwe kunnen krijgen van de Belgische importeur, maar niet langer aan dezelfde voorwaarden. Ze bieden drie mogelijkheden: ofwel terugbetaling, ofwel 30€ opleggen en alsnog het abonnement van twee jaar én de mini-coyote, ofwel niet opleggen en drie jaar abonnement. Ik ga 30€ opleggen, het is nog steeds heel gunstig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenEffe een update. Zonet een brief van de Autogids gekregen. De voorraad was reeds na drie dagen de deur uit. Ze hebben er nieuwe kunnen krijgen van de Belgische importeur, maar niet langer aan dezelfde voorwaarden. Ze bieden drie mogelijkheden: ofwel terugbetaling, ofwel 30€ opleggen en alsnog het abonnement van twee jaar én de mini-coyote, ofwel niet opleggen en drie jaar abonnement. Ik ga 30€ opleggen, het is nog steeds heel gunstig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenEffe een update. Zonet een brief van de Autogids gekregen. De voorraad was reeds na drie dagen de deur uit. Ze hebben er nieuwe kunnen krijgen van de Belgische importeur, maar niet langer aan dezelfde voorwaarden. Ze bieden drie mogelijkheden: ofwel terugbetaling, ofwel 30€ opleggen en alsnog het abonnement van twee jaar én de mini-coyote, ofwel niet opleggen en drie jaar abonnement. Ik ga 30€ opleggen, het is nog steeds heel gunstig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk BerichtenWie heeft er hier al eentje?
Coyote Mini Gebruikers:
Stevy
E90 Driver
Nicolas B.
Olivierooo
ScoobySimon
Cash
Wax-it
Alexx
BozZke
Dixie
Ken
JeVeE
Kristof D.
Comment
-
Comment
Comment